Věrný zákazník t-mobile

Od: Datum: 04.06.13 19:20 odpovědí: 9 změna: 05.06.13 14:22
avatar

Zdravím. Chci se septat jak být věrný zákazník t-mobile. Plánuji si požídit nový telefon a t-mobile má pro věrné zákazníky slevu. Asi nestačí mít sim kartu,že? Musel bych u nich mít asi podepsanou nějakou smlouvu? A věrný zákazník bych byl hned,nebo až po pár letech? Má to smysl? U o2 mají ten samý telefon o 300Kč dražší. A t-mobile mám blíž.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: michalkoudela*
Datum: 04.06.13 19:41

Přesně se v tomhle neorientuju, ale před rokem dostal kamarád slevu na hardware 6 000 Kč za to, že podepsal smlouvu věrného zákazníka (nevím co obsahuje).

Datum: 04.06.13 20:17
avatar

To se musite ptat onoho operatora. Ted je hodne veci zmeneno - i system prodeje telefonu. Ale vim, ze pripady "pro verne zakazniky s utratou xy za cenu xy" platila pro ty, kteri se upsali na treba dva roky. Osobne bych nyni vyckala do podzimu vanoc, co dalsi operatori, v roce 2014 zacne na nove zbozi navic platit zkracena zaruko oproti dnesni a melo by se to hodne projevit na cene

Datum: 04.06.13 20:26
avatar

Tak dlouho se mi čekat nechce,chci si ho koupit za úspěšný závěrečky,za peníze z brigády :) teda snad budou úspěšný no

Datum: 04.06.13 20:19

Dobrý den,

věrný zákazník je osoba, která je u operátora delší dobu, 2 nebo tři roky a například prodlužuje paušál.

Datum: 04.06.13 20:24
avatar

Tušil sem to. Díky

Datum: 04.06.13 20:28
avatar

Nevěřte kravinám, u mě je napsáno na webu, že jsem zlatý zákazník. Jsem u nich od jejich vzniku a stejně nedostanu jinou slevu než někdo, kdo má lepší smlouvu. Takže jenom zlaté kecy ...

Datum: 04.06.13 21:14

Nedávno jsem se informoval na provozovně T-mobile a bylo mi řečeno, že všechny slevy pro stávající zákazníky zrušili a nový telefon dávají se slevou jen tomu, kdo podepíše smlouvu na zlodějský paušál.

Datum: 04.06.13 21:48
avatar

já jsem u nich od roku 2000... měla bych být hooodně věrný zákazník... přesto nemám nárok na dotovaný telefon, protože teď zrovna není v nabídce... tak nevím... myslím si, že pojem "věrný zákazník" neznamená vůbec nic... možná když vás chtějí lapit, abystee podepsal smlouvu na několik let, tak něco nabídnou, ale když už jí máte podepsanou, tak proč by se snažili, žejo... je to humus :(

Datum: 05.06.13 14:22
avatar

Díky,aspoň vím že bude lepší si za ten mobil trošku připlatit,než potom něco řešit :)

doplněno 05.06.13 14:22:

a možná platit ještě víc

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.