Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nemůžu s tím klidně žít

Od: slaneseminko3 odpovědí: 30 změna:

Zdravím, chtěl bych slyšet názor obecenstva na takovou "problematiku", kde bych chtěl vědět, do jaké míry je dobré někomu sdělit své myšlenky/názor. Sice je mi po tom úplné h*, ale myslím si že je důležité takové věci řešit.
Mému kamarádovi po střední škole přišlo dobré studovat učitelství (matika + tělocvik), jelikož kamarád po přestupu na všeobecné gymnázium ve 4. ročníku, poznal jaký to je když škola může být i "zábava". Na VŠ s takovým oborem se dostal, a studuje na ní. Problém je, že tento kamarád má znalosti a vědomosti školáka z 5. třídy. Nechápejte mě špatně, on je chytrej kluk, jenom se rozhodl být chytrý, až moc pozdě. Spoustu elementárních znalostí nemá, a někdy při konverzacích s ním mně přijde, že vlastně vůbec neodchodil základní školu. Občas se ptá na otázky typu: Je Brno daleko od Prahy? (a reálně tu odpověď nevěděl), pak se mě zeptal jaký je rozdíl mezi Kanadou a Amerikou (to je téma na vysvětlení, že by to chtělo reálně aby někdy vůbec viděl mapu světa). Samozřejmě, to při učitelství matematiky a tělocviku vědět nepotřebuje, ale i ta "blbá" matika a tělocvik, jsou furt předměty, kde vlastně ten učitel tráví dost času s žáky. Jde mi o to, že učitel není jen člověk co odučí to co má v učebním plánu, ale musí i nastavit nějaký vzor pro mladou generaci.
Já na své škole měl samé perspektivní, sečtělé, uvědomělé, učitele co měli znalosti i v dalších oborech, a přijde mi, že i kromě znalostí co nám jako žákům dali, dodávali i určitou formu způsobu jak přemýšlet nad věcma, že někdy věci tak jednoduché nejsou, a je třeba se zajímat o okolí a o svět (což můj kamarád bohužel takový není, tráví až moc času s jeho přítelkyní, a moc se s ním nedá bavit o tom co se děje ve světě či v ČR). Trošku to ve mě drásá, že on se připojí k tomu problému, že v ČR chybí učitelé a 1/3 učitelů co učí, učí protože vlastně nic jiného neumí (a pak tak vypadá někdy ta kvalita těch studentů) sice může své znalosti později v životě dohnat, ale nemyslím si, že to je pravděpodobné. O jeho kvalitách a nekvalitách sdílí podobný názor i kamarádi v okruhu co ho znají. Nepřeji mu nic zlého, jen si nemyslím, že on se může stát učitelem, jestli mi dokáže opak, tak budu jedině rád, ale troufnu si tvrdit, že moje znalosti značně přesahujou ty jeho a já bych si netroufl dělat učitele, protože vím jak moc důležitá práce to je, takový lidé můžou proměnit mladým žákům školu/předmět v peklo, jen protože ti učitelé to nezvládají.

 

 

30 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

7x
V čem je problém, všechno jde podle plánu, vypěstovat občany bez myšlení, bez znalostí, prostě správný ovce.
Úpadek školství od roku 1990. Vše jde podle plánu

 

smode2
hodnocení

3x

Jedná se o obecný princip rozevírání nůžek, který je však patrný v celé společnosti a v mnoha směrech. Zároveň k extrémnímu rozevírání dochází až poslední léta a trend bude nadále pokračovat. Jednoduše již nebude střed silných a funkčních, ale malé procento supersilných proti slabé většině.

Namátkou se jedná například o: hrstka supersportovců proti většině obézních, hrstka zdravých proti většině nemocných, hrstka superbohatých proti většině chudých a nebo, jak zmiňujete vy - hrstka vzdělaných proti většině hloupých nevzdělanců.

