Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vytváranie stránok zadarmo - je zájem?

Od: galko odpovědí: 5 změna:

Zdravím. Som študent, mám 17 rokov. Naučil som sa vytvárať webové stránky pomocou HTML CSS, teraz sa učím javascript. Chcel by som svoje schopnosti v oblasti kódovania webových stránok prehlbovať a tak som rozmýšlal že by som jednoduché (statické) stránky vytváral zadarmo. Teda myslím to tak, že by som si najprv spravil stránku, na ktorej by som mal kontaktné údaje, napr. email, skype, facebook atď, cez ktoré by ma mohli kontaktovať tý, ktorý by chceli nejakú jednoduchšiu stránku zadarmo. Ja by som im vytvoril grafický návrh v Photoshope, potom by som im ho naspäť poslal, aby ho ohodnotili. Ak by boli spokojný, začal by som tento design kódovať, teda by som ten grafický návrh rozrezal a klasicky by som ho dal do HTML CSS. Potom by som túto stránku zavesil na internet, na nejaký hosting, stránka by bola funkčná, hotová. Možno sa niektorý teraz pýtate, že prečo by som to robil zadarmo? No, ide mi hlavne o to že by som získaval skúsenosti v oblasti vytvárania webových stránok, ktoré potrebujem, kedže sa týmto chcem živiť aj v budúcnosti.

Čo myslíte, je to dobrý nápad? Myslíte si, že by bol o túto službu nejaký záujem?

Ďakujem

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

zajixxx*
hodnocení

0x

Dejte sem odkaz na nějaké vaše dílo, ať vám můžeme říci zda to má budouctnost :)

galko
hodnocení

Ďakujem vám za odpoveď.

No, tak moje "diela"sú zatiaľ na disku, na internete zatiaľ zavesené nie sú, pretože ja sa tak učím, že najprv si stránku navrhnem, potom ju skúsim nakódovať, pričom dbám na to aby sa to zobrazilo správne vo všetkých "moderných"prehliadačoch (IE6-8, Opera, Mozilla, Safary, Chrome). Tiež pracujem na tom aby bol kód sémantický.

Keď som mal 16 rokov, vytvoril som túto stránku - webgarage.xf.cz/...