Moje problémy se spánkem

Od: Datum: 15.08.13 18:27 odpovědí: 1 změna: 15.08.13 19:12
avatar

Na odstranění problémů se spánkem užívám dosud 1 tabletu Neurolu O,5 ráno a 1 a půl tablety Neurolu O,5 na noc. Dále jsem užíval na noc 1 tabletu Zolpidemu-ratiopharm 1O mg. Tento lék jsem užíval střídavě, hlavně když jsem byl něčím rozrušen. Teď už tento lék týden neužívám. Piju před ulehnutím sklenici mléka s medem. Snažím se dodržet pravidelnost usínání mezi 20. až 21. hodinou. Spím s dvojím přerušením během noci 6 až 7 hodin, což považuji za úspěch. Bohužel objevil se mi tik ve tváři a zatím nemám dostatek vůle se ho zbavit. Domnívám se, zda to není nežádoucí účinek po přerušení Zolpidemu. Kromě výše uvedených léků užívám na tlak Loristu H 50 mg/12,5 mg, -1denně, Tamsulosin +pharma 0,4 mg-1 denně, Anopyrin 100mg-1denně. Jsem 84 letý senior. Fyzicky se udržuji plaváním a jízdou na kole. Děkuji vám předem za vaší radu.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 15.08.13 19:12
avatar

Pro "pagac17"

- mně je 67 let a problémy se spánkem mám celý život. Myslím, že Vám Neurol na spaní moc nepomůže. Možná tak na uklidnění před spaním. Pokud plavete a jezdíte na kole, tak Neurol během dne neberte. Zbytečně Vás unavuje.

Na spaní užívám denně 1 tabletu Hypnogenu 10 mg , což je Zolphidermi-tartras 10 mg - asi jsou ale tyto prášky všechny stejné, jenom se jinak jmenují. Také dodržuji pravidelnost usínání - a před spaním si dávám teplé mléko, nebo teplou polévku. Zatím to funguje. - A ve svém věku si už nedělám starosti s nějakou eventuelní závislostí - hlavně si snažím uhlídat tu jednu tabletu - víc neberu.

Ten tik by ale neměl být podle mých zkušeností způsoben vysazením Zolphidermu. Ale v 84-letech - nevím. Marcela.

 

Poslední otázky Poradny volná diskuze
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.