Nejste přihlášen/a.
Chci upozornit na podvodnou SMS zprávu, která obsahuje text: např. 14.4.vám končí platnost SIM karty. Prosím pošlete text zprávy GOb2b34u na č. 9030979 a aktivujte. SMS je bezplatná.
OMYL - po zaslání SMS se znovu vrátí, že nebyl opsán správně kod. Za tuto SMS, která je podvodná se Vám z účtu nebo kreditu odepíše 79,- Kč! Ověřovala jsem si to u operátora. Navíc to nebude psát operátor, ale bude tam odesílatel internet.
Já jsem naletěla a přišla o 2x 79,- Kč, protože jsem si to ani neuvědomila, že jde o podvod. Jsem amatér přes telefony. Navíc mi koncem měsíce končí smluvní paušál, tak jsem na to bezhlavě skočila, že to má spojení s mým prodloužením smlouvy.
No, ale jestliže oni odněkud nevykutili správný údaj, že Vám končí platnost SIM, tak jde o jasný podvod. Já bych podala TO. (trestní oznámení). U podvodu neplatí částka 5 tisíc.
Tak jsem se pořádně naštvala a ještě jednou jsem si zjistila, zda mi částky byly odečteny. A byly. Operátorka mě vyslechla a zjistila komu toto telefonní číslo patří. Je to firma AGMO Praha, poskykující mimo jiné i audiotex - hlasování v televizi nebo zábavu u televize.Tak jsem se rozhodla o podání TO ve věci podvodu, abych zabránila dalšímu krádání lidí. Jela jsem na služebnu v místě kde pracuji. Nikdo nikde. Zamčená mříž. Na příslušné poště jsem zjistili jejich telefonní číslo.