Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

V čem začít podnikat?

Od: xxxmenxxx odpovědí: 8 změna:

Zdravím, už nějaký čas mě hlodá zajímavá myšlenka. (" Jsem student vysoké školy, pracuji jako obchodní zástupce, nepotřebuji živit rodinu jen si chci přivydělat pár korun.") Proč nezačít podnikat? Proč brigádničit pro někoho, když můžu nasadit nižší cenu a dělat věci sám? mám chuť, odhodlání ale nemám nápad :( . Snažím se vymyslet něco, kde by byly nízké počáteční náklady, ovšem všechno co mě napadá jsou investice v řádu desítek tisíc korun... např. vodní fotbálek, pronájem party stanů... a podobně. Vím, že všechno je o nabídce a poptávce ( jak jsem psal dříve v obchodě se již pohybuju a velice mne to baví ), jediná myšlenka co mě pořád hlodá je to, že vždycky musím mít nižší cenu, než majitel nějaké firmy, který většinou musí živit rodinu a nemá to pouze jako nějaký přivýdělek. Napadá někoho něco? Byl bych rád za jakoukoliv radu... Samozřejmě by se muselo jednat o takovou práci, ke které by mi stačila pouze volná živnost.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

buss
hodnocení

0x

Už to tu bylo řečeno několikrát, viz historii. Proč by měl někdo poskytovat nápad který by vydělával, když na něm může sám vydělávat, popř. ho prodat, odkazuji opět na TV Den D. O tom to právě je, dostat nápad, předběhnout ostatní. Ještě se dá kopírovat...

xxxmenxxx
hodnocení

Nejde mi o to vymyslet něco nového co tady ještě není. Spíš chci přijít na něco co už je třeba zaběhnuté, ale do začátku neni třeba vysokých počátečních vkladů.

buss