Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

NESPOLEHLIVY E-SHOP

Od: irenka7* odpovědí: 14 změna:

ZDRAVIM. PŘED MĚSICEM JSEM OBJEDNALA V E-SHOPU ZBOŽI . PŘEVODEM BYLO UHRAZENA ČÁSTKA 400KČ. NIC NEBYLO DORUČENO. NA EMAILY NEREAGUJOU. TELEFONY NEBEROU. CO MAM DĚLAT? PORADTE PROSÍM

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ladinpraha*
hodnocení

0x

Příště si pořádně rozmyslet co a u koho objednávám. Podívej se do historie, řeší se to tady každou chvíli.

 

marenka*
hodnocení

0x

O jaký eshop jde?

irenka7*
hodnocení

marenka*
Komu jste tam psala? Napište doporučený dopis přímo téhle paní. Blanka DuškováDatum narození:06.01.1953Občanství:Česká republikaBydliště:Vosátkova 181, 391 56, Tábor - MěšiceNapište tam, že žádáte vyjádření a nápravu, jinak jí nahlásíte na živnostenském úřadě, či na ČOI. rzp.cz/... 11.04.11 23:06: Přiložte tam doklad o zaplacení.
irenka7*
hodnocení

moooooooooc krat děkuji. jste zlato . určitě napišu a dam vědět jak to dopadlo. diky*pusa*

silverio

Dobrý den,

chtěl jsem se zeptat, jak jste pochodila s tím dopisem? Manželka se totiž také nachytala a poslala Amalkashopu peníze předem:(

Jestli to má význam zkoušet...

lolaprasatkova

Taky jsme posílala zboží, které bylo zaplaceno. Nejlepší na tom bylo, že tomu dotyčnému to nedošlo. A on chtěl peníze nazpět. Bylo to obyčejnou poštou, dnes zasílám zásadně doporučeně. Česká pošta vše ukradne. Dokonce i doporučenou zásilku. Mobil, který byl polámaný , nefunkční se záručními listy . Doufám, že si někdo pomohl.

roboot*

To je především Vaše blbost, kde máte jistotu, že Vám zásilku kupující nezapřel?

 

hodnocení

0x
avatar bianca

doporučuji, pokud si objednáváte u toho, s kým nemáte doposud žádnou zkušenost, lépe uhradit až při obdržení zboží, nikoli předem

roboot*

Bianca jen mi sdělte, kde berete jistotu, že při úhradě dobírkou Vám nepošlou vycpanou krabici? Tohle je úplně jedno, kdo bude chtít podvádět, podvádět bude a je jedno jak.

vanilka81*

Při převzetí balíku na poště máte nárok vždy balíček zkontrolovat a pokud nejste spokojena s obsahem vrátit jej zpět poště. To samé platí i při převzetí od doručovatelky.

Jen to většina lidí vůbec nedělá.

Tak na to rozhodně nárok nemáte.

doplněno 04.05.11 10:56:

Balík můžete oficiálně zkontrolovat až poté, co jej převezmete (a zaplatíte). Můžete to udělat přímo na místě přede svědky a pokud bude problém s obsahem, tak sepsat reklamační protokol. Ale dost těžko se můžete hrabat v zásilce v době, kdy jej má pošta v přepravě.

 

roboot*
hodnocení

0x

A jinak zde je takové počtení , stačilo před nákupem si shop trochu prolustrovat. Ale určitě to oznamte na ČOI a jiné institutce.

aukro.cz/...

 

krkovicka*
hodnocení

0x
Buďte ráda,že Vám neposlali kamení-což se běžně stává.Zaplatíte dobírku,převezmete zboží a pak máte na skalku.Ostatně jak jste uspěla?
doplněno 14.04.11 17:44: Ještě je brzo...Pak dejte vědět.dík

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]