Nejste přihlášen/a.
Nikdy jsem neměl, nemám a ani mít nehodlám cokoliv společného s bankou "uniсreditbank". Mobil pro bankovnictví nepoužívám, takže v něm nemám ani žádnou bankovní aplikaci. Přesto mi dneska přišla tahle humorná zpráva.
"Vážený zákazníku,
Tímto e-mailem vás informujeme, že je nutné znovu aktivovat vaši mobilní aplikaci, protože její platnost brzy vyprší.
Z důvodu bezpečnostních předpisů musíte znovu aktivovat svou mobilní aplikaci. Pokud tak neučiníte, můžeme z důvodu bezpečnostních předpisů pozastavit aktivaci vašeho zařízení a zmrazit vaše prostředky. Proces opětovné aktivace můžete zahájit níže:
Znovu aktivovat zde
S pozdravem"
Co je to zase za ptákovinu ? Samozřejmě nic aktivovat nehodlám (ono vlastně ani není co
) a zpráva už je v koši.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.