Neboť se jedná patrně o fundament, nic s tím neuděláte. Čím dál větší zodpovědnost má jedinec sám za sebe a zároveň se systém o jedince čím dál méně stará. Na jednu stranu je to správně.

p.s. když hovoříme o tomto tématu, zrovna se mi náhodou nabídlo toto video:


slaneseminko3
hodnocení

To video jsem také viděl, taky mi naskočilo, a vlastně jsem si na spolužáka vzpomněl. Bohužel, asi s tím musím žít no.

 

hodnocení

3x
avatar axus

Vubec bych se nebal, ze bude podprumerny.
Soucasna laťka neni nastavena nijak prehnane vysoko.

Syn dostal tento rok novou tridni. 25 let, cerstve po skole.
Prirodopis a Zemepis.
Pouze vyber z toho, co ucila, z ceho zkousela a co byli podle ni spravne odpovedi.
Prisaham, ze si nevymyslim.

Co se pestuje na Jamajce? - Plevel. (Zrejme si pomoci google translatoru prekladala weed)
Kdo vladne na Kube? - Fidel Castro a Che Guevara. (co na to rict?)
Zivocichove zijici v USA? - Medvedi a veverky.
Zivocichove zijici v Kanade? - Medvedi a cipmunkove. (ocividne ma rada medvedy a veverky)
Ve ktere stredoamericke zemi ziji take belosi. - Kostarika.(WTF?)
Jaky hokejovy NHL team sidli v Torontu. - TML (jako vazne to patri do zemepisu?)
Zajimavost o mlocich. - Psal o nich Karel Capek. (jako vazne to patri do prirodopisu?)
A tak bych mohl pokracovat. Ta je nekonecnym zdrojem obdobnych moudrosti.
Takze bud v klidu, tvuj kamarad dobre zapadne.

slaneseminko3
hodnocení

To jestli se opravdu děje, tak je mi trochu vašeho syna líto, a proto mě to víc s*re, že do takového systému vstupujou takoví lidi... No, já mu to stejně asi nevymluvím, můžu jen doufat, že ho někdy cestou aspoň třeba zaujme kniha.

 

yarda1
hodnocení

2x

...Sice je mi po tom úplné h*...

Být tebou, tak se tím řídím.

 

slaneseminko3
hodnocení

** Kamarád přestoupil z průmyslové oborové SŠ kde byl 3 roky, a pak poslední ročník šel na gymnázium. Já sám mám celé gymnázium a to jak on se dostal skrz ty roky na škole sám nevím, je to nějaká kombinace štěstí (charisma na učitele) a nějak malé vynaložené snahy jen aby neměl za 5.

petrovic

To jsou starosti. Nevadi Ti spis to, ze ty sis to gymnazium musel odedrit a on tim prosel lehceji i presto, ze podle Tebe na to nema? A udelal ho? Pak asi porota ci kdo uznal za vhodne, ze na to ma. Znam X pripadu, kdy tzv. lopaty se dostaly k velmi slusne, managerske pozici. Kdy zcela nekompetentni lide rozhoduji o vecech, o kterych nemaji ani tucha. Ja jim rikam BFU lidi. Bezny Franta Uzivatel. Tech situaci je tolik, ze by se clovek z toho musel pos.. pokalet. Kdyz si vzpomenu na me vzdelani, tak skola mi dala asi 25%. Zbytek clovek ziska praxi, tvrdou drinou a sebevzdelavanim. Znam mnoho Ing. vysokoskolaku, chytrych vzdelanych lidi. A pak takovy ing. se te zepta, ty prosimte, kdyz potrebuji povolit sroubek, tak asi doprava ze? A sam sebe se ptam, jak jsi sakra udelal vysku? To asi k tomu Tvemu Praha- Brno.

slaneseminko3
hodnocení

To, že každý prolezeme střední jinak (ať už férově či neférově) s tím jsem se smířil, tak to prostě je, život a svět obecně není fér, takže to že on to prolezl skoro bez dřiny, mu ani nemám za zlé, takový prostě svět je. Člověk nemá a nemůže vědět vše, to vím přece i já, ale máme tady nějaké základní/elementární znalosti, které se do těch základních škol cpe z nějakého důvodu, problém je, že u něho opravdu spoustu věcí chybí, stačí si s nim jen pokecat, to že pak nějakej člověk z VŠ si neumí pak vyměnit ani žárovku je věc jiná (V Japonsku to je třeba jen, že prostě oni nechtějí dělat něco proti systému, a radši si na to zavolají někoho kvalifikovaného). U maturit při ZSV/OSZ se sám přiznal, že mu ten zkoušející učitel řekl, že kdyby ho neměl rád, tak mu to nedá (protože jeho výkon u ústních byl fakt otřesný), jak u ostatních předmětů tak to nevím, tam asi už nějaká dřina byla.

