Nejste přihlášen/a.
Objednal jsem si nějaké nerezové háčky a trubičky na Temu, když tu mi najednou přistála do mejlu zpráva z Temu, že mi připisují kredit 100 Kč za nedodržení termínu doručení. Tak zbystřím a zadávám číslo zásilky do vyhledávače Zásilkovny. Tam napsáno: "Už je skoro u vás! Zásilku jsme zpracovali a dnes ji plánujeme doručit." To je přece fajn, jenže koukám na datum a ono to tam visí už přes týden. Tak píšu mejl, druhý den odpověď, že prý můj balíček dali do schránky z-boxu někomu jinému, ale paní je slušná, oznámila to a na žádost Zásilkovny to odnese na podací místo. Odtud se to sveze na depo, kde to zkontrolují. Prý mám poslat podrobný soupis zboží, nejlépe screenshot z objednávky, aby zásilku mohli identifikovat. Tak si říkám, že kdybych tam měl nějaký masturbátor nebo podobnou vychytávku, se kterou se určitě každý rád pochlubí, tak bych s nadšením posílal nějaké screenshoty
Vrtá mi hlavou jejich vyhledávač, proč tam není uvedeno "Doručeno". Sice to doručili někomu jinému, ale to se přece dozvěděli, až se ozvala zmíněná paní. Jenže tam se to zaseklo na hlášce, že to budou doručovat. Takže museli vědět, že je nějaký problém.
Tak se mi zdá, že Zásilkovna má ty služby poněkud nedoladěné a jakmile se vyskytne problém, tak se to celé zasekne a adresát se dozví nějaké informace až když se sám ozve, jinak se nežinýrují, ve vyhledávači nechají viset nepravdivou hlášku a dělají mrtvého brouka. Jak by to asi pokračovalo, kdyby se paní neozvala. Co s trubičkama, ale co kdyby tam byla třeba čelovka a paní nebyla poctivá?
Nedávno se zde haněla Balíkovna, ovšem podobné problémy jsem s ní nikdy neměl.
Tak zjišťuji, že Zásilkovna je jedním slovem tragédie, její lidé řešit problémy buď neumí, nebo na to prostě kašlou. Zásilku mi ani po 12 dnech po zjištění, že mi ji někdo z jejích zaměstnanců strčil do nesprávného boxu, nedoručili. Komunikace Zásilkovny není zrovna svižná, často odpoví až za 2 dny, po týdnu komunikace s jakousi Michaelou mi odpovídá nějaká Tereza a chce po mě informace, které jsem již uváděl. No není tohle na palici? Nahlásil jsem tedy na Temu zásilku jako ztracenou, ať se s nimi otravují oni.
Nejtragičtější zkušenost mám s One Boxem (Allegro). Mám ho 90 metrů od dveří. Objednal jsem tedy tam. Beze slova vysvětlení, bez jediné informace doručeno do prodejny 12 km daleko. V pátek v 15:15, otevřeno do 16:00... A zboží bylo bez dokladu, na což milé Allegro reagovalo tak, že jsem nezaškrtl volbu, že požaduji fakturu. Já nepotřeboval fakturu, mně by stačil pokladní doklad, který ze zákona musejí dodat. No nic, jaká byla služba, taková bude poptávka...
Zásilkovna - pro odlehčení. V pátek mi doručili zboží do Z-Boxu. Do toho samého jako vždycky. Přijedu, zaparkuju, vystoupím... a tohle
Pokud to jde preferuji zásilkovnu! NIKDY s ní problém nebyl, stejně jako nebyl s PPL.
Ale vše obsluhují jen obyčejní lidé a občas se stane že člověk udělá chybu. s tím se nedá orpavdu noc dělat, jsme nedokonalí lidé!
Jako jo, chybujeme všichni, ale proto by měli mít firemní systém nastaven tak, aby se případná chyba hned řešila. A především, aby byl někým z firmy informován zákazník/adresát, co se děje a jak se to bude řešit. A ne že Zásilkovna vytuhne na sdělení, že mi dnes budou doručovat balík do z-boxu a já po týdnu musím pátrat, kde mám balík.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.