Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak postupovat

Od: simanopietr odpovědí: 2 změna:

Dobrý den, objednal jsem si před několika týdny ryfle na těchto stránkách www.shop-4u.cz, zaplatil jsem předem převodem a vše se zdálo ok. Chodili mi informační emaily, ale jelikož mělo být zboží dodáno do 12 dní a tak se nestalo napsal jsem jim at mi v tomto týdnu zašlou ono zboží nebo vrátí peníze, reakce žádná. Můžete mi poradit jak mám dál postupovat. Ohlásit to na obchodní inspekci, nebo policii?Díky

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

amusine*
hodnocení

0x

Dobrý den,

tak už máte džíny doma? Pakliže ne, doporučuji osobní jednání - zavolejte v pracovní dny na 775 444 447, tam Vám poradí nejlépe. Prostudoval jste si obchodní podmínky a reklamační řád na jejich stránkách (viz horní lišta webu)? V krajním případě, vzhledem k tomu, že se jedná o nákup přes eshop, máte do 14 dnů nárok na odstoupení od smlouvy (a navrácení peněz na účet) bez udání důvodu, cituji z jejich podmínek:

VII. Odstoupení od smlouvy - zrušení objednávky

Všechny Vámi odeslané a naším serverem zpracované objednávky jsou brány jako závazné. Na Vaši e-mailovou adresu Vám přijde e-mail, ve kterém bude vaše objednávka našeho výrobku potvrzena. V případě, že jste si Vaši objednávku rozmysleli, je možné ji telefonicky nebo e-mailem zrušit a to jen v případě, pokud Vám již nebyl odeslán e-mail, že Vaše objednávka je již zpracována a byla odeslána. V tomto případě, je možné vrátit nepoškozený výrobek zpět e-shopu na Vaše vlastní náklady. V případě, že jste již výrobek zaplatili na náš účet, je potřeba nás informovat o tom, že zboží vracíte zpět, jakmile převezmeme nepoškozený výrobek , odešleme Vám zpět hotovost na Váš účet převodem, nikoliv poštovní poukázkou a to do 30 -ti dnů od vrácení zboží nebo odstoupení od objednávky. Náklady spojené s dopravou Vám nebudou navráceny.Pokud zákazník (objednavatel) odstoupí od již uskutečněné a zaplacené objednávky, bude mu zaplacená částka poukázána na jeho účet do 30 ti dnů od oznámení jeho zrušení.

Takže uplatnění zrušení objednávky ještě snad stíháte.

Vzhledem k tomu, že eshop disponuje i kamennou prodejnou (s možností osobního odběru), působí na mě věrohodně (doufejme) a nejspíše došlo jen k nějakému "zádrhelu". S dovoláváním práv na Ochranu spotřebitele vyčkejte až po přímém jednání s eshopem (pouze na výzvu přes mejl bych nespoléhala, zavolejte tam a chtějte vyjádření). Když neuspějete, podívejte se na stránky Sdružení pro ochranu práv spotřebitele (stačí zadat do vyhledávače) - tam jsou informace, jak jsou totožné případy právně ošetřeny.

Dejte vědět, jak to dopadlo. Vymyslíme případně další postup ;)

simanopietr
hodnocení

Zdravím Vás, informoval jsem se u ČOI a jelikož nikdo na těchto stránkách nereaguje ani na informační lince, zasílám zítra stížnost na jejich adresu. V případě, že nedoručí zboží do mnou stanovené doby(např 5ti dnů), nezbývá nic jiného než se obrátit na soud pro bezdůvodné obohacení.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]