Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ztracená Anička

Od: martinkova odpovědí: 67 změna:

Dobrý den, prosím vás, pořád mi to vrtá v hlavě, jak se může Anička ztratit a nenechá po sobě žádné stopy, po zápasu, nebo auto, jak to, že psi nic nevyčmuchali, to není možné, kdo odnesl tašku a ukryl ji, i tam by se museli nějaké stopy najít, jak to že psi nejdou po čuchu a nic nenašli? Celý to doupě bezdomovců a fetáků bych zlikvidovala, metr po metru a něco se snad musí najít, prý je to tam samá díra, studně a fetácký a bezdomovecký úkryty, to je hrůza proč to trpíme?

zámek
administrátor uzavřel tuto otázku

 

 

67 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

1jara*
hodnocení

0x

Jestli polcie nezaspala. Psi tam pustili pozdě, stopa takzvaně vychladla.

martinkova
hodnocení

A proč je tam pustili pozdě, na co jsou tedy, jestli nic nenajdou tak už nevím na co ty detektivy policejní platíme!

 

jabraka*
hodnocení

0x

Psi jsou jen psi.Pokud někdo vlezue do auta a odjede s ním,je všechno v háji.Psi nejsou všemocní.V naší republice se ztratí ročně stovky dětí a nikdy se nenajdou-.I když je nám to vše velice líto.

JABRAKA

1jara*

Psi mohli vyčenichat alespoň na kterém místě nastoupola do auta, pokud ji unesli vozem. A na místě najít stopy pneumatik. Dobře cvičený pes není jen pes, dokáže i stopovat vozidlo, tobyste žasl co pes umí..

tesyk*

Vážně pes dokáže stopovat i auto? Já jsem si vždycky myslel, že umí poznat jen pachovou stopu kyseliny mléčné, kterou prý za sebou nechává živý organismus. Máte nějaký zajímavý odkaz, kde bych se o stopování aut mohl dočíst více? děkuji.

1jara*

Pes dokáže sledovat i chemické stopy ne jen biologické. Pokud je na pneumatice určitá nečistota třeba ptačí trus stopa po přejetém živočichu ( žížale, slimáku přilepený list stromu, kousky trávy) pes tuto stopu může sledovat i několik kilometrů.

borax*

No tak to není. Stopa na asvaltu velmi rychle chladne, taky slimáků, trav a pachů gumy je plný. Nevím jak byste přiměl psa, který sleduje individuální pach pachatele přejít na stopu vozidla. Auto není člověk, nemá invidiuální pach, nehledě na to, že psi stopaři jsou cvičeni aby přidružené pachy ignorovali (pozšlapaná tráva, drobný hmyz atp..)

Psi cvičení na chemické stopy nejsou stopaři...využívají se k označení místa vznuku požáru a podobně.

kokol

Ročně se ztratí v České republice stovky dětí? To je nesmysl!

alf*

není to nesmysl

Situace za rok 2010 ke dni 10. května: Celkem již bylo v letošním roce v ČR vyhlášeno 2660 pátrání po pohřešovaných dětech. Z tohoto počtu je stále pohřešováno 316 dětí. " rodina.cz/...

A co se psa týče, udělá v pohodě 24 hod stopu (můj když byl v kondici tak tu 12 zmáknul) ovšem pokud končí u silnice tak co, napíšou do novin že nevědí?

 

hodnocení

0x

Dobrý den, celé je to strašné neštěstí a rodiče Aničky musí být neskutečně bezmocní a zoufalí... Policie určitě dělá co může a věřím tomu, že by neradi cokoli zanedbali, vždyť se jedná o malé dítě...Myslím, že tady na " poraďte " se to určitě nevyřeší...

 

kamila*
hodnocení

0x

Já si myslím, že není jednoduché to takhle rychle soudit...
Podle mě se nejednalo o čin, kde by nějaké individuum-např.pedofil jednal zkratkovitě a prostě to na něj přišlo. Můj názor je, ačkoliv doufám, že se nenaplní, že se jednalo o plánovaný únos skupinou "profíků".
Je známo v zahraničí hodně takovýchto skupin, které se "specializují" na únosy. Jinak řečeno - bohatý zvrhlík kdovíodkud si dá objednávku, jak má doytčný/dotyčná vypadat a o zbytek se starají tyto skupiny.
Držím však palce, aby se holčička našla v pořádku a zdravá!

Je to hrozné, ale toto je málo pravděpodobné. Moje vize je v tom, že, bohužel, se dnes kupují lidské orgány.Je dobře, že ji dosud nenašli má naději. Doufejme, že to dobře dopadne.

 

lidus*
hodnocení

0x

Je snadné hodit to na Policii a její psy. To děvčátku doma neřekli kudy ze školy? Jistě by bylo snadné odsoudit i všechny bezdomovce a drogově závislé, no já si raděj počkám jak se to vyvrbí. Jistě, že rodiče lituju, nejistota je hrozná a jistota snad ještě horší. Věřme, že se Anička v pořádku najde.

 

marenka*
hodnocení

0x

Zkuste si počíst tady. Zajímavé, nevím co si o tom mám myslet. Hlavně diskuse. *sok*

zena-in.cz/...

 

marenka*
hodnocení

0x

tn.nova.cz/...

Tohle vypadá špatně. *plac*

Mařenko, před chvílí jsem to také četla a nechci ani vyslovit, co mě napadá...

marenka*

Sabrino, jedinou naději vidím v tom sklepě, co se našel. Jestli tam je víc takových prostorů, tak je to jenom dobře. Mohla by tam být voda i stabilní teplota. Ale myslím si ...

Jen se pěkně vztekám, jestli ten podezřelý je pedofil, který byl propuštěn po předešlém trestu, trestala bych i lidi, zodpovědné za zákony. Proč je hned nevykastrují? Nenarvou hormonama, že nebudou vědět, čí jsou? Takových úchylů po světě chodí, až hrůza.

Je to hrůza , pořád tak nějak doufám, že to snad nemůže být ta nejhorší varianta...bohužel to vypadá hodně zle...

marenka*

*zed*"Pátrači si vyžádali psy speciálně vycvičené na hledání mrtvol," řekl kynolog Gustav Hotový z ministerstva vnitra.*plac*

Je zvláštní , že kdyby tam holčina někde byla, tak by jí ty první dny nenašli? Vždyť tam měli také psy ...určitě by nějakou stopu museli chytit...

pu®

To si říkám taky. Na stranu druhou věřím, že vlhko a vrstva mokrého listí zmůžou věcí...nikdo z nás netuší, jak takový policejní pes vlastně "pracuje" a co mu stopu může překazit. Někde jsem četla, že stopu skryje před psy třeba i rozsypaná vrstva pepře - může to být blbost, ale taky nemusí... Jestli je to recidivista, asi se "v tom umí pohybovat" a dával si majzla. Každopádně bych tyhle zmetky, pokud nejsou kastrovaní, cejchovala, fakt. Sorry, ale několikrát trestaný v minulosti - a za co pak? A za dobré chování za rok dva venku. Dokud u nás nebude zákon takový, aby ti lidi fakt pykali za to, co provádějí, tak je "většinová slušná společnost" naprosto k ničemu. A teď mě kamenujte za intoleranci, ale nemůžu si pomoct, vidím to na každém kroku - a tohle (Anna) je bohužel vrchol toho, jak to (ne-)funguje.

marenka*

Pů. tam je hodně podzemních chodeb, starých žump a studní. Tam si myslím, že by se pes z výšky nechytal. *nevi*Dávala jsem sem i odkaz z webu, kde jedna z reportérek na vlastní pěst našla velkou "místnost" pod zemí, o níž nevěděla ani policie. *sok*

Na nějaké diskusi jsem četla, že snad v USA je veřejně dostupná databáze úchylů, aby každý věděl, na koho si dávat pozor. Proč ne u nás?

