Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kde si nechat vytisknout fotografie v Brně?

Od: milann2 odpovědí: 4 změna:

Zdravím. Je tu nějaký fotograf nebo někdo, kdo si nechává někde vytisknout fotografie? Ja jsem fotograf, bohužel, tam kde mi to tiskli do ted, tak tam už si to tisknout víckrát nenechám. Nebyl jsem spokojenej, a naposledy mi to pěkně zkazily. Tak jsem se chtěl zeptat, jestli nevíte o místě v Brně, kde si mohu nechat kvalitně vytisknout mé fotografie? Díky

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Nemyslím si, že by se kvalita práce u zavedených fotosběrem zásadně lišila. Samozřejmě není možné očekávat, že fotografie určitého rozměru v jedné sběrně za 3Kč, bude dosahovat kvalit jako z jiné za 6Kč. Pokud se vyskytnou nějaké anomálie, vždy je možná reklamace. Záleží na přístupu personálu, ale pokud fotografie obsahují výrazné defekty, které by i analfabet rozpoznal, dá se očekávat že i v případě ne příliš velké zájmu personálu se dostane člověku určité nápravy.

Osobně jsem spokojen s AARON foto, nachází se na Pekařské, výtisk probíhá v Praze, doručení do 48hodin. Tiskl jsem si i větší formáty.

Za zmínku stojí i AZ foto, na Solniční a ve Vaňkovce. Je možnost expresního vyvolání do 3 hodin. Osobní zkušenost nemám.

V Brně se nachází plno dalších subjektů, u kterých jsou ceny výrazně nižší. Uvažovat by se nad nimi dalo, kdyby se jednalo o množství v řádu set-tisíc. Velkoformátové fotografie se vyplatí vyvolávat za pomoci volných kapacit, které nabízí např. prodejci na Aukru.

ladinpraha*
hodnocení

0x

Nejsi fotograf, protože fotograf by se takhle neptal. Je rozdíl mezi fotografií běžného formátu, třeba 10x15, fotografií metr krát metr. Pokud se jedná o běžný formát, tak jsem nikdy neměl žádný problém v kterémkoli fotolabu. Co znamená "zkazili"? Fotografie si před tiskem upravím podle svého a vždycky to vyšlo. A pokud by opravdu zkazili, tak všechno se dá reklamovat.

doplněno 07.04.13 12:25:

Repty - amatér, stejně jako já.