Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Co vás dneska potěšilo?

Od: gilhad®

Věci velké i malé, vyjímečné i všední :)

47 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

8x

Každý den mě něco potěší:

úterý: byla jsem na návštěvě jedné moc prima paní tady z Poradny. Autem, jedna cesta 75 km. A i když ji zanedlouho čeká zákrok, našla jsem ji veselou, příjemnou...a pěkně jsme spolu prožily den.

středa: pozvala jsem známého, který je sám a měl včera svátek. Nemyslím tím nic nepatřičného, nelákám nikoho na žvanec, můj manžel byl jen jeden, ale pár chlebíčků a štrúdl ho potěšily. A popovídali jsme si.

dneska: posekala jsem celý dvůr a půl zahrady k tomu. Sekačce je asi už 15 let, ale pracuje jako mladice. Nakonec, to já taky!

A potom jsem se naložila do staré plechové pozinkované vany - pamatujete je? Bývaly takřka v každé rodině. A bylo mi tam moc dobře. Popíjela jsem k tomu limonádu z bezových květů. *smich*

Takže k malé radosti stačí docela obyčejný příjemný den, kdy člověka nic nebolí. Jaga.

hodnocení

7x

Potěšilo? Dnes?

1/ Zítra jedu do Beskyd na setkání veteránů zn. Favorit a Forman. Bystřička je krásná přehrada a báječně se v ní plave.

A tak jsem dnes vařila, aby bylo s sebou a všechno se mi to povedlo. Prima. Nic jsem nepřesolila, nepřipálila, nepoválela...*smich*

2/ Poznala jsem tady na poradně novou příjemnou rádkyni, ale jen virtuálně. Bydlíme totiž každá na opačném konci republiky. Ale třeba se také někdy potkáme, kdo ví?

3/ Vymyslela jsem pro zetě k jeho svátku básničku, podle mě vtipnou. Uvidíme, jak bude potěšen.

Každý se těší z něčeho jiného. Cvakající a pípající haďas by mě neoslovil. Před měsícem mi v Jizerkách lezla přes cestu veliká zmije, necvakala, nepípala, ale já raději honem mazala pryč. ;) Jaga.

hodnocení

Každého těší něco jiného :)

Pěkně si to užijte a ať vám počasí přeje :)

hodnocení

7x