Inspirativní webdesign - knížka - zakoupit?

Od: Datum: 27.01.14 15:30 odpovědí: 4 změna: 28.01.14 03:37

Zdravím,

chodím na střední školu grafickou. Ve volném čase se učím kódovat (HTML5 a CSS3).
Jelikož studuji grafiku a také se ji věnuji, chtěl bych se ke kódování naučit i webdesign (jak rozvrhnout a vytořit v photoshopu stránku správně, apod.)

Koukal jsem se na tuhle knížku: http://knihy.cpress.cz/inspirativni-webdesign.html
Máte s ní někdo nějakou zkušenost? Myslíte, že se z ní dá dobře alespOń některé věci pochytit a naučit?:)

Děkuji

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: fido
Datum: 27.01.14 15:31

Ano, velmi dobrá kniha

Od: host
Datum: 27.01.14 16:00

Design, layout atd jsou jedno téma a druhé téma je jak to kódovat. Kniha je to dobrá, samozřejmě je nejlepší abyste si ji prohlédla v klidu sama, nebo si knihu nejdříve půjčila v (technické nebo ve školní) knihovně a pak si ji koupíte už s tím, že víte, co kupujete.

Dobré je dívat se na zajímavě tvořené stránky na webu nebo na různé kurzy Jak psát web a podobné. Zkuste se podívat i na Erich Meyer - web. Velmi srozumitelně i s ukázkami uvádí různé způsoby tvorby webu s CSS. V jednoduchosti je také síla.

Od: host
Datum: 27.01.14 16:01

Ne Erich, ale Eric. Omlouvám se za chybu.

Datum: 28.01.14 03:37

Mně ta kniha přijde otřesná, přesněji řečeno - ne kniha, ale její překlad. Zajímá-li Vás CSS jako takové, přečtěte si Petra Staníčka (Pixyho) a Erica Meyera - oba vědí, o čem píší, nic zbytečně "neokecávají" a přitom píší čtivě.

K HTML5 a CSS3 jsou podle mne lepší specifikace. Jako inspiraci doporučím weby, které už byly v HTML5 a CSS3 vytvořeny (ze zdrojového kódu se naučíte nejvíc).

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: