Nejste přihlášen/a.
Nesmíte to tak prožívat.
Pro Rusko je to stále vzdušný prostor Sovětského svazu, kde si budou dělat co chtějí.
Oni si z NATO nic nedělají.
Čechy mají za úplné kašpary a když si ten pán v Kremlu usmyslí, tak nás tu smetou všechny za 12 minut.
Útok raketou na Dnipro ukázal, jak vážně myslí smlouvu SALT II 1979, kdy ničili zakázaným nosičem a zakázaným návratovým tělesem. I pan Trump jaksi pochopil co se děje a USA generálové přiznávají, že Rusko jen tahá nápady z šuplíku a ty si dnes vesele zrealizuje
Asi nejvtší chybou je, se dívat na Fialové a Lipavské média, které vytváří FALEŠNÉ DOJMY, ze kterých pak vzjede taková otázka.
Až skutečně o něco půjde, stůjte vzpřímeně, neschovávejte se a dívejte se.
Rusko by nás smetlo za dvanáct minut. Jenže při současném tempu by obsadili celou Ukrajinu asi za tisíc let. :D
Ale my se nebavíme o obsazení. My se bavíme o smetení a na to RAKETY MAJÍ. SLÁTANINY.
Rusko má 6000 hlavic. A další si narozdíl od všech ostatních velmi rychle vyrobí.
Žádné NATO NENÍ PŘEKÁŽKOU, Rusko má jaderné hlavice, čím NATO odpoví?
ORION
Nikdo nikoho neobdivuje. Ať hodí kamenenm, kdo je bez viny!
PLETETE SI POJMY s DOJMY. Jste obětí propagandy, dobře ovlivnielný, dá se s vámi lehce manipulovat.
Myslím, že VY OSOBNĚ byste před 75 lety chodil s Rudou vlajkou, zpíval častušky a bojoval proti AMERICKÉMU BROUKU.
Nebýt SSSR tak by nás Hitler vyhladil. Lidem SSSR vděčíme za svůj život, ale chápu, že ČERNÉ SEKTĚ EU KONŠELŮ se tyto pravdy NELÍBÍ.
pletete se, vylodění v Normandii bylo až když SSSR byl na Dukle.
Navíc Hitler řekl, že Moskva není důležitá a vojska poslal na Jih ... takže se omlouvám, ale neznáte MAPU
Jste obětí propagandy, dobře ovlivnielný, dá se s vámi lehce manipulovat.*** to lze klidně sdělit o každém člověku.
2024, ale to je přeci stará pravda, že Amerika dodávala materiální pomoc SSSR. To vědí skoro všichni až na několik ...
@karelulm Ano Karle, jste velmi dobře ovlivnitelný propagandou a právě to předvádíte. Kdyby se SSSR z nějakého důvodu zastavilo na Dukle (je jedno proč), Američané by osvobozování Evropy dokončili. Koncem dubna 1945 bylo jasné, že žádná "pevnost Alpy" nebude a není potřeba rezervovat síly na ni. Veškeré osvobozování si nechali Sověti tvrdě zastavit, do Ruska odváželi celé továrny i tisíce lidí, své bývalé emigranty lovila jejich tajná služba, i když dávno měli čs občanství. Tahle se nechová svoboditel, takhle se chová dobyvatel.
Ano, Rusko má spoustu hlavic, které může poslat na Evropu a tím ji zničit. USA má spoustu hlavic, které vzápětí pošle na Rusko, stejně tak Čína. Nikdo z těch dvou nestojí o to, aby se z jaderné zbraně stalo něco běžného. Proto to Rusko nikdy neudělá.
S Rudou vlajkou a častuškou chodíte dosud.
MILAN CUKRAŘ.
Tu pomoc USA k SSSR nikdo nezpochynuje, to víme všichni, ale je to odvádění od témtu diskuze.
To bychom mohli nakonec mohli skončit u ukřižování Ježíše Krista.
Nic ve zlém, ale každý si přece může hledat argumetny pro svá tvrzení a ty co se mu hodí zveličovat a ty co se mu nehodí potlačit
Každý víme že Rusko má 6000 hlavic a EU máme na moři 2 ponorky u kterých nevíme, kolik za nimi pluje ruských útočných.
Přece ale nebudu tvrdit, že jako EU bychom umlátili Rusko čepicemi, když oni mají jaderné zbraně. Stejně jako nebudu tvrdit, že Rusko je zlé, hodné, červené, žluté, nesvobodné, strašné, výborné, úžasné, jen proto že je to dnes TRENDY a notabene, když to servíruje ČESKÁ TELEVIZE, SEZNAM a jiné o kterých asi všichni víme, že to jsou média poplatné době a narativu doby a místa.
