Dotknete se špiček u nohou?

Od: Datum: 15.02.14 22:45 odpovědí: 12 změna: 16.02.14 10:54

V tělocviku dost často děláme cvik s dotknutí se špiček u nohou, nebo dokonce dlaní země, ale já to nedokážu ale ostatní ano. Jak jste to dokázali Vy?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 15.02.14 22:47
avatar

Máš zkrácené šlachy. Stačí protahovat, možná jsou na to i nějaké speciální cviky, to nevím. Hlavně to nepřehánět, každý den o kousíček, ne až do bolesti :)

doplněno 15.02.14 22:48:

taky jsme to dělávali v tělocviku, jak vestoje, tak vsedě, ze začátku mi to nešlo, časem to začalo jít

Od: xixi*
Datum: 15.02.14 22:49

No já položím na zem pěst, dlaň už nee :D musíš procvičovat šlachy, jak píše rádce předemnou.

Datum: 15.02.14 23:01
avatar

Je mě 57 a dotknu se dlaněm země bez problémů, ale je to asi tím, že stále pracuji na zahradě, a když vytírám, tak jenom s hadrem v ruce. Na koštěti pouze vyjímečně. Také jak vidím na zemi smítko, nebo před barákem pohozený papírek, tak se ohnu a uklízím. Je to jako cvičení, ale celoživotní, takže nemám problém. Každý den procvičit a bude se to jenom lepšit, až se postavíte na schod a dosáhnete ne na okraj schodu na kterém stojíte, ale trochu níže, tak jste uspěl.

Datum: 15.02.14 23:01
avatar

Nejlepší je, trénovat to po teplé sprše, protože se Ti tělo krásně uvolní a jde tak líp a i je to zdravější, protože jsou všechny úpony a šlachy zahřáté.

Datum: 15.02.14 23:22
avatar

to zni jako dobra rada.

Datum: 15.02.14 23:11
Dlanema se dotknu uplne vpohode.
Driv jsem se dokazala dostat i niz (merilo se pri stoji na lavicce - kdo kolik da pod uroven nohou), ale to jsem jeste pravidelne trenovala.
Hlavne se chce pred takovym cvikem dobre rozcvicit - protahnut, jinak to muze dopadnout spatne.
Od: martin1965*
Datum: 15.02.14 23:26

A můžu pokrčit nohy?

Datum: 16.02.14 00:42
avatar

Ne. Žádné šlachy byste neprotahoval, cvičení by nemělo smysl.

doplněno 16.02.14 00:43:

Smyslem tohoto cvičení není dotknout se podlahy nebo špiček nohou, ale protahovat zadní část nohou.

Od: jm*
Datum: 15.02.14 23:35

Dotknutí špiček nohou mi nědělá problém. Ale vzhledem k tomu, že již několikátý den mám pekelně zasekaný zada, byl bych rád, kdybych se dotkl ke kolenům *smich* Kdybych se ohnul až ke špičkám, mohl by se stát, že bych se již nenarovnal a možná ještě něco jiného.

Datum: 16.02.14 06:51
avatar

Dobrý cvik: Stoj spatný, čelem ke zdi, opřít ruce dlaněmi o zeď, asi ve výši a šíři ramen, prkenně, s rovnými zády a nohami, se ke zdi přiblížit obličejem a zase odtlačit.Paty zůstávají stale na zemi! Čím větší vzdálenost od zdi, tím pomalejší provedení cviku. Vzdálenost od zdi si určujete sám. Možná ne u zdi, špatně se myje, ale o dveře, skříň, kachlíky. ;) Tento cvik protahuje šlachy na nohách, posiluje břišní, prsní, zádové svalstvo, zpevňuje zadek.

Datum: 16.02.14 07:13
avatar
Za celý život se mi to nepodařilo ani v letech kdy jsem byl výkonný sportovec a dal jsem si třeba nohy za krk. Takže ne všichni to asi můžou dokázat.
Datum: 16.02.14 10:54

Záleží to na "stavu šlach" - dá se to zlepšit vhodným cvičením, otázka je o kolik se to dá zlepšit. Já si třeba dokážu dát nohu za krk, ale tenhle cvik nedám (chybí mi tak 5-10 cm)...

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.