Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklama od VIP kulinářské osobnosti

Od: olaf71* odpovědí: 8 změna:

jak na vás působí reklamy, kdy VIP kulinářské osobnosti doporučují nákupy v jistých obchodech s nejistou kvalitou výrobků.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

vlasatec*
hodnocení

0x
O těch výrobcích mi to říká že tam je velký prostor v ceně na reklamu takže šunt. O osobnosti že ji to přeju, aspoň má na kafe. Občas jestli to má za potřebí ale je to jejich soukromá věc.

 

vis*
hodnocení

0x

Jako oboustranně výhodné píárko, čili z hlediska spotřebitele nijak. Kořenem slova reklama stále zůstává "klam". Beru Vaňkovo Peklo na talíři, ale to je vše. A naprosto odmítám umělé mediální rozdělení české společnosti na Pohlreichovce a Babicovce. Mám u zadku oba dva.

 

jezevecmoudry
hodnocení

0x

Dobrý věci si reklamu dělají samy a nepotřebujou, aby je propagoval nějakej kašpar. Viděl jsi někdy, že by někdo známej dělal reklamu na čokoládu Lindt, na kafe Dallmayr, na zmrzlinu Mövenpick nebo na Ballantines? Neviděl!
Ale jestliže vyrábím aušusy, pak je dobrý vysázet nějakou tu kačku známé a v tudíž v očích české veřejnosti "důvěryhodné" osobě a třeba se nějakej vůl, kterej to koupí, najde. V tý souvislosti si vybavuju billboardy "Martin Zounar doporučuje obleky XY". Když jsem je pak v krámu viděl, vypadaly jak výprodej v tržnici na Folmavě...

 

hodnocení

0x
avatar babajaga

Vůbec se tím nezabývám. Většinou, čím větší reklama je okolo výrobku, tím je horší jeho kvalita.

A co to jsou VIP kulinářské osobnosti? Ať uvaří nějaký ten VIP, nebo obyčejná ženská jako třeba já, výsledek obojího je stejný. HO...

Navíc dneska, každá televizní hvězdička, když se chce zviditelnit, pustí se do vaření. I když je na první pohled evidentní, že se sporákem není veká kamarádka, ale lidé se dívají, tak co. *ee*

Za mého mládí žádní VIP nebyli, nejedli jsme bambusové výhonky, citrónovou trávu, humry a hlemýždě, ale naše mámy byly většinou dobré hospodyně a uměly uvařit. Poctivě, dobře, chutně, jedoduše.

A právě já se té kuchyně mé mamky a mé babičky držím. Vycepovaly mě a vařím podle nich. A když mi vnoučata pochválí třeba segedín, nebo kuře na paprice, mám radost. Kdo ví, jestli by pan Pohlreich s těmi svými experimenty takové jídlo zvládnul. Jaga.

 

humbucker*
hodnocení

0x

Ahoj. Nijak mě neoslovují a neovlivňují. Ty různý vaření fakt nemusím, ať je tam kdokoliv. Snad ještě ti kluci na Český TV docela jdou. Ale radši si pustím nějakou muziku. Přiznávám se bez mučení, že se mi některé i líbí. Když mají dobrej nápad, když je v ní hezký auto, šikovná věc nebo taky hezká ženská. Většinou v ten moment i pro mě mohou končit. Tu pasáž o produktu, výrobku a jiné podobné atrakci už vidět ani nemusím. Nejsem jako mí starší sousedi, že když je reklama tak hned nervně vypínají zvuk. Jasně, jsou i reklamy skoro nekoukatelné, ale těch je minimum. Ty jsou spíš v období předvolebním. A u některých se musí říct. To zase byl někdo silně kreativní. V tý době voleb i kreaturní. Zase to není tak moc často. Žena měla malý stánek s různými věcmi a říkala, že to co děti vidí v reklamě za sladkosti, ty potom požadují. Požadovali. Bez ohledu na nějakou kvalitu, množství a cenu.

 

buss
hodnocení

0x

Nijak, jsem chladný, pořady nesleduji, přepínám. Nevím, zda jsou to jakésik VIP osobnosti (to je dnes kde kdo, elitní apod.), pro ně je to kšeft.

 

zabu
hodnocení

0x

Jako vždycky, ve všem, to chce vlastní zkušenost a úvahu vlastní hlavou. olaf asi naráží na Lídl, Pauluse a Ihnačáka. Ti dva jsou mi volní, pár pořadů jsem s nimi viděl, a už nee. Jejich špičkové evropské vaření mě neoslovilo. Na Polreicha koukám rád, např. jeho lasagne, jsou bezkonkurenční. Dají trochu víc práce, než ty normální. Ale když navíc nepoužijete polotovar, ale uděláte a vyválíte si i vlastní těsto, tak nemají konkurenci.
A Lídl. Moc tam nechodíme, ale co mají v posledním čtvrt roce nejlepší, lepší než ostatní řetězce, to jsou rajčata. Chuťově bez konkurence. Jinak, snad jen hajzlák, ekono provedení za cca 10kč. Takže všude je něco. Z něčeho si člověk vezme víc, z něčeho míň, z něčeho nic. To je život.

 

hodnocení

0x
avatar clayman
Tak třeba ty dva sasky od lidlu ani neznám. Když vidím jejich reklamu nechápu čím mě chtějí zaujmout. To je jako reklama, že mají italské týdny specialit a mam si koupit mouku v akci (českou, obyčejnou)... :-D

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]