Zkusme se vrátit k faktům od nadávek a dehonestace. Válku prohráváme a ukázala se neslučitelnost zájmů EU
boban: Na srdíčku spíš bolí to, že sem někdo dává sporné informace, které nijak neozdrojuje. To pak sem můžu napsat cokoli. Pokud rusák znárodní cizí fabriku, která bude vyrábět nákladáky pro ruskou armádu, tak podle vaší logiky stát, ve kterém okradená firma sídlí, tak podporuje Putinovu válku.
boban: Že Henry Ford byl podporovatelem NSDAP (před začátkem války!) je přece všeobecně známá věc. A to jako podle vás znamená, že USA podporovaly válečné Německo? To asi ne, že? A že firma Ford po vstupu USA do války začala vyrábět zbraně pro americkou armádu, to jistě víte také. Před válkou nějaké americké firmy s Německem obchodovaly, samozřejmě, ale poprosím o info, které firmy v tom pokračovaly i po rozpoutání války. Tyhle informace se mi opravdu nedaří dohledat, tak se s důvěrou obracím na vás. Děkuji.
2024
3 ponorky po 16 silech, z toho 2 stojí v přístavu a 1 je na službě. Francie vyměnila střely na 2 ponorkách se středním doletem za mezikontinentální. Ano to může ohromit vás, ale to taky znamená, že nejde střílet kamkoli a odkudkoli. Takže do palebného postavení mezikontinentální rakety musíte doplout.
Zbytek je ve skladu a na letadlech 50ks.
Něco jiného je střílet do Francie či do zalidněné Evropy a něco jiného je střílet do vybydleného Ruska.
Nesmíte se dívat na ptákoviny jako "Hon na ponorku" ale třeba na "V nepřátelských vodách", která je natočena dle skutečné události z 1986.
Mějte se hezky. Něco si o tom přečtěte.
Ptal jsem se vás, jaké znáte USA firmy, které dodávaly zboží válečnému Německu. Proč se stále točíte na firmě Ford, která ale tohle nedělala. Henry Ford, jako velký podporovatel Hitlera a jeho NSDAP, založil v německu pobočku Ford Werke. Firma Ford se později od této pobočky distancovala s tvrzením, že neměla žádnou kontrolu nad děním v této pobočce ve válečném Německu, a že neměla žádné zisky z její válečné výroby. Čili Německo si firmu zabralo a nikdo z USA do vedení nemohl mluvit, tak to aspoň tvrdí zástupci Fordu. Tohle lze jen s velkou fantazií nazvat jako podporu Německa USA firmami. Víte o nějaké firmě z USA, která ze své vůle podporovala válečné úsilí Německa? Děkuji.
Takže zase nic, jste jak škráblá deska, furt se točíte na firmě Ford, o které je známo, že se v nacistickém Německu namočila. Vy tvrdíte, že USA firmy podporovaly německou válečnou mašinérii, tak jsem vás žádal o zdroj informací o dalších firmách, vaše domněnky mi nestačí. Ale asi nic než ty domněnky nemáte. Někde jste si trochu přečetl, trochu domyslel, a už je z vás expert na vojenskou historii.
Orion
to jste úplně vy, jste líní hledat zdroje na celosvětovém webu, libtardi, kterým musí všechno nacpat do hlavy česká televize a fialova hlásná trouba
FIrmu standart oil company jsem vypíchnul pro to, jak moc byla DŮLEŽITÁ PRO MAŠINERII HITLEROVA NĚMECKA-PRO CELÉ LETECTVO NACISTICKÉ ŘÍŠE. Bez letectva by nemohlo nacistické německo efektivně válčit, bombardovat, sledovat, dělat průzkumy, přepady.
a bez nákladních aut nacistických automobilek, vlastněných USA by nemělo nacistické Německo jak dopravovat vojáky, munici, zbraně.
Co na tomhle všem nechápeš? že jsem vypíchnul tyhle firmy? Vypíchnul, protože dodávaly klíčovou techniku pro Hitlera.
Ty jsi jak malý děcko, co nedokáže přijmout fakt, fakt, že mám pravdu. A ještě jak tvrdíš, že "se všeobecně ví, že v tom byl namočený Ford" Chceš to tvrdit, že jsi to věděl? To víš jen proto, že jsem ti to včera ve čtvrtek večer tady sdělil. Jinak bys nevěděl nic.
tady máš zdroje, západní zdroje, například ohledně Standard oil company, západní zdroje, abys neřekl, že to jsou rusácké zdroje atd...
1. Charles Higham – Trading with the Enemy: The Nazi-American Money Plot 1933–1949
Kniha (1983), která velmi podrobně popisuje obchodní vztahy amerických korporací s nacistickým Německem. standard Oil (Rockefellerova firma) pomáhal Hitlerovi dodávkami kerosinu a syntetických paliv prostřednictvím IG Farben.
2. . U.S. Senate Report (1942–1945) – Hearings on War Production and Economic Warfare
Zprávy amerického Senátu během války, kde se objevují informace o komerční spolupráci firem jako Standard Oil s IG Farben.
3. Antony C. Sutton – Wall Street and the Rise of Hitler
Kritická historická analýza vazeb mezi americkým kapitálem a nacistickým režimem.
Sutton zmiňuje Standard Oil jako jednu z firem, které pomáhaly nacistickému válečnému průmyslu před válkou.
4. IG Farben Trials (Norimberské procesy, 1947–1948)
Nacistický chemický koncern IG Farben byl klíčovým partnerem Standard Oilu.
Na základě dokumentů z procesu víme, že IG Farben vyráběl syntetické palivo pro Luftwaffe s americkou technologií.
a mnoho a mnoho dalších zdrojů. Poláci můžou děkovat americkým společnostem, že díky nim Hitler srovnal Varšavu se zemí.
Spíš se mě tu akorát snažíš tahat a vysilovat tím, že předstíráš, jak neumíš najít zdroje informací. Protože jestli fakt neumíš, nemáš mít volební právo a můžeš si nechat nainstalovat čip do hlavy, kam ti bude česká televize nebo fijalenko rovnou posílat jejich bláboly a vlastně svůj mozek nepotřebuješ.
Pane bobane, nechte si své infantilní poznámky pro kámoše z hospody, do poradny tenhle balast nepatří. Mě tím nijak z míry nevyvedete, to máte marné, akorát ze sebe děláte pitomce. Poprosil jsem vás o informace z jednoho prostého důvodu, protože mě to zajímá. O zakladateli firmy Ford jsem to věděl, neb je to obecně známá věc, o jiných firmách to nevím. Bohužel vaše zdroje jsou pro mne obtížně dostupné, raději bych něco snadněji dohledatelného na netu. Asi bych to uzavřel tak, že kromě firmy Ford s nacistickým Německem obchodovaly i jiné americké firmy, ovšem po vstupu USA do války tyto aktivity ukončily. Věřím tomu, že se děly nějaké nekalosti, nicméně váš názor, že americké firmy výrazným způsobem pomohly Německu válčit, si dovolím s vámi nesdílet, snad mi to odpustíte.
Ve čtvrtek večer na TV Proma ZOOM, dokument o válce, kde bylo uvedeno mimo jiné, kolik lodních konvojů po moři bylo z Ameriky a Velké Británie přepravováno do SSSR.
Detaily si nepamatuji,,
konspirátor? to jsou i členové výboru SVJ, kdy vybírají uklízečku.
renomovaní? kdo jim přidělil RENOMÉ?
podplacení? ne zaplacení... berou za to mzdu.
atp.
hezký den
Jedná se jen o zpětnou vazbu, aby si lidé jako ORION uvědomili, že se mohou mýlit, nadržovat a mohou používat zdroje, svobodného světa = ČÉTÉ.
Nic víc. Tyto debaty nemají žádný smysl, ale mohou člověka posunout se a MINIMÁLNĚ ZAMYSLET.
Každý si může na internet napsat co chce a pak je z toho DŮVĚRYHODNÁ INFORMACE OD RENOMOVANÉHO ZDROJE, a ta oponentní je tím pádem KONSPIRAČNÍ či DEZINFORMAČNÍ, a není obecně přijímaná, protože není šířená MÉDIÍ SVOBODNÉHO SVĚTA
ČÉTÉ je instituce nikoli ZPRAVODAJSKÁ ale na TVORBU VEŘEJNÉHO MÍNĚNÍ.
boban: Zajímavý příspěvek. Vidíte, že umíte napsat něco, co má hlavu a patu, i bez těch trapných plků.
JENYK
Když ČÉTÉ uvede, že v Praze prší, je to naprosto ověřitelná věc.
Když sdělí ,že Ukrajina je "napadená" země, je to pravda, kterou může jeden bezvýhradně přijmout, a druhý se může zamyslet, jestli ten Putin nevěděl roupama coby, a z dlouhé chvíle napadl Ukrajinu, či za tím byly nějaké jiné, nám záměrně nesdělené kauzality, či konsekvence.
K tomu slouži syntaxe, ze které pak vypadnou přídavné slova jako "OBRANNÉ" rakety, či "ÚTOČNÉ" rakety. A tady jsme na tenkém ledě MANIPULY, která v OFCÍCH přepisuje NARATIVY.
Už to tu bylo, že nám demoraticky sdělili, že jako občané nemáme právo rozhodovat o své bezpečnosti. takže jen brzdím Vaše vášně a informační bludy,.
Hezký den Jenyku
Hezký den Karlíku, pokud ovšem koukám na Novu či Primu tak to je v pořádku? Tam informují podle tebe správně?
