Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Práce zdravotní sestry v USA

Od: petulaaaaaaa odpovědí: 14 změna:

Dobry den,

prosim o hodne rad, nazoru a zkusenosti.

Jsem studentkou stredni zdravotnicke skoly a v budoucnu budu mit moznost, jet do USA a pracovat tam, jako sestra.

JENZE, oni tam chteji sestry jenom s vysokym vzdelanim ... Hledala jsem informace o studiu vysokych zdravotnickych skol, ale nic jsem bohuzel nenasla.

Mate nekdo zkusenosti, treba se znamymi?

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

zvidavajanca*
hodnocení

0x
A nepletes se ve slove High school? Neni to vysoka, ale stredni skola.
petulaaaaa
hodnocení

Ja tam chci na vysokou, kdyz jim nestaci stredni

narf
hodnocení

0x

Sestry kvalifkované prý v současné době získávají vzdělání na vysoké škole. Bude to nějaký stupeň bakalář nebo tak.

narf

Doplnění: tedy na medicíně, samozřejmě.

petulaaaaa
hodnocení

Jenze, ja jsem prave s touhle stredni, jen zdravotnicky asistent ( maturitu to ma ) ... Lisi se to jen v nazvu, ale nejsem registrovana sestra, jako tomu bylo drive ... Me jde o to, studovat vysokou tam, kdyz jim nestaci stredni a pak tam pracovat ...

hodnocení

0x

Zkusenosti. S pozadovanym vzdelanim sester v USA ne, ale s praci v USA ano.

...v budoucnu budu mit moznost, jet do USA a pracovat tam, jako sestra...

Z ceho vychazi toto Vase presvedceni?

Myslite tim casove omezenou staz nebo trvale zamestnani?

Mate poneti, jak je tezke dostat se legalne zit a pracovat v USA (nerikam, ze je to nemozne)?

petulaaaaa
hodnocení

Od Vas jsem, jsem presne cekala spoustu otazek, typu jistoty atd, jste tu tim celkem znamy ... Odpovidate mi na otazku otazkami, po kterych Vam nic neni... Jinak to poneti mam ... Jde mi o trvale zamstnani,

laik*

Musim se Axuse zastat. Imigrovat do USA opravdu neni tak jednoduche, jak si vetsina lidi mysli. Teda pokud to chcete udelat legalne, bez lhani, podplaceni a obchazeni zakonu.