Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zboží z eshopu

Od: dejvis* odpovědí: 3 změna:

Objednal jsem si oblečení z eshopu a už je to 3 týdny a zboží pořád nedošlo. Platbu jsem zvolil dobírkou. Už o to ale nemám zájem, tak kdyby to náhodou přišlo tak to mužů nechat 7 dní na poště a oni to pak pošlou zpátky a je po problému, nebo budou chtít něco zaplatit? Díky

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar brunecova

Já bych zrušila objednávku. Za nevyzvednutou zásilku někde požadují zaplacení balného a poštovného.

 

honzs*
hodnocení

0x

Nechci se jich zastávat, ale byly svátky, tak se to mohlo protáhnout. Zkuste jim napsat, jestli lze objednávku stornovat. To, že si dobírku nevyzvednete, akorát zavání na problémy.

 

hodnocení

0x

Tak jim tam do toho e-shopu napište, že to už nechcete. Pokud už to poslali, tak to nechte na poště, a když si to nevyzvednete, pošlou to zpátky. Platit nic nebudete.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]