Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Inspirativní webdesign - knížka - zakoupit?

Od: petr123456* odpovědí: 4 změna:

Zdravím,

chodím na střední školu grafickou. Ve volném čase se učím kódovat (HTML5 a CSS3).
Jelikož studuji grafiku a také se ji věnuji, chtěl bych se ke kódování naučit i webdesign (jak rozvrhnout a vytořit v photoshopu stránku správně, apod.)

Koukal jsem se na tuhle knížku: knihy.cpress.cz/...
Máte s ní někdo nějakou zkušenost? Myslíte, že se z ní dá dobře alespOń některé věci pochytit a naučit?:)

Děkuji

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

fido*
hodnocení

0x

Ano, velmi dobrá kniha

host*
hodnocení

0x

Design, layout atd jsou jedno téma a druhé téma je jak to kódovat. Kniha je to dobrá, samozřejmě je nejlepší abyste si ji prohlédla v klidu sama, nebo si knihu nejdříve půjčila v (technické nebo ve školní) knihovně a pak si ji koupíte už s tím, že víte, co kupujete.

Dobré je dívat se na zajímavě tvořené stránky na webu nebo na různé kurzy Jak psát web a podobné. Zkuste se podívat i na Erich Meyer - web. Velmi srozumitelně i s ukázkami uvádí různé způsoby tvorby webu s CSS. V jednoduchosti je také síla.

host*

Ne Erich, ale Eric. Omlouvám se za chybu.

iz*
hodnocení

0x

Mně ta kniha přijde otřesná, přesněji řečeno - ne kniha, ale její překlad. Zajímá-li Vás CSS jako takové, přečtěte si Petra Staníčka (Pixyho) a Erica Meyera - oba vědí, o čem píší, nic zbytečně "neokecávají"a přitom píší čtivě.

K HTML5 a CSS3 jsou podle mne lepší specifikace. Jako inspiraci doporučím weby, které už byly v HTML5 a CSS3 vytvořeny (ze zdrojového kódu se naučíte nejvíc).

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.