JENYK
ono se stačí zeptat samotných UKRŮ, kteří z té své rodné země nedobro odešli a nenechat se unášet pohádkami ČÉTÉ-BLÉ, ale já chápu, že MOJE informační zdroje považujete za vadné a ty VAŠE jsou ty nejsprávnější, je to Vaše volba.
FIK
Ano máte pravdu a dál v ní žijte, nastavte si filtry, které budou přijítat jen ty správné pro Ukrajinské názory a ty opačné zamítejte, Tomu se říká černobílé vidění světa.
Nikdo Vám nic nebere, já nepíšu o hodném Rusku, já píšu o analýze informací, které jsou a byly vždy z ČÉTÉ tendnenčně CINKNUTÉ.
Zelenskému jsme slíbili podporu, a tu realizujeme.
Bohužel Rusko Ukří army tlačí = prohráváme. Žádný stát EU tam nechce poslat svou armádu, Stačí zapnout mozek a pochopíte proč,
ŽE JE TO ASI JINAK NEŽ ČÉTÉ NÁM TO BARVÍ = že MY JSME BORCI a oni ti LOSEŘI
HEZKÝ VEČER
ale já chápu, že MOJE informační zdroje považujete za vadné a ty VAŠE jsou ty nejsprávnější, je to Vaše volba.****kolikrát to zde bylo již napsáno a já dodávám, že to lze sdělit u každé diskuze, u každého oponenta.
FIK
já jsem chtěl říct, že možná jen nevíme všechno, a jsme zatíženi NARATIVEM médií. Kdo nefandí Ukrajině ja automaticky dezolát. To je to, o čem tu píšu. Řeknou nám jen to, co si máme myslet a k tomu dodají SVÉ argumenty.
Myslím, že jsme Rusko vojensky PODCENILI, pořád slyšíme, jak jsou PORAŽENÍ, pořád slyšíme VÝSMĚCH, o elektornice z praček a ledniček. No asi to taková pravda NEBYLA. Realita na bojišti nám napovídá, že jsme se asi mýlili.
Nefandím NIKOMU. Jen vidím to, co se děje a co nám média servírují. Tím bych tuto debatu UZAVŘEL.
Dobrý den, ta putinovská stíhačka tam byla proto, že se byla podívat, proč ta nastrčená loď nedokázala zpřetrhat ty podmořské kabely, kvůli kterým ji tam pan Putin poslal. Na plnění článku pět NATO to není. Ta loď nesplnila úkol a v Kremlu nyní smutní, protože tato jedna z jejich častých provokací nevyšla. Zdravím!
To byl tanker který chtělo Estonsko zabavit v neutrálních vodách... A to jsme právě o výkladu těch informací...
hiawata: Nepište nesmysly, ten rezavý šrot nikdo nechtěl zabrat, jen ho doprovodili pryč ze své výlučné ekonomické zóny. Nikdo nestojí o to, aby se mu tam potulovalo nějaký anonymní plavidlo napojené na rusáky, po těch mnohých zkušenostech z poslední doby, kdy podobná plavidla s oblibou urvou kotvu zrovna v místech, kudy vedou kabely.
@milancukrar Milane, ten odkaz z novinek dáváte kvůli tomu, abyste demonstroval jak mají vypadat dezinformace? Stejně, jako když psali o tom, že budou mrazáky na mrtvoly v ulicích a že došlo dřevo na rakve, v jisté době, všichni víme které, a dávali prostor šílencům, kteří prezentovali své bludy a fantasmagorie, jakými byli např. Flégr a Kubek?
milancukrar: Pan ernie je evidentně odborník na epidemie a na vakcíny, k tomu ještě expert přes dezinformace, a jako bonus k tomu znalec Ruska. No neber to. Tihle lidé jsou možná imunní proti covidu, a zcela jistě proti pravdě.
Ernie má samozřejmě pravdu a kdo dnes nechápe situaci, tak nechápe úmyslně asi tak jako nevidí ten šíllený nacismus na Ukrajině, který eurovlády poporují. Ví to už celý svět. Milan Cukrář zde známý a patrně admin či mod by si neměl tahat triko a místo toho se podívat na nový dokument a záběry, kterých je již tolik, že to nelze popřít. Azov a další s nazi symbolama potetovaní jako Valdičáci fašistickými symboly ... a nově obchod s dětmi řízený pár zfetovanci ... Milane. Jo ... a necenzuruj prosím. facebook.com/...
pavel - Ironie: Jo, já to říkám taky. Když se nám nelíbí vývoj v sousedním/suverénním státě (např. na Slovensku, kde je pan zrádce jejich národa Fico a lidé tam vraždí milé medvědy), tak tam poslat armádu a ta je tam stovná "do latě" tak, jaká je naše představa o jejich společnosti. Neironie: RuSSko je nejsilnější v boji proto civilistům, okrádání, znásilňování, mučení, únosům i krádežím území jiných států a mělo by dostat výrazně přes držku (a o tom žádná), i když trvale vyhrát se nad ním nedá, což ani Západ nechce. RuSSké vnímání světa je mimo realitu a demokracii (v podstatě jsou na věky ztraceni a panem Putinem odsouzeni k hanbě a mozkové chudobě), ale to neznamená, že budeme jen přihlížet jeho drzosti.