Pů, já Tě kamenovat nebudu. Takovýho hajzla bych posadila na elektrické křeslo, Nebo předhodila lidu.

doplněno 21.10.10 16:42:

Sleduji online zpravodajství, zatím nic. Bože můj, moc na to děvče myslím. *plac*

doplněno 21.10.10 21:19:

A dneska ještě zmizel tříletý klučík z Liberce. *zed*

binka*

Je to neštěstí. Mám stejně starou dceru a vůbec si nedovedu tuto situaci představit, že by se mi týden nevrátila. Strašně bych si přála, aby tu holčinu našli živou, kdyby někam spadla, týden by přežila. Ale když nastupují s lopatami, krumpáči a vyžádali si i psy na hledání mrtvol...*zed* mám slzy na krajíčku ...*plac*

lidus*

Mařenko přece proto se nekastruje, že by se ozvalo EU jak zde porušujem lidská práva. Legislativa je špatná, pak se vše háže na Policii která víc dělat nemůže. Byl to jeden z důvodů proč to manžel zabalil po 30ti letech. Honíš se za grázlem a pak ho pustí a ty můžeš začít znovu jelikož pravděpdobně zase něco udělá. Tresty pro pedofili jsou směšné. Já nejsem zlá ale být to moje dítě tak nezaváhám i kdybych měla sedět do konce života.

pt®

Musí to být pro maminku Aničky k zešílení. Nejhorší ta nejistota. Liduš souhlasím s Vámi, taky bych se neudržela, za žádnou cenu. - stařenka

 

re*
hodnocení

0x

Třebas se jí tady už nelíbylo tak odešla. Já se jí ani nedivím *nevi*

Dle pravopisu usuzuji na stredni demenci..:((

sebod*

re Tohle nebyl moc vtipný komentář .*zed*

martinkova
hodnocení

Tak už někoho mají co o tom ví, nebo to udělal a zase ho pustili! T o je úplně na hlavu postavené. Asi si někde hodí mašli a nebudou vědět kde Anička je. ŠMĚJDI.

marenka*

Pustil ho soudce, pro nedostatek důkazů. DNA, podezření, ani to, že ten kripl řekl, že masturbuje u fotek malých dívek soudci nestačilo. Tady chybí zodpovědnost za jeho rozhodnutí. Jestli ten hajzl chytne nějaké další děvče, tak co se stane tomu soudci, že ho pustil? *zed*Přijde mi to, jako kdyby v ZOO ředitel otevřel klec se lvem, třeba. Ten by za to zodpovědný byl. No nic.

Policisté už hledají v kanálech, na jedněch stránkách sleduji diskusi a tam se ženské domlouvají, že půjdou hledat v Troji na vlastní pěst. Prý je tam stavební firma, kolem nepoužívané stavební buňky, nějaké garáže, podzemní prostory. Snad si vezmou i hledačku kovů, že by zapípal třeba zip pod listím. To už je ta nejhorší varianta. *plac*V tuhle chvíli by byl nejlepší scénář ten, kdyby ten propuštěný šel rychle zahladit stopy. Rovnou by zašel tam, kde jí schovává a samozřejmě že by byl sledovaný a chytli by ho. Holčinu by našli živou a jeho zase zavřeli. Jenže tenhle scénář je jak z filmu, kriminálka NY, skutečnost si myslím bude ...

tozinek*

mařenk, s.re to asi všechny, ale jak říká mluvčí Obvodního soudu pro Prahu 8, jediný důkaz je zatím shodná DNA podezřelého a DNA na batohu, což je na vazbu málo. S tím se musí než souhlasit.