111®

a tebe to se-re nebo závidíš?

petrovic

Nehrot to. Na zakladni skole my, kluci jsme meli pracovky, zenske zase vareni. Ten dotycny udelal zakladku, stredni i vysku. A fakt se me ptal, jak povolit sroubek. Tak kde jsme? Jak je toto mozne? Mozne to proste je. Delo se to, deje se to a dit bude. S tim nikdo nic neudela. Nema cenu se tim vubec zabyvat. A jak jsem jiz psal, tech situaci a pripadu znam hodne. Kdy vysokoskolak se te zepta na absolutni kravinu a je to na kopnuti do hlavy. Na to je takove vtipne zneni. Jestli ty jsi doktor jak ja inzenyr, tak to se z narkozy uz neproberu.

slaneseminko3
hodnocení

@petrovic To je asi dobrá odpověď k tomu co jsem psal, jako nic s tím stejně neudělám, jen mě to přijde opravdu škoda, páč ten kluk blbý není, cokoli co se mu vysvětlí umí pochopit, jen tohle ne, bude to jeho boj, pokud vůbec, pokud ne, tak ne.

Mám kamarádku od první třídy, vždycky byla jedničkářka (na rozdíl ode mě, já jsem to flinkala), vystudovala pajdák, učí na SŠ němčinu a něco, nevím co. Mám ji ráda, známe se odmala, vidíme si do životů už desítky let. Ale mnohdy jsem naprosto ohromená tím, jak neví elementární věci z běžného života. Je vdaná, má dvě dospělé děti, ale debata je s ní někdy opravdu těžká. Když mě někdy něčím takovým zarazí, nepřesvědčuji ji, nehádám se, téma prostě pomalu opustím. Ale taky mi to vadí. Jasně, nemůžu se s ní na její úrovni bavit německy, tak si to vždycky připomenu. Ale naposledy jsme spolu mluvily o tom, co je to na nebi za velkou hvězdu. Byla to Venuše, byl večer, byla na západním obzoru. A ona mě naprosto vážně začala přesvědčovat, že ta Venuše vychází na západě a ráno na východě zapadá. Nevěřila jsem vlastním uším, pokoušela jsem se oponovat, že to není principiálně možné, že ráno na východě vychází, přes den není vidět a při soumraku na západě zapadá. Že se jí říká Jitřenka, Jitřní hvězda a Večernice. Ne, prostě ne. Vychází na západě a basta.

007cz
Pan skoropredent je také přesvědčený, že slunce a měsíc jsou planety, že kráva vyrábí mléko v žaludku...a kam to dotáhnul.
slaneseminko3
hodnocení

Tak u toho jistého pána to je takové... Ano, je to ostuda, na druhou stranu se mu musí uznat, že to je prostě silně pracující člověk, který něco vybudoval, a musel si určité věci získat, na druhou stranu, on učitelem není díky bohu, a on i kdyby učitel nebyl, je to prostě člověk, který se nějak zajímá o něco (ať už jakýmkoliv způsobem) a o určitých věcech ví jak fungujou.
Kdežto můj kamarád nemá absolutně vůbec takovou tu touhu, či základní lidský pud, se o věci a o to jak fungujou věci zajímat. Nějaká taková ta dětská zvídavost tam pravděpodobně nikdy nebyla, jestli bude to nevím. Nemusí nutně chápat na 100% veškeré věci, ale stačí ten samotný základ, princip fungování něčeho, jak je možné, že běží motor auta třeba, stačí jen princip fungování, nemusí toho vědět tolik, že by měl být automechanikem.

