Nejste přihlášen/a.
Ahoj .. jmenuji se Denča je mi l15 let.. a řekla bych že jsem takový samouk
.. Když mi byllo 11 rodiče se rozvedli
Bylo to ošklivé a stresující... Rok jsem tátu od rozvodu neviděla.. Bydlely jsme všichni v Suchdole nad Lužnicí
a po rozvodu jsem spadla do opatrovnictví mamce a přestěhovaly jsme se do ČB.. Tam už jsme cca 3 roky .. 2x jsme se stěhovaly po ČB.. až jsme na konec skončily u babičky a dědy v 3 1 , kde žijeme už něco málo přes rok
Každopádně po roce toho rozvodu jsem začla jezdit k tátovy jednou za 14 dní
Vše bylo jak má být.. rodiče si rozuměli a já byla spokojená jako žádná jiná holka co má rozvedený rodiče
.. Jenže to nevydrželo na dlouho :/ V Suchdole jsem měla báječného dědu a babičku . Děda vážně onemocněl a po roce umřel.. byl to celý život něco jako můj táta
Milovala jsem ho a on miloval mě.. Proč byl jako můj táta? .. Protože můj vlastní tatínek je řídič kamionu a já ho vídávala jen jednou za 14 dní nebo jednou za víkend
Takže jsem ho vlastně moc neznala a on mě..např: nevěděl jakou mám ráda barvu,oblíbené jídlo.. nikdy se mnou nešel na zmrzlinu, nešel na žádnou besídku atd.. to vše zastupoval děda
To ví že že mi to bylo líto a kolik nocí jsem proplakala že Karča s tatínkem a s maminkou jedou na výlet nebo Lucka s rodičema na procházku ... naše rodina chodila na procházku jen 24.12. :/ Dodneška na dědu myslím a spomínám denodenně
Ikdyž to teď bude rok co tu se mnou neni :/ ... No každopádně co děda umřel tak se ukázalo , že si mě táta bral jen proto aby byl dobrý v dědovo očích a viděl že o mě má zas zájem.. :/ Od té doby co děda umřel si pro mě táta ani jednou nepřijel
.. Ale já si řekla že tam babičku nenechám samotnou a budu za ní jezdit
... Pokouším se za ní jezdit jen co to de
Jezdím vlakem a mím milovaným psem Bettinkou
.. A to trvá do teď.. No a ráda bych se vrátila k tomu tématu " jak se dostat do opatrovnictví". Mojí mamku mám strašně moc ráda pro to co pro mě udělala