buss

Není to tak jednoduché, přímý důkaz není. Na místě činu se může pohybovat a pohybuje kupa lidí, každého zavřít? Nevidím nic na tom, že něco vidím, zvednu, prohlédnu a odhodím zpět. A co kdyby někdo pachatelem nebyl a byl ve vazbě, tak to budeme hradit. Na druhé straně, když je ve vazbě a pak se zjistí, že je nevinen, tak se křičí zase, co je to za bo...l. On to ten soudce také nemá lehké, v době rvavosti advokátů, jeho hodnocení účinnosti zavřel/pustil/odsouzen. Když mu to nevyjde, má zmetka. Důvody vazby jsou dané, ano, za komuny se zavřelo pro ptákovinu a nikdo ani nepískl. Hledaly se jen důkazy pro obvinění. Kdo ví, že jsou ty důvody vazby, když pro to není skutečně přímý důkaz? Pokud sdělili, za nic podobného neseděl. Co budete dělat na jeho místě? Jestli ho P nebyla schopna po propuštění odsledovat, je neschopná. Ale my to nevíme! Přece nepustí vše, co ví, dělá.
Detektor- tam musí být bordelu, to by se uhvízdal...

marenka*

Takže ho asi nesledují. Prý s tím nepočítali, že ho pustí a tak to nestihli připravit. No do pr... kdybych měla jako pochůzkář sejít ze svého rajonu, tak se na něj přilepím ne?

Podle sobotní MfD bylo pro policii propuštění obviněného překvapivé, a proto nestačila zajistit jeho sledování. Podle deníku muž odešel, aniž by si po propuštění vyzvedl osobní věci. Policisté jsou přesvědčeni, že má zmizení Anny na svědomí, uvádí list.
Není tedy jasné, zda se obviněný policii skutečně ztratil, nebo jen nechce k jeho sledování podávat informace.
Začínám mít docela vztek, věříte? *plac*

sebod*

Mařenko. Tohle je přímo exemplární příklad toho, jak media mohou manipulovat s lidmi. Domníváš se snad, že když ho pustí, aby ho mohli sledovat, tak budou na celý svět vytrubovat, že ho mají pod kontrolou *nevi*. Myslíš, že je potom někam zavede?*nevi*

Prostě tisk, televize, internet nám dokáží pěkně vymívat mozky *zed*. V případě Aničky to je jenom kuprospěchu věci. Jindy ale to je na úkor nás všech *cert*.

marenka*

Sebi, máš pravdu. Kéž máš pravdu. Já doufám jenom malinko, že si Aničku ten úchyl zavřel někde v opuštěné chatce a ona je živá, zavede je tam. Ale i kdyby se stalo to nejhorší a zavedl je k tělíčku, bude chycen a ostatní děti před ním ochráněny.

Já už fakt nevím co si o tom myslet. Živí se na tom tisk, na druhou stranu, kdyby nepsal, lidi by se zlobili. No a všelijaké kartářky, věštci. To ale beru jako hnus, velebnosti. *blee* Nebo ne? *sok* Já už fakt nevím, čemu věřit. *zed*

buss

Tak to já když jsem nasr... řvu (ne bečím) na lesy..., myslivci mají radost a děckám zakrývat uši. A já být jím, tak také mizím, dovedete si představit tu honbu médií? Je jen otázka času, kdy prosákne jméno do médií.

lidus*

Protřelý kriminálník 8x trestaný, proč by to dělal, ten dobře ví, jak naše soudy fungují a že za nepřímé důkazy ho nikdo neodstíhá. Jak říkáte, je to na hlavu postavené a dokud se legislativa nezmění tak to jiné nebude. Kriminálníci, zloději a ještě jedni, těm je v naší republice hej a jen se ohání lidskými právy.

 

knopka*
hodnocení

0x

Jediné řešení že jakmile se jen někdo zmíní že ho vzrušují děi okamžitě kulku do hlavy nebo elektrické křeslo!A kecy jako že je chudák,on vlastně za to ani nemůže at se chodí léčit ambulantně at si chytráci nechají!Pak to takhle dopadá!O jednoho uchyla by bylo mín a o jeden dětský život víc!