 

kdosi
hodnocení

0x

A jak by teda řešilo problém, že je málo učitelů, kdyby ani on nešel učit?

slaneseminko3
hodnocení

Mě je to řešení problému víceméně jedno, jde mi jen o něho, a dle mého názoru je horší, kdyby by do toho systému vstupovali problémoví jedinci, ale tak když už jsme u toho. On může být tím učitelem, který znechutí tu školu dalším, a tím se vytvoří méně potencionálních učitelů, když by místo něho nikdo nebyl nebo tu hodinu suploval někdo z jiných předmětů, ale lepší kvality, tak je to lepší, protože ti žáci nebudou mít tragické zážitky jak jim někdo nebyl schopný nastavit nějaký příklad, vzor. Ono toho bude škoda když ten supl jim nedá to učivo, které potřebujou, ale ono většinou to stejne vylítne z hlavy po škole, jde o to nastavit to co je "normální", navíc už i teď se běžně stává, že občas matematiku suplujou angličtináři, němčináři či jiní, a vlastně to ničemu neškodí, pokud ten učitel není blb co kazí dětem školu.

petrovic

Jde Ti jen o neho... prijde mi, ze az moc proti nemu zbrojis. Nemuzes s tim v klidu zit. Jsi na to tezce zamereny jen svou optikou. Neprebral Ti nahodou holku nebo tak neco?

slaneseminko3
hodnocení

Ne, já žádnou přítelkyni nemám ani neměl, a zatím ji ani nepotřebuji. Mě jde jen o kvalitu školství, když obecně vidím ve svém okolí, že se něco děje špatně, tak se to budu snažit řešit, přinejméně zajímat. To, že s tím nemůžu v klidu žít je tak trochu nadsázka, já proti tomu stejně nic neudělám, než že mu promluvím do duše, pokud to bude vůbec chtít. Že jsem na to zaměřený jen svou optiku asi může být pravda, ale podobný názor sdílí více lidí z našeho okruhu, prostě jít učit není ta cesta když člověk nemá žádné zájmy, žádné znalosti, žádný životní smysl. A on pravděpodobne šel učit, protože poprvé viděl jaký to je když škola může být zábava, poprvé až v 18 letech, do té doby neměl moc zájmů či nějaký větší životní smysl, a po škole si nějaký životní smysl najít musí, jen mě teda přijde hloupé si vybrat učitele, kdyby byl policista, záchranář, či geolog, tak je mi to jedno, aspoň by byl odborník/expert v nějakém oboru kde se to dá získat.

petrovic

Znas prislovi kdo umi, umi? Kdo neumi, uci?

petrovic

Nebo: Kdo něco umí, ten to dělá. Kdo to neumí, ten to učí. Kdo to neumí učit, ten to řídí

kdosi

Já měl pocit, že jsi to na začátkul stavěl tak, že on sice udělá dřep s výmykem ze stoje spatného a správně spočte čísla od 1 do 100, ale vůbec netuší, co chtěl básník říct slovy "kávu si osladím o trochu víc" a proto i když ten tělák a matiku by zvládal, tak nebude dobrým vzorem univerzálního vzdělance a bude spíš působit jako jedno stranný (dvojstranný) omezenec, co zvládá je to svoje a o nic jiného se ani nesnaží.

Ale teď mi spíš přijde, že ho vypodobňuješ jako zmetka, který bude dětem tu školu znechucovat, protože je omezený a tudíž zlý.

Pozoruju ten vývoj správně?

slaneseminko3
hodnocení

Za zmetka jsem ho neoznačil, a jestli to tak zní, tak to teda není úmysl. Na druhou stranu, on sám říkal jak by ho strašně bavilo být učitelem že "to musí být cool" flirtovat se studentkama, bejt na ně zlej, nebo jim dávat pětky. Bral jsem jeho slova s nadsázkou jako vtip a neměl jsem potřebu to zde psát, ale ano, mám pocit, že tam jde jen kvůli nějaké naivní představě, že on by zvládal učit, protože to přece je primitivní a zábavný, a když člověk neví co má dělat v životě, tak jde učit přece. Celé mi to popisoval spíš jako zážitkovou zkušenost, než nějaké vysněné povolání, kde vlastně jde o to důležité. A zopakuji to znova, pokud se ukáže, že bude dobrým učitelem, tak jedině dobře, já mu v tom stejně nijak nemůžu zabránit.

