Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Práce u OVB- máte zkušenosti?

Od: indigo odpovědí: 6 změna:

Dobrý den, jsem student a mám možnost brigády u společnosti OVB. Na první schůzku jdu až zítra takže zatím moc informací nemám, ale měl bych pravděpodobně shánět klienty apod. A že pracovní doba je flexibilní Více se dozvím zítra.

Hlavně by mě teda zajímalo jestli tam už někdo pracoval a jestli byste mi kdyžtak mohli na tuto společnost dát nějaké reference. Např. jestli platí tak jak slibují, prostě jestli se jim dá věřit atd :)

Práci nemohu více konkretizovat, protože jak sem říkal dozvím se to zítra ale snad se najde někdo, kdo dělal něco podobného (stejného) u této společnosti a dá mi nějaké rady :)

Předem moc děkuju

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

foo*
hodnocení

0x

platí podle vašeho výkonu a co jsem tam byl brigádně tak peněz bylo dost.. ale jeto parta podvodníků a ač se takhle dá pěkně vydělat, já neměl na to okrádání už tak chudejch lidí

iz*
hodnocení

0x

Zákoník práce pojem brigáda nezná a OVB nenabízí práci. Půjde o podnikání vlastním jménem a na vlastní náklady se vším, co s podnikáním jako OSVČ vedlejší souvisí.

Sám si budete hradit školení, sám si uhradíte i zkoušku, bez níž se nelze stát finanční poradcem.

Než se do OVB vypravíte, dohledejte si o ní informace v internetu (s OVB se spojují podvody, nečestné jednání jejich "poradců", ...) a pak zvažte, jestli Vám spojení Vašeho jména právě s OVB stojí za "přivýdělek".

indigo
hodnocení

Dobře ale jestli jsem to správně pochopil, tak já bych měl být tím poradcem. A pak už je jenom na mě jestli to bude čestně nebo nečestně ne? Když si řeknu, že nechci nic nečestného tak to neudělám.

Mě ale spíše zajímalo jestli platí to co si opravdu vydělám a jestli jenom nenaletím nějakým podvodníkům.

tomasbenda
hodnocení

0x

Klasické letadlo...dá se tam přijít na hodně peněz, ale člověk na to musí mít "pajšl"

tomasek*
hodnocení

0x