Směju se až se za břicho popadám! Toto je opravdu výživná, ovšem nic neřešící diskuze partičky laiků, kteří o podstatě věci vůbec nic neví.
Ti pánové z NATO, EU, USA i Ruska se svým způsobem bojí jeden druhého a pokud se nenajde nějaký "psychouš", tak si všichni rozmyslí navzájem se napadnout, natož použít "těžké" jaderné zbraně. Chválabohu zatím nedošlo ani na ty taktické. Všechno je to zatím jenom vzájemné BUBUBU a zkoušení, kolik druhá strana snese.
Dohady místních "odborníků" jsou naprosto k ničemu. Nejsme nikdo schopni ovlivnit další vývoj, který jde úplně mimo nás a jen si tady v diskuzi plácáme své v podstatě nesmyslné názory a hádáme se mezi sebou.
Jak jsem již řekl: Je mi to vše k smíchu, i když reálná situace ve světě je spíše k pláči.
A pointa vašeho příspěvku je tedy jaká? Diskutovat jen o tom, co je v našich silách ovlivnit? Ale tak aspoň jste se zasmál, to také není k zahození v dnešní době
SATAM
bod
ORION
to je o tom, co zde píší lidé odolní pravdám exportovaným médii "svobodného světa".
Narativ, který nám servírují média "svobodného světa" vytváří dojem, jako jsme my byli či něco měli navíc, a tam někde byla ta "nesvoboda". Černobílé vidění světa.
Normální člověk musí uznat, že USA, Rusko, Čína jsou velmoc, kteří si dělají a budou dělat co chtějí. Vždy to tak bylo, jen dnes nám povídají pohádky o naší pravdě, kolektivní bezpečnosti a důležitosti, či o zlém Ficovi, Orbánovi, kteří odmítají líbat prsten konšelům z EU.
Jsem šťastný za váš názor, protože to, že zde můžeme diskutovat, je znak svobodné společnosti, ve které dnes žijeme. Jen prostě odmítám položit svůj rozum na oltář propagandy, stačí si tu televizi jen zapnout a hned pochopíte jakou jitrnici z Vás dělají. Přečtěte si něco o žurnalistice, budete koukat, jak to s Vámi koulí.
Tomkk, naprosto souhlasím, ještě se nestalo, že by někdo přesvědčil druhého o své pravdě, která je ta nejvíce pravdivá.
milancukrar - když souhlasíte, tak proč toto už dávno není v rubrice Volná diskuze? Kdo to přesunutí otázky za Vás udělá?
Nejhorší smrt je na vyděšení... Toto jsou dennodení výjevy z obou stran a to jajk provokativní, tak nechtěné. Jinak pro informaci: kdo byl za socialismu na vojně u PVOS, tak ví, že ze západních států tehdy byly tyto provokace téměř denodenní... Tyto manýry NATO zůstaly a některé státy zase prezentují, že si to nenechají líbit... Nejhorší je, že je tolik informací a člověk vlastně neví co je vůbec pravda...
Pokud člověk není invalida na hlavu, tak si pravdu jistě najde. Naprostou většinu provokací a záškodnických akcí, jako třeba poškozování podmořské infrastruktury, má na svědomí Rusko.
Včetně toho plynovodu NORDSTREAM, ŽE? Ten taky zničilo Rusko,
Nesmíte všemu věřit. Jste jen obětí PROPAGANDY. Pokud tedy nejste Svědek Fialové Lipavy.
NATO nemá žádnou šanci.
karelulm: vy jste evidentně nekritický obdivovatel toho ruského Mordoru, obdivujete i jejich jaderné zbraně, když každý myslící člověk spíš tohle jejich nesmyslné zbrojení (a vyhrožování, že nás spálí na prach) odsuzuje. Slušným lidem se z Ruska dělá šoufl, ne že tuhle bandu vrahů za něco obdivují. Takže vy jste určitě ten pravý člověk, který ostatní může obviňovat, že podléhají propagandě.
Snažím se na všechno dívat jinak a používat laterální myšlení. Což vám evidentně chybí a jen papouškojuete co Vám naklavírovali, abyste si myslel. Prostě Vám vnutili protiruský NARATIV a Vy jste ho přijal za vlastní.
Orione, nemáte jak zdůvodnit svá tvrzení, nic na obranu Vašich sdělení, a jen papouškujete FialoLipa nesmysly.
karelulm: Vy prostě jste se nastavil tak, že cokoli co napíše svobodný svět je propaganda a věříte jen nějakým svým "pravdivým" zdrojům. No ale když čtu vaše texty, tak to asi tak nějak spadá do vaší anamnézy.
