Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Odrudy brambor - jake pestujete?

Od: juglans® odpovědí: 5 změna:

Hezke dny vsem,rada bych se zeptala jake odrudy brambor pestujete radi a proc,jste si je oblibili.?zkousim letos asi 9 odrud a jsem zvedava ktere se mi osvedci .Brala jsem tak trochu co a me v obchode zbylo.Chvalite si nektere znich,nebo mam zas priste shanet jine.Odrudy-elfe,Bellarosa,Princez,Filea,Belinda,Agria-uz meli a dobre na kasi.,Ditta Solara,Marena.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

lidus*
hodnocení

0x

Musela jsem se zeptat, nejsem zrovna zahradník. Otec manžela- agronom pěstuje rané-Ambra + Adora., pozdní- Asterix + Red Anna. Předpokládám, že Red... jsou ty červená slupka a ty máme nejraděj. Agria se prý ráda rozvařuje.

hodnocení

Lidus,tak uz je studuji.tady adora me zajima,ze je nejranejsi a v bramborarskych oblastech,ale teplych,ze uz v kvetnu sklizen.u nas je vse pozdnejsí,tak premyslim jestli by tu sly.je B-BC.urcite mrknu i na ostatni .Moc dekuji.

hodnocení

Jeste se vracim k teto otazce a chci se podelit o nove poznatky odrud .Zkousela jsem kopat odrudu -Bella roza,tyhle mi chutnaji,jsou fakt dobre,ale vynos mensi,kopano tedy pred mesicem,kdy jeste nebyly dorostle,ale jen 9kg ze 4m. radku.Zato me pekvapily vynosem Elfe 20kg.ze 4m,take v zacatcich rustu.ale chut dle meho mineni,bezna brambora,takovy neutral,takze na zpracovani do neceho,idealni diky vynosu.uvidim jeste jak dopadnou ostatni odrudy.pristi rok vyzkousim treba zase jine a nektere si mozna oblibime .Lidko pamatuji navase doporuceni a snad budou zrovna na trhu.

lidus*

Vy jste to vzala nějak vědecky. Přece se říká "čím hloupější sedlák, tím větší erteple". Děda už taky kope delší dobu, jsou dobré ale mě nic víc nezajímá. Z Vás by měl radost, semnou si o agro práci moc nepokecá. Letos chce manžel dát na pole česnek, jen jsem mu nastínila co vše to obnáší a zdůraznila, že sice mám zemědělku ale polních prací se neúčastním.

hodnocení