Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, narazila jsem tu na stejný probém jako nyní řeším.
A to, že jsem si po půl roce nošení běžeckých bot všimla, že mám každou botu jiné velikosti.
Zde jsem našla odpovědi, že by obuv měla jít reklamovat.
Mně ale reklamaci v obchodě zamítli (prý je obuv nošená a nejedná se o výrobní vadu, na kterouch bych mohla reklamaci uplatnit).
Mohl by mi někdo poradit, zda mám nárok např. na vrácení peněz ze zákona. Nikde jsem žádné podrobnost nenašla.
Děkuji za odpověď.
Aha, boty se vám už nelíbí, tak chcete vrátit peníze. Jakpak se mohlo stát, že až po půl roce zaregistrujete, že máte každou botu jinou? To je nějaké divné. Ani se nedivím, že vám reklamaci neuznali. Boty jsou sice každá jiná, ale slouží a vady nevykazují...
Děkuji Vám za odpovědi, rozhodně to nebylo myšleno tak, že potřebuji peníze, boty jsem použila asi 10x, a že mne jedna nesedí jsem si všimla už mnohem dříve. Ale myslela jsem, že je to jinými problémy, které s nohami mám. Až později jsem si všimla jiné velikosti. Jen mi přišlo divné, že někomu to uznají a někomu ne. A zda tedy záleží na obchodě a prodavači nebo na zda je k tomu nějaký předpis. To je vše. Děkuji
karla, jednak si kupující má vyzkoušet obě boty , u sportovních navíc hodně důkladně. Druhak velikosti bot ještě kontrolují při placení prodavačky. Že by se tolik chyb nashromáždilo hnedpo uplynulé zimní sezoně se mě nechce věřit. Vada není v botách, nevím, co na nich tedy chcete reklamovat. Netlačily Vás letos, nebudou Vás tedy tlačit ani příští zimu . Pokud potřebujete peníze, musíte se k nim dostat zcela jiným způsobem, pokud možno legálním. Karina
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.