Zdravím všechny... Chystám se do nové práce jako servírka, ale vzhledem k tomu, že nejsem vyučená v oboru ani nemám žádnou praxi, tak budu moc ráda, když se najde někdo, kdo poradí, co a jak, abych se vyhla začátečnickým chybám... Uvítám každou radu... Díkec
Rad je plno,od objednání k natočení piva po kasírování.Budeš dělat v klasické hospůdce,baru,nebo v restauraci,vinárně?Míchaní nápojů,kafe,prezentace vína,atd.Neboj zvládneš to.
shine*
Budu dělat v restauraci... Nejvíc se zatím děsím asi podávání jídla, představa vyskládaných velkých talířů na rukách v kombinaci se svižnou chůzí mě nahání hrůzu... To bude jiný kafčo než když doma servíruju oběd po dvou talířích... Zatím studuju jídelní a nápojovej lístek, abych popřípadě o tom jídle něco věděla a mohla kvalitně poradit s výběrem... Budu ráda fakt za každou radu, i za maličkosti...Aneb každá práce se má dělat naplno a bezchybně, tak ať jsem připravená
krkovicka*
Pokuď na lístku je napsáno!Bašta pana kuchaře! Měla bys vědět z čeho se skládá.Já jsem například jednou dostala otázku od hosta zda ty řízky jsou obalovaný v domácím vajíčku :-q Pokuď si nebudeš vědět rady tak doběhni do kuchyně pro odpověď.A stím nošením talířů si nelam hlavu,nosila jsem je po dvou neboť byly hliněné-750g+váha jídla.Sice jsem se naběhala jak kůň ale šlo to.pohodlné botky s měkou vložkou,nejlépe zdravotní.semtam když projdeš okolo stolků se poptej zda jim chutná,jsou spokojeni,nenechavej nikde saharu a ihned likviduj prázdné skleničky,talíře apod.Taky nerada chodíš do restaurace kde je supr jídlo,ale ta servírka je napohled protivná?
shine*