 

rofl
hodnocení

0x

No Vy tu teď na policisty nadáváte, ale koho jste všichni volili? Je to sice smutné, ale za ty peníze co teď policisté berou, můžete být rádi, že vůbec něco dělají.. Sami se k této situaci vyjádřili společně s hasiči. Prezident hasičského sboru řekl, že když bude hořet, prostě nepřijedou a i když budou moct, tk od tohoto roku dostali speciální tabulky a na týden dostávají určitý počet paliva, třeba jen na par desítek KM na týden.. Takže si nestěžujte a vzpomeňtě si, jakou politickou stranu jste volili..

1jara*

Nechtěl jsem aby to vyznělo že policie za to může, to se omlouvá.

Pouštět dítě samotné takovou divočinou, je nezodpovědné.

binka*

A jakou stranu jste volil vy, že jste tak chytrej?! Ať příspěvky čtu jak čtu, nikdo na práci policie nenadává ...*bzum*

marenka*

Rofl, míchat politiku do tak smutné věci, kdy se celá republika modlí, aby děvčátko bylo živé, i když tomu už málokdo věří? *bzum*

To je jako napsat volte stranu XYZ a zmizí všichni pedofilové, zloději a vrazi. Buduj vlast, vybuduješ mír. *zed*

pu®
22.10.10 18:54

Mařenko *palec*

 

tuki
hodnocení

0x

Ani já nechápu nezodpovědnost rodičů, kteří nechali Aničku chodit domů tak nebezpečným terénem, když to tam každý ví, že je to tam plné bezdomovců a fetařů. Finančně na tom nejsou špatně, tak mohli někoho najmout, aby děvčátko vodil ze školy. Sám bych se tam bál chodit, natoť tak malé dítě. Aničky je mě opravdu líto, měla celý život před sebou...

lidus*

TUKI-Sama vím, že mi rodiče jako malé zakazovali chodit domů kolem řeky kde už tehdy byl pohyb různých individuí. Kudy si myslíte, že jsem chodila a to i večer po 18h ze SOKOLA? Je to už pár let zpátky a tehdy pedofilů a narkomanů nebylo tolik co nyní ale zase ve městě kde jsem žila byla poměrně velká posádka nadržených vojáků. Pořád je naděje, že Aničku najdou živou, ten chudák chlapeček už to má za sebou a také by jsme mohli diskutovat jak je možné, že tříleté dítě bylo samo venku.

 

tuki
hodnocení

0x

Lidus, ale s tím tříletým dítětem je to pravda, nechat ho bez dozoru je úplné zanedbání rodičovské péče.

Dřív byla jiná doba než je dnes, běž se do té Troji podívat a uvidíš tu divočinu a k tomu bloňdatá holčička. Také ji přeji aby ji našli v pořádku, ale chudák co už asi vytrpěla.

 

hodnocení

0x

Policie už přece řekla, že Anička byla naložena do auta. Tak proč pomocí kamerového sytému se npokouší toto auto ztotožnit? Těch výjezdů z místa činu přece tolik není a mohou porovnat auta, která opouštěla Prahu v odpovídajícím časovém úseku po činu. Viděl bych 2 možnosti směru únosců : buď D1 a směr Itálie, Terst nebo E55 a směr Hamburg s cílem dostat Aničku na loď. Arabové mají rádi 12 leté panny a za takový typ jako je Anička ochotně zaplatí majlant.

martinkova
hodnocení

Prý mají podezřelého bezdomovce kriminálníka, který něco viděl, pustili ho a on se jim hned ztratil. Je to možné? Taky k té aktovce. Proč jí tedy neodevzdal, viděl že je tam čerstvě pohozená, určitě v ní byla adresa. Už jen za to, že tenhle nález neodevzdal a ukájel se u toho měl být potrestaný, protože je to ouchyl.

buss

Paní a možná vy také léčit...

milly*
26.10.10 09:51
hodnocení

ubožáku

sebod*

Martinkova. Pročpak Bussovi nadáváte pod nickem Milly? *smich* Ach jo, to se stydíte za svůj názor na něj? Nebo si tu teď začnete sama se sebou povídat.? To mi hlava nebere *zed*

marenka*

*zed* Přesně tak.

