Kontaktovat službu, kterou jste zboží zasílal. Hlavní jsou čílo balíku a variabilní symbol. Služba má na webu jistě i sledování zásilky, po zadání čísla zásilky (balíku) jde vysledovat, v jakém stavu je zásilka (rozvoz, doručení ,uloženo ve skladu a pod.).
Pole podacího lístku jsi zjisti na portálu České pošty co je s balíkem. Pravděpodobně trčí na poště nevyzvednutý. Také může být příjemce na dovolené. Je možno si na uvedenou poštu zavolat. Pokud si balík nikdo nevyzvedne a nezaplatí, tak peníze můžeš čekat až za měsíc od podání.
Pokud to bylo poštou, je standardní doba pro adresáta na vyzvednutí 14 dní, k tomu připočítejte dopravu tam a možná i zpět. Máte číslo zásilky, podívejte se na web České pošty, co s ní je...
Pokud se zásilka ztratila, bude Vám vyplaceno pojistné, na které jste zásilku pojistil...
dejte si do googlu "sledování zásilek česká pošta" a pak se podívejte,kde to je. Na dobírku zasílat je na nic.Když si to dotyčný nevyzvedne,je to provás akorát hodně starostí bez výsledku. A lidi jsou magoři, ani netušíte jaké množství lidí to tak dělá!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.