Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jakou máte barvu očí?

Od: susenka* odpovědí: 24 změna:

Dobrý den! *frajer*

Jakou máte barvu očí? Já modrou. A vy? :)

24 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

dery*
hodnocení

0x

Zeleno-hnědé. Manžel modro-hnědé :)

liz
hodnocení

0x

Mám zelenohnědou s černýma tečkama,muž modrou*smich*

polman*
hodnocení

0x

Jakou část oka máte na mysli? já mám bílou sítnici a vní jsou červené vlásovité jemné žilky, ale moc nejdou vidět. zornici mám černou a rohovku průhlednou

stribrnak*

šedomodré ,ale bělmo se mi někdy změní podle toho kolik toho vypiju!*uspech*

noviny*

Gilbertův syndrom?

polman:

to co popisuješ je oční bělmo a ne sítnice, lidská sítnice je červená a je vidět jen na nepovedených fotkách, focených bleskem :D

polman*

*smich*tak jo, ale věděl jsi co myslím, to je hlavní. Já nejsem lékař, tak tomu oku moc nerozumím. *frajer*

Tak si skákni do 8. třídy na základce. Děti ti to tam určitě rady řeknou. ;)

polman*
19.11.12 16:26

*hi*tak jo *bezim*

susenka*
hodnocení

Myslím duhovku! :D

cobrak*
19.11.12 15:27
hodnocení

0x

Modrou ;)

hodnocení

0x

Zelenou s kapkou šedé.

krkovicka*
hodnocení

0x
Rohovka černá(jak jinak),duhovka zelenomodrá.Taky tam mám hvězdu.Střed hvězdy je Rohovka a pěticípá ramena do duhovky.

hop®
hodnocení

0x

Abych se přiznal,tak nevím!

Nešilhám tolik abych si viděl z oka do oka a když někde "potkám" zrcadlo, čumí z něj na mě akorát nějakej ošklivej fousatej chlap. A pas, ve kterém bych si to případně přečetl, jsem nikdy neměl... ;)*smich*

hodnocení

0x

Já mám oči trochu nejednoznačné barvy... šedo-zeleno-modré... *smich*

doplněno 19.11.12 18:28:

nikdy nevím, jakou barvu napsat do žádosti o pas...

hodnocení

0x