Lidi proberte se. Netahejte sem politiku, nevyčítejte něco rodičům, policii, soudcům, bezdomovcům, sobě navzájem apod. Je to situace našpikovaná emocemi, bezmocí, nadějí a já nevím čím vším. Matky dětí to nesou jinak, než třeba někdo jiný. Jinak to vidí mladí, jinak staří, jinak optimista, jinak pesimista. Supi se slétají, jsou individua, která se snaží i na tomhle špatném snu vydělat, na diskusích se začínají lidé hádat. To té holce nepomůže. Jak můžeme pomoci my? Přemýšlet, dát podnět policii, pokud nás napadne něco konstruktivního, uvidíme podobné děvče, nebo máme v sousedství podivný dům, před kterým parkují cizinci a máme podezření. Nebo můžeme v blízkosti Prahy obejít nám blízká místa, ta holčina může být kdekoliv. Na jedné diskusi jsem četla, že nějaká jasnovidka viděla ve snu přesné místo u řeky, kde děvčátko leží zahrabané v listí a dokonce že je to pár kilometrů od nich. Proč to říká, proč se tam nejede podívat, když si je jistá a nemá to daleko? Občas taky uvažuji špatným směrem, nu což. Ale nechám si věc vysvětlit, nehádám se, nenapadám. Proč taky? Mám občas vztek, ale budu si ho vybíjet na někom, kdo za to nemůže?

Teď zrovna jsem četla článek, že policie požádala média, aby už nezveřejňovala další informace, že jim to dost komplikuje práci. Nedivím se. Nu, hned ale v tom článku nějaký pan novinář dodal, že se policie přesune z místa, kde hledala včera, blíž k ZOO. V tu chvíli mě to praštilo do hlavy. Vždyť kdyby holčinu měl nějaký úchyl schovanou u ZOO, tak jí okamžitě přesune a nejlépe na místo, které policie prohledala už stokrát. Nu a proč tohle vzniká? Touha po informacích? Senzace?

jsem*

Mařenko, mluvíte mi z duše. Jasnovidci atd... Já když je vidím, jak jdou a broděj se tím bordelem, tak jsem si říkala, jestli by nebylo lepší, kdyby měli křoviňáky a hned to neposekali a další za nima úlkid... Pak by byl pozemek přehlednej. To jistě není reálné, ale nedovedu si představit, jak v tomhle bordelu zapadaným novým listím chtěj něco najít. Vůbec jim to nezávidím. Ale nevím, něco se mi nezdálo na otci, jak nabízel peníze. Nedovedu popsat ten zvláštní pocit. Ale tím nechci říct, že s tím zmizením má něco společného. Chci říct, že nevím, co si mám vlastně myslet. Mám jen stále divnej pocit. Škoda, že bydlím tak daleko, asi bych šla taky hledat... Divím se místním, že nejdou pomoci.

buss

No P a sekat, ty pozemky snad mají nějakého majitele, to si má město vynutit jejich úklid. Nebo je to dokonce města:? Pak by jsme slyšeli: nejsou peníze. Joo, byl ten jeho výjev takový jakýsi nemastný, neslaný. Proč nepomáhají místní? Třeba tu rodinu nemají rádi ... ono to časem vyleze. Ta hurá akce se měla dělat pořádně ihned. Ten prostor není zase tak veliký. Zbytečné síly, prachy...

jsem*

No, tak pokud bychom se řídili heslem - ty nemám rád, těm nepomůžu, tak to bysme se nedočkali asi pomoci nikdo. Nikoho nemají všichni jen rádi. Ale asi máte pravdu, asi to tak dneska funguje . Ale... Copak to příště nemusí potkat někoho dalšího, když bude ten, kdo to opravdu udělal, šlapat po svobodě?

marenka*

Jsem, tohle mě taky napadlo. Kdyby každý v ČR šel a prohledal půdu, sklep, vlastní pozemek, zahradní chatku, kterou možná už zazimoval. A Pražským bych nabídla horký čaj a kávu, plus nějaké občerstvení, jen když přijdou pomoci. Ale snad... Víte, já si jen vždycky vzpomenu na situaci, když něco hledám sama. Chodím okolo a nevidím to. Čím víc hledám, tím méně to vidím.

ruza*

...protože nejsou dostatečné důkazy, vůbec není jasné jestli to udělal. A proč trpíme bezdomovce a podobná individua?

