Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace použitého zboží

Od: filidr1 odpovědí: 8 změna:

Koupila jsem na Mimibazaru od jedné inzerentky starší použitý kožíšek za 2000,- Kč. Míry souhlasily, já zaplatila předem na účet, kožíšek dorazil. Byl mi dobrý přes prsa i boky. ALE : hrozně mě táhne na ramenou, a to je mám normální, nejsem žádný kulturista a necvičím. Myslím si, že už je tak ušitý. Paní jsem hned emailem informovala, že mi v ramenou nesedí a posílám jí ho zpět.

Paní neragovala, až po 2 dnech a odepsala mi, že to zpátky nechce, že si balík nepřevezme a peníze mi nevrátí. Já si myslím, že mám právo vrátit do 14 dnů a dostat své peníze zpět i za použité zboží.

Poradí mi prosím někdo i s nějakým paragrafem, abych paní slušně přesvědčila, ze jsem v právu já?

Předem děkuji

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ladinpraha*
hodnocení

0x

Je mírně řečeno značně naivní koupit oblečení přes internet bez vyzkoušení, navíc použité a myslet si, že ho můžu kdykoli vrátit nebo vyměnit. Takovéto zboží se prodává bez jakékoli záruky, pokud v inzerátu není výslovně uvedeno jinak. Otázky na vlastnosti zboží, rozměry a upřesňující informace se zásadně pokládají před koupí, nikoli až po ní. Pokud kožich odpovídal popisu, uvedenému v inzerátu, tak by prodávající musela být padlá na hlavu, aby ho vzala zpátky.

binka*

Není víc co dodat. Ladine, *palec*

filidr1
hodnocení

Proč by bylo naivní kupovat oblečení přes internet bez vyzkoušení? Dělám to již několik let a žádný problém nikdy nebyl. Když mi nesedělo nebo se mi nelíbilo, vrátila jsem ho. Toto je poprvé, co jse mi to stalo, paní nemá IČO ani DIČO, vesele prodává na internetu oblečení, boty apod. Tak by se na ni měl vztahovat reklamační řád, jako na jiné, nemyslíte?

jaký reklamační řád máte na mysli? tušíte, vůbec, co je reklamační řád.

paní bez IČO nebo DIČO? pravděpodobně prodává použité oblečení a na to IČO ani DIČO nepotřebuje.

ladinpraha*

Tak to si tedy opravdu nemyslíme. Taky nakupuji a prodávám to, co mi doma překáží a pro mě je už nepoužitelné, ale nikdy by mě nenapadlo na něco takového požadovat nebo poskytovat jakoukoli záruku. Veškeré podmínky jsou dané inzerátem nebo aukcí, cokoli jiného je nutné domluvit předem, tedy před koupí.

 

buss
hodnocení

0x

Tady ty věcí řeší občanský zákoník (v jistých případech i obchodní) část Kupní a směnná smlouva. Ale proč jste jí neposlala, nežádala míry? Lze dokázat, že ano? Tedy vámi míry vymíněné?

filidr1
hodnocení

Paní míry zadala, souhlasily s mými, ale ty ramena jsme před koupí neřešily, jemon obvody - prsa a boky. Buď je to skrytá vada, nebo mám blbý ramena. I když se mi to ještě nikdy - myslím, to s těmi rameny , nestalo.

Věřte, že to nevrátíte a neokecáte. Paní na občasný prodej osobních věcí IČO nepotřebuje a záruka je sice daná, ale na nové věci. Krom toho vrácený do 14 dní sice ano, ale v nepoškozeném obalu pokud se nepletu- nejsem právním tak znám útržkovitě. Pokud míry sedí, zboží je nepoškozené a jen vám nesedí tak to je na dobré vůli vyměnit nebo nevyměnit a pokud jste na pani "ječela" jako se pokoušíte tady tak se ani nedivim, že reaguje tak jak reagovala

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]