 

hodnocení

0x
avatar babkazov

Máš pocit, že tvůj kamarád stojí o takové debaty s tebou? Že raději tráví čas diskuzemi o nesmrtelnosti chrousta a o tom, jak je svět šílený? Ale stejně s tím neudělá nic a ty také ne. Nějak se rozmáhá myšlénka, jakož budeme pomáhat lidem. Budeme je informovat, co se děje ve světě, jaké nepravosti jsou kolem nás, než trávit čas s dívkou a lidmi, kteří nejsou tak přemoudřelí jako ty. . Když se ale takového dobře myslícího pomocníka zeptáš, co udělal pro kohokoliv, tak se jen dozvíš, že mu dobře vysvětlil, jak blbě to dělá. Co opravdu potřebuje, tě vůbec nezajímá, ty máš svou přdstavu o jeho životě a o jeho štěstí. *hej*Uvědom si, že mu piješ krev, že je mnohem raději se svou dívkou než vést plané řeči. Starej se o sebe, postarej se o svůj život, udělej vše pro o, abys usnadnil život rodičům a pedagogům.

Nemůžu s tím klidně žít
slaneseminko3
hodnocení

Ona ho ta dívka nechá, nebo on jí do 3 let (navíc už předtím měl podobně šílenou holku), většina vztahů mladé generace nevydrží déle než 10 let, nedělejte si iluze o tom, že žije lepší život, jen tím že si užívá, právěže tím že si jen užívá pak zanedbává věci, které by se mu hodily. Navíc tyhle spirituálně éterické věci jak je lepší nebýt moudrý, ale vlastně opravdu žít život (být s dívkou na 2 roky max...), mě přijde tak trochu... Že nevidíte problém, upadajícího školství, a on se do něho přidá, do toho problému, problém taky vytvoří. jak říkám, učitel by měl být moudrý, sečtělý, člověk který dokáže vzdělávat i nejen školou, ale jeho životní filosofií.

 

slash
hodnocení

0x

Škola má naučit, vzdělávat, nabiflovat znalosti.

Vychovávat a učit pokročilé know-how má spíš rodina.

To video s H mo jsem také viděl a už tehdy když to šlo v televizi jsem si říkal jestli to je scénář nebo emoce, nevěřil jsem že to je přirozená emoce ale tady ve videu to potvrdil že to prostě částečně vytěžil a zahrál.

Kouknul jsem se jí na to původní video a ten kluk tam měl asi jenom 3 otázky no z toho nelze usuzovat na celkové IQ, třeba měl jenom smůlu, ze 3 otázek neuděláš obraz.

Ono se sice říká že kdo neumí učí, ale spousta lidí umí učit, neboli předat, a nemusí umět ty věci dělat a naopak! Ono je to složitější než se zdá. Dobře o tom mluvil moritz, když se ptali nějaké olympioničky jak ona to dělá, on to on to zkarikoval: No musíš prostě makat, musíš dřít., Uzavřel, že ona nemá co předat prostě když to neumí popsat tak může být nejlepší na světě a je to k ničemu. A na druhou stranu třeba daniel gladis, Kolik 10 000 lidí přivedl k investování už za předchozích 30 let a jeho knížek no a sám ten font vltava tehdy udělal ztrátu 90% A ani dnes není řekněme vysoce nad průměrem. Takže on má všechny teoretických znalostí ale holt nemusí mít zrovna 40 let štěstí v kuse a tak dále...

----

2.