Orion píše:Vy prostě jste se nastavil tak, že cokoli co napíše svobodný svět je propaganda a věříte jen nějakým svým "pravdivým" zdrojům. No ale když čtu vaše texty, tak to asi tak nějak spadá do vaší anamnézy.
Karel odpovídá: ŽVÁSTY a Vaše BLUDY:
1. cokoli napíše svobodný svět je propaganda.
2. věříte jen nějakým svým "pravdivým" zdrojům.
3. No ale když čtu vaše texty, tak to asi tak nějak spadá do vaší anamnézy.
A to je to, co zde o Vás píšu, jste bez talentu, znalostí, a necháte se unášet informačními - bludy, žvásty a klamy.
Nic víc, nejchytřejší člověče na světě.
článek 5 v rámci NATO rozhodně NENÍ "jeden za všechny a všichni za jednoho"
ČLÁNEK 5
Smluvní strany se dohodly, že ozbrojený útok proti jedné nebo více z nich v Evropě nebo Severní Americe bude považován za útok proti všem, a proto se dohodly, že dojde-li k takovémuto ozbrojenému útoku, každá z nich, uplatňujíc právo na individuální nebo kolektivní sebeobranu uznané článkem 51 Charty OSN, pomůže smluvní straně nebo stranám takto napadeným tím, že neprodleně podnikne sama a v součinnosti s ostatními stranami takovou akci, jakou bude považovat za nutnou, včetně použití ozbrojené síly, s cílem obnovit a zachovat bezpečnost severoatlantického prostoru.
Každý takový útok a veškerá opatření učiněna v jeho důsledku budou neprodleně oznámena Radě bezpečnosti. Tato opatření budou ukončena, jakmile Rada bezpečnosti přijme opatření nutná pro obnovení a zachování mezinárodního míru a bezpečnosti.
Hlavně nikdo předem neví, jak by dnes státy byly ochotné jít do totálního zničení, protože už není válečný NARATIV - VÝCHOD - ZÁPAD a jak dnes vidíme, každý má svůj píseček a své zájmy.
To, že si Evropští lídři plácají po zádech a vytahují se kdo je víc drzejší, má vliv jen na lehce ovladatelné osoby, kteří lehce podléhnou dojmu jak jsme mocní a jaký máme respekt.
V pohotovosti a na moři je jedna ponorka UK a jedna France, a na Ruské straně 5*955 + 8*667BDRM + 1150 hlavic na zemi + 800 na bombardérech ... + krátký a střední dolet + PVO + ABM + kde co dalšího (cca 3000 hlavic ve skladech) ... hmmm to by bylo VESELO.
Já osobně bych se Ruska bál, pokud něco nastane, tak my tu odvetu už neuvidíme a NEMÁME SE ČÍM BRÁNIT.
Rada bezpečnosti je složená z 15 členů, zástupců 15 států. Nejvýznamnější postavení má pět stálých členů,/* kterými jsou vítězné mocnosti druhé světové války a náleží jim právo veta. Tím je prakticky vyloučeno, aby Rada bezpečnosti rozhodla proti zájmům těchto pěti států.
/* Rusko, Spojené království Velké Británie a severního Irska, Francie, USA, Čína
To je len také "oťukávanie", bežne sa to robí vo svete...
Ak by bola v hre iba ta loď, tak plavidla sa na ceste
dajú aj skorej "skontrolovať", a určiť ďalší smer.
Teraz sa čaká iba na "priebeh v Istanbule", toto je
iba odpútavanie medii + konzumentov medii...
V Istanbulu se nic nedohodne, protože Putin nic dohodnout nechce. V rámci své zdržovací taktiky, aby si nepohněval toho hňupa s červenou kravatou, kterého si vodí jako marionetu, tak tam někoho bezvýznamného poslal (třetí ligu, jak trefně řekl Zelenskyj).
To nevedia ani "hlavní aktéri", a akom zložení sa stretnú,
a či vobec sa stretnú, zatial vieme, len o pánom Zelenskom...
Ak by mal Putin záujem o mieri, tak by vojnu nerozpútal, prípadne
by Rusku prilepšil "niekolko km2", keď je už také maličké, a jednal...
Trampovi by tiež neuškodilo niekolko bodov, k pošramotenému imidžu...
Ak už súdruh Putin chce bojovať, nech žiada Trampa o vrátenie Aliašky
ktorú niekedy dávno cár predal za pár drobných Amerike...
Když může chtít Krym a Donbas, tak proč ne Aljašku. Určitě by se našly nějaké zaručené informace a rozjela by se propaganda, jak bylo carské Rusko podvedeno Američany. Jenže skutr Putin si dovolí jen na slabší.
