Nejste přihlášen/a.
Pěkný den, nemá teď někdo stejný problém? Posílala jsem asi 8 platbe, z toho 3 k GE Money Bank s kódem banky 0600 - a tyto tři platby se mi dnes jako jediné vrátily - prý neexistující čísla účtu (nesmysl, xkrát zkontrolováno vše).
Spíš bych to řešil s infolinou banky ze které měla platba odejít než s cílovou bankou.
A byla to internetová platba nebo papírový příkaz předaný na přepážce?
Ano, internetová platba. Právě mě zarazilo, že všechny ostatní platby odešly bez problémů, jen tři z GE se vrátily zpět. Na netu jsme dohledala, že před měsícem, napadli GE a jiné banky hackeři a vyřadili z provozu IB a plno dalších věcí
Web a systém který řeší pohyb peněz jsou dvě zcela rozdílné věci. Tohle s tím problémem s převodem peněz nijak nemůže souviset.
Fakt bych nejdřív kontaktovat infolinku tvé banky, měli by být schopni zjistit podrobnosti kde je problém. Když to nešlo poslat včera, nepůjde to ani zítra.
Infolinka zkontaktována, bylo mi řečeno, že čísla účtů skutečně neexistují - ovšem není to poprvé, co jsem na tyto účty něco posílala. Nechápu, každopádně zkontaktuji příjemce, zda mi opravdu poslal správné číslo.
Dobrý den.
Já mám GE Money Bank a mám problémy se dostat na internetové bankovnictví.Věčně se mi zobrazuje že se na stránce vyskytla chybaJestli posíláte peníze převode,.je možné že to je také důvod proč Vám nejdou peníze převádět.Měli by s tím něco udělat.
Tak byla chyba na mé straně, protože jsem debil, jsem debil a jsem debil
Naštěstí už je všechno ok
Normálně jsem se přehlédla v kódu bankdy - místo 0600 jsem dokola zadávala 6000. Hloupá chyba, ale trvalo dlouho, než jsem na to přišla.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.