Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Samoobsluha ve Vodofone vs orientace v ní

Od: barbakan* odpovědí: 5 změna:

Zdravím vás.

Používáte někdo z vás samoobsluhu v novém vydání a vyznáte se v ní? Přiznám se,že já vůbec.Nevidím v ni kolik jsem provolal,proemeskoval a pokud chci ověřit email,tak stránka vůbec nereaguje.Dle mého názoru se samoobsluha zhoršila!

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

vertigo69*
hodnocení

2x

souhlasim, to co s tim ted provedli se moc nepovedlo, je to oproti stare verzi neprehledne, a mnohem pomalejsi, a nez najdu to co potrebuju tak je to i ztrata casu

 

lui*
hodnocení

0x

Souhlas. Nová Samoobsluha je katastrofa. Nezbývá než doufat, že se to časem zlepší. Kdyby se to alespoň nekontrolovatelně nepřehazovalo na starý stránky.

lidus*

Souhlasím, že se samoobsluha moc nepovedla i posílat SMS přímo z netu mi příjde složité.

 

hodnocení

0x
avatar clayman

ještě před 14 dny nová verze neuměla zapsat změny v účtu, musel jsem to dělat vždy ve staré... ale rychlost je opravdu katastrofální, kolikrát než něco udělá, tak už píše, že dlouho nereaguju a budu odhlášen *smich*

 

repe
hodnocení

0x

Ano, je to katastrofa, vůbec se mě nelíbí.

Mám nastaveno, aby mě to hlásilo že volám do jiné sítě, ale nefunguje to. Už jsem to reklamoval, ale bez úspěchu. Čím to je a využíváte tuto službu?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]