Krym nikdy nepatřil Ukrajině, ani za Kyjevské Rusi (to byla Byzantské říše - Konstantinopol / Cařihrad). Až Kateřina Velká přičlenila Krym k Rusku a dala mu právo na vlastní statut, který si Krym udržel dodnes.
Zato v Oděse zbourali Ukrajinci její památník (Kateřina byla zakladatelkou Oděsy).
Při předávání Krymu Ukrajině nebyl tehdejší Nejvyšší sovět SSSR usnášení schopný, takže jeho výnos je neplatný - přesto to Chruščevovi prošlo (ostatně to byl Ukrajinec).
Krym o svém přiřazení k Rusku hlasoval už 3x, pokaždé stejně.
Donbas využil svého práva na sebeurčení, stejně jako Albánci v Kosovu. Dvojí metr.
Ja se vždycky úplně rozplývám nad vojensko strategicko-taktickým přehledem zdejších diskutujících :D Rusko nemůže porazit Ukrajinu, natož napadnout NATO - to by nenapadlo říct ani dítě ve školce - a tohleto říkají ti, kteří mají v hlavě narativ, že Rusko chce napadnout celou Evropu, aby obnovili Savjetsky Sajuz :D do Boha.. Pokud Putin není úplný matlala, tak co myslíte, že tím vším sleduje? Pokud Biden nebyl matlala, pokud Trump není matlala, tak co tím vším sleduji? Co svými kroky sleduje Evropská unie? K otázce: kdyby měli napadnout každý letoun, nebo plavidlo, které "zabloudí" do cizího prostoru, tak tady máme válku co pár dní... O spoustě těchto "incidentů" ani nevíte, jsou jich desítky měsíčně.
jaj - ale to je Váš velký omyl. Nikdo s RuSSkem bojovat nechce, ale RuSSko nechce v boji přestat.
Co je zas tohle za blábol? S Ruskem nikdo bojovat nechce a to je ta potíž. Skutr Putin na tohle spoléhá a proto si dovolil naprosto bezprecedentní útok na Ukrajinu. Ještě si to pojišťuje vyhrožováním třetí světovou válkou, uvedením jaderných sil do pohotovosti a další mírumilovnou rétorikou a mírumilovnými kroky.
nekrmte tady proruské dezolátní troly, buď jim za to platí v rublech nebo jsou blbí z přesvědčení
ruSSko je potěmkinova vesnice s hdp na úrovni itálie, půlku z toho rozkrade vládnoucí mafie, těch se opravdu bát nemusíme
současným tempem budou ukrajinu dobývat stovky let, a bude je to stát sto milonů mrtvých jak bylo vypočteno
do zimy jim dojdou prachy z fondu blahobitu, který si 30 let šetřili na války a rozkrádačky, pak budou bez peněz, začne tam survivor pro 140M lidí
Naučte se prosím alespoň pravopis.
Takhle je to dost ubohá slátanina a nikdo vás nemůže považovat za seriózního diskutéra.
P.S.
Itálie má poměr veřejného dluhu k HDP 160% (=víc dluží, než produkuje), u zahraničního 129%.
U Ruska jsou tyto hodnoty 21% a 14%; v případě USA 100% a 91%.
Pravopis sice nemá 100%, ale má pravdu. Rusko se svými zdroji mohlo všem svým lidem zajistit životní úroveň jako máme ve svobodné části Evropy. Místo toho většina ruského obyvatelstva na východ od Moskvy žije jako v 18 století a i v Moskvě a Petrohradě si žije nad poměry jen malá část lidí. Kdyby zdroje co jdou na zbraně a na válku skutr raději nasměroval do infrastruktury, tak by nemusely Rusko trápit časté výpadky tepla, nebo třeba moskvanům stříkat hovna na hlavu z ucpané kanalizace.
jir
Vyzývám tě, abys okamžitě přestal s tvou odpornou antisemitskou agendou.
Pan Vladmir Rudolfovič Solovjov se narodil v židovské rodině, oba jeho dědečkové, jak Solomon Lvovič Šapiro , tak Naum Semjonovič Viničkovskij jsou veteráni Velké Vlastenecké Války.
To co jim prováděli náckové v koncentračních táborech je z bestiální.
A teď tyhle nazi banderovce, kterí mají na dnešní Ukrajině památníky, sochy a jména ulic podporuje dnešní západní Evropa. Ty, co se snažili bestiálně vyhladit židovský, pak slovanský národ.
Proto chápu slova Solovjova.
Ty místo keců na pana Solovjova bys měl jet do Izraela, navštívit Jad Vashem, Har Ha Zikaron הַר הֶרְצְל
boban: V posledních parlamentních volbách na Ukrajině nacionalistické strany zcela pohořely, nepřekonaly volební minimum a vůbec se nedostaly do parlamentu. Akorát omíláte tisíckrát vyvrácené ruské narativy, jak je to na Ukrajině samej nácek, ale skutečnost je taková, že jejich popularita tam není o nic větší než jinde v Evropě.
