Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vrácení výrobku na objednávku nejde?

Od: punker* odpovědí: 1 změna:

Ahoj.

Koupil sem si gufero mezi převodovku a poloosu,po rozdělání jsem zjistil že je tam jiné gufero než mi někdo poradil. Chtěl sem ho v autodílech vrátit,ale pán mi řekl že to nejde že to bylo na objednávku. Jenže na objednávku je tam skoro všechno,protože je to malej obchůdek a všechno se tam nevejde. Naši tam jednou kupovali homokinetickej kloub ke kolu a taky nepasoval a vrátili ho bez problému. Pánovi v obchodě sem řekl že je to normální díl že to musí jít vrátit,nebo ať to prodá někomu jinýmu,prý to může zkusit,ale peníze mi dá až kdyby to prodal,ale kdo ví jestli by to prodal,zas tolik lidí tam nechodí. A že to zkusí jestli to de vrátit. Já myslím že by to jít mělo,není to nic co by pro mě speciálně vyráběli,prostě ráno objednal a odpoledne to měl v obchodě. Myslíte že mi vrátí peníze,nebo se s tím můžu rozloučit?

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mowla*
hodnocení

0x

Právní nárok na vrácení zboží - resp. na vrácení peněz za nepoužité a nepoškozené zboží, máš jen pokud je objednáš (zakoupíš) na netu. V kamenném krámě ne, tam záleží jen na ´blahovůli´ prodávajícího, zda již zakoupené zboží vezme zpět a za jakých podmínek (zda např. vrátí hotovost nebo jen nabídne možnost výměny za jiné zboží - nebo, jako v tvém případě, přijme zboží do komisního prodeje...).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]