Protože trpíme tenhle režim, který tyhle skupiny produkuje. A bude jich víc. Co s nimi chcete udělat? Postřílet je?

Nebo dát do lágru jak plánují? Dnes bezdomovcem- snadno a rychle. Ale to už jsem někde jinde...

buss

Vážená, "bezdomovci" byli i za komuny, prostě se jim mj nechtělo dělat, ten život jim vyhovoval, jen je nebylo vidět, protože seděli za příživnictví, víme? Ono ani tak nejde o režim, jako o člověka. A v tom je dnes ta svoboda, že není povinnost pracovat a jsem tomu rád. Pokud neškodí, ať si to užívají, někteří jsou možná i šťastnější než my.

eulalie*

Paní Martinková, Vy jste nějaká moc chytrá. Co kdybyste se přihlásila ke kriminálce a začala jim radit? To by hnedka bylo krásně na světě, že.

martinkova
hodnocení

za to ty jsi nějaká moc blbá , že...

sebod*

paní Martinková nebo Vám mám spíš říkat druhým nickem Milly?:D Buďte tak laskavá a svůj vybraný slovník běžte uplatnit někam jinam. Za všechny slušné lidi Vám děkuji .:)

 

twin
hodnocení

0x

Ano! Postřílejme všechny bezdomovce!

Jakou to má sakra spojitost s Ančkou?

 

ladinpraha*
hodnocení

0x

ČÍM JE ANIČKA TAK VYJÍMEČNÁ? Moc TV nesleduji, ale nepamatuji si, že by kvůli někomu byla pořádána takováto monstrózní akce. Možná by stálo za to, vyčíslit dosavadní náklady. Je to jistě tragédie, ale podobných je mnoho. Lidský život je nenahraditelný, zvláště když se to týká dítěte, ale já opravdu nic takového nepamatuji. Vy si něco takového vybavíte?

 

borax*

Je výjmečná tím, že je něčí dcera. Asi nemáte děti, že? Je úplně jedno kolik je kolem toho humbuku, to dělají novináři a myslím, že je to na něco dobře. Aspoň já, pokud vidím bloďatou holčičku, pořádně si ji prohlédnu, co kdyby. A že si nic podobného nevybavuji? Ale ano vybavuji, chlapečka, který se ztratil i se psíkem, dalšího tříletého nedávno...jenže ty našli za pár hodin mrtvé...Anička může ještě žít (moc si to přeju) proto je kolem toho kolotoč...A vyčíslovat náklady bych nechala za policejní akce u debilních fotbalových fanoušků.

marenka*

..A vyčíslovat náklady bych nechala za policejní akce u debilních fotbalových fanoušků. *hej**palec*

K tomu není absolutně co dodat.

lm®

Tak tak Mařenko,každý ,kdo má děti pochopí,ví ,co je strach o ně..(A budeme jej mít do konce našich dnů,i kdyby těm našim "dětem" bylo třeba 5O) .A zase naopak,kdo je nemá ,nechápe nic.

A nějaké vyčíslování...jděte s tím do háje.Možná fakt za ty ožraly,co se chodí na hřště porvat,tam si to počítejte.

Ti policisté by stejně byli v práci,možná by seděli za stejné peníze na služebně.Takhle pořád máme naději...Ano,MÁME,ptž každému,kdo má srdce ,není osud toho malého sluníčka lhostejný...

jirbar*

No ono by v té tržní politice stačilo, aby se těm fanouškům stanovilo takové vstupné na fotbal, aby si primadoni fotbalisti na sebe vydělali bez sponzorů.

Pokud by bylo malé nebyli by fotbalisti.

Pokud by bylo velké nebyli by fanoušci.

A vlastně to vyjde na stejno.

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]