Solovjov patří k nejodpornějším propagandistům skutra Putina, který vyhrožuje spálením Londýna jaderným ohněm, povražděním nás ze západní Evropy a plácá další podobně mírumilovné bláboly. Jestli je Žid nikdo neřeší, protože to je každému fuk.
Ano, jistě. Tohle je ukrajinská ostuda. Když postavili pomník Felixe Dzeržinského v Krasnodaru a pak také na ukradeném Krymu, pomník mimořádně odpudivému člověku, který má na svědomí statisíce životů, je to ostuda Ruska. Pomníků masového vraha Stalina také v Rusku pár najdeme atd. V obou zemích mají k ideálu daleko a nemají si co vyčítat, akorát Ukrajinci chtějí žít svobodně a bez dozoru "velkého bratra", a to Rusové nechtějí dopustit.
Vážně se tady bude dávat prostor rusákům a jejich lžím?
Obhajovat Solovjova, to už chce mít opravdu silně vymaštěno. Ten v 68 nejspíš rusáky vítal chlebem a solí a udával svoje sousedy...
Kdo chce ruskej mír, ať se tam odstěhuje a bude ho mít, ale ať to netahá sem.
boban: Ukrajinci si udržují silný citový vztah k lidem, kteří bojovali za ukrajinskou věc. Že to často byli bezskrupulózní zločinci nechtějí vidět. Jenže tyhle historické reminiscence nic nevypovídají o současných Ukrajincích. Jak jsem psal, ti lidé tam neinklinují k nacismu, k fašismu, k bolševismu, nikomu nevyhrožují, na nikoho neútočí, jen se chtějí mít dobře a žít si podobně jako my tady na západě.
Současné Rusko je bohužel jiné, my na západě jsme jim trnem v oku a nejraději by s námi udělali to co hlásají Solovjov s Medveděvem - zlikvidovali nás. Ani k vlastním lidem se tam nechovají dobře, kritici Putina sedí v kriminálech nebo se jim přihodí nějaká "nehoda". Dlouhé vězení vám tam hrozí i za obyčejné vyjádření svého názoru, nedávno malá holka namalovala v ruské škole protiválečný obrázek, otec šel do vězení a dcera do děcáku. Tohle tu chcete? Kdo obdivuje ten ruský Mordor, tak má buď ruskou mentalitu (ať se tam odstěhuje, nikdo ho tu nedrží), nebo je hlupák.
Orion
NAPSAL JSI: Ukrajinci si udržují silný citový vztah k lidem, kteří bojovali za ukrajinskou věc.
Bojovali za ukrajinskou věc tím, že zmasakrovali cca 70 tisíc polských civiilstů bestiálnimi způsoby?Jak konkrétně bojovali za ukrajinskou věc, že uřezávali ženám za živa prsa, vyřezávali zaživa těhotným polským ženám děti atd atd? Co to blábolíš?Jak bojovali za ukrajinskou věc, když zmasakrovali cca 1000 volyňských Čechů, nahnali je stodoli a uškvařili je tam zaživa? Čechů, kteří na západě Ukrajiny budovali školy, nemocnice, vodovody.Kdyby neměli v hlavě nasráno, tak by postavili pomníky ve smyslu pomník všem co bojovali proti komunizmu a nacizmu. A ne že postaví pomníky(pomníky, desky, jména ulic, stadionů) nacistům a bestiálním vrahům, co se na tom přímo svými příkazy a dohledy podíleli.Co to je za logiku co tu předvádíš? Jak bojovali za ukrajinskou věc bestiálním vražděním cca 70 000 polských civilistů?
Původní otázka:
Jak moc vážné je to, že ruská stíhačka narušila vzdušný prostor Estonska a může být aktivován článek 5 v rámci NATO.jeden za všechny a všichni za jednoho?
Odpověď je jednoduchá-Rusáci si budou dělat co chtějí. Za Estonce budou těžko riskovat ostatní členové. Na článek 5 se ostatní členové v NATO vybodnou. Takoví poskokové jako Estonci, nebo Fialova vláda budou akorát k smíchu.
Už teď Hyundai, Renault, LG aktivně zkoumají podmínky návratu na ruský trh. A třeba UniCredit (Itálie) a Raiffeisen Bank International (Rakousko) tyto dvě banky nikdy úplně neodešly z ruského trhu. Raiffeisen zůstává jednou z největších západních bank v Rusku.
Společnost jako ABB, Siemens monitorují situaci s návratem na ruský trh, ponechali si aktivní činnost pod záminkou technologií ve zdravotnictví.
V Rijádu v únoru se setkali investiční bosové USA a Ruska
Tím chci říct, BYZNYS BUDE! Ale asi už bez nás a my na tom zase proděláme
žádný článek 5 aktivovaný nebude
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.