Nejste přihlášen/a.
Jakým způsobem vydělat peníze? Momentálně jsem ještě student, ale mám prázdniny a chci peníze. VÍm, že se dají získat PRACÍ, ale nechci makat za 50kč/hod někde na stavbě. Kdyby jste měl někdo radu, prosím, napište ji sem. Pouze konkretní návrhy. Děkuji.
No záleží co studuješ, ale jestli máš aspoň nějaké pedagogické vlohy, co zkusit doučování? Teď ideálně doučování někoho, koho čeká reparát. Konkrétní návrh nemám, když ani nevím odkud jseš Jinak nechci moralizovat, ale brigády se shánějí určitě lépe v předstihu, kdy si můžeš i určitě lépe vybírat...
Tož studente, povím vám, že kdybych to věděla, kde vydělat hezké peníze, taky bych netvrdla v práci za tak mizerný plat, co mám nyní. Ale bohužel to nevím.
Ale já se špatně neučila, milý Bussi (vy rytče do lidí). Ani jsem netušila, že jsme si začali tykat. Nicméně, já vaše tykání nepřijímám. Pracuji ve velmi stabilní firmě na dobré pozici, ale holt mzdová politika firmy je taková, že mzdy jsou zde všeobecně nízké, řekněmě statisticky podprůměrné. Přesto většina lidí zůstává mému zaměstnavateli věrná. Proč? Protože je to tak jediná dobrá firma v blízkém okolí...
Tak tak, muj tata je predni PC inzenyr a s jeho hlavou mu nabizeli misto v soukrome firme s trikrat vetsim platem, nez ma coby statni urednik. Odmitl kvuli dojizdeni. I jako statni urednik se nema jako sef oddeleni spatne, ale ti pod nim berou docela almuzny - a to jsou prevazne vysokoskolaci. Kolik ma moje mama v evidenci UP vysokoskolaku, ani nemluvim. O titulu to tedy urcite neni
Jinak ja delam pres prazdniy pruvodce - mam 60kc na hodinu, od 9 do 17h jsem na nohou a porad mluvim, je to narocne. Ale strasne me to bavi a 60kc na hodinu povazuji za slusnou taxu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.