Přesně jak tazatel píše, neřeš věci který nezměníš, pravděpodobně jim ani nerozumíš, hleď si svýho a ovlivňuj sebe sama! Protože přesně jak píšeš tazateli, když nebudeš makat na sobě, tak ona ho jí tebe ta holka nechá :)

-----

3.
Lidi, už to konečně pochopte, neřešte okolí, řešte sebe! Až budete dokonalý top top top, tak jdete do politiky a tam ukažte jak měníte okolí :)) Ti největší hlu... řeší ostatní lidi, myslím drby, takhle se pozná nízký člověk, že zlu... řeší jiné lidi... Tohle nikdy ti nejvýš top postavení lidi nedělají

-------

4.

aneb bankazov ma pravdu... Chlapi starejte se sami o sebe a vytvořte lepší verzí sebe sama, a neřešte a nekritizujte svoje okolí, protože když neumíte změnit sebe sama, jak chcete měnit své okolí?

 

slaneseminko3
hodnocení

V tom videu taky nikdo nenaznačoval, že by to měl být člověk s nižším IQ, já sám jsem to netvrdil, a stojím si za tím, že člověk může být génius ale chovat se jako absolutní blb, a někdo může být blb, ale chovat se jako moudrý člověk. Tyhle otázky a debaty, a celé vlákno obecně, je jenom otázka ohledně toho jak kdo vnímá jaká má být takováhle věc. Má být učitel jen stroj co předá informace, naučí ty žáky biflovat slovíčka, vzorečky a nenaučí je takové věci aplikovat? Jestli vaše odpověď zní ano, tak to může být v pořádku, ale řekl bych, že spousta lidí nebude souhlasit, a většina společnosti by se dokázala shodnout na tom, že být učitel někdy znamená být více, než jen člověk předá jaký vzorečky použít, jaká slovíčka existují (ono to učivo stejně vše vyletí hlavou ven po škole). Dle mého je dobré nechat ty žáky nabiflovat ty dané vzorečky, slovíčka, a pak mluvit o tom, proč se vlastně takováhle věc učí (někdy je v těch věcech hlubší smysl, než sami vidíme). Myslím si, že určitý smysl základních škol i středních, je naučit ty žáky, že existují i spojení třeba matematiky a zeměpisu, nebo že matematika se dá propojit i s právem, dějepis s fyzikou, angličtina s dějepisem atd. a není cílem aby si ten žák pamatoval vzorečky nadosmrti, ale aby si pamatoval proč se ty věci učil, a jestli najde využití někde, kde by to nečekal. Já si taky nepamatuju periodickou tabulku prvků nazpaměť, ale nepřekvapí mě kdybych někde viděl značku ve formátu Pb, C, Si atd. Tohle je samozřejmě trochu naivní představa, že takový bude každý učitel, ono toho dosáhnout ani nelze.
Jenomže je důležité aby tam existovala snaha o to být, tím učitelem co je něco více, a to platí v každém povolání či sociální roli, můžete být buď nudný učitel, spisovatel, elektrikář, co celý život vykonával to stejné, nebo může být učitelem co byl víc, spisovatel co je skvělým otcem apod. Je důležitější, že tam vůbec existovala nějaká cesta, každý nemusí dojít do konce.
Ten 4. bod zní chytře. Takhle skrz drby a zprávy se těžko popisuje někdo, kdo je "problémový", kdyby ten exponát byl vidět veřejně, pravděpodobně na něho bude většinový názor podobný jako můj a ostatních. Nejde ani tolik o změnu kamaráda, ale o tom jestli ten člověk dělá správné rozhodnutí, teď můžete vyjet svojí filosofii o tom co je špatné a co je dobré rozhodnutí, že to je prostě jen rozhodnutí, a je nám do toho h*. A na to aby se člověk mohl stát kritikem ostatních, nemusí sám být dokonalý top top top, nikdo dokonalý neni, a o tom to je, vzájemně se doplňovat a umět si pomáhat či promluvit do duše.
Když někde vysoce úspěšný člověk zničehonic začne dělat objektivně špatnou věc (např. začal by být závislý na automatech) a takovou vlastnost zkritizuje kničemu člověk bezdomovec, mají slova bezdomovce menší váhu, než kdyby to řekl běžný člověk? To přirovnání je teda možná přestřel, ale tolik k tomu, že na to aby člověk mohl kritizovat, by sám měl bejt lepší. Člověk lepší být nemusí, pokud validně kritizuje co by možná stálo za promyšlení, můžeme se kritizovat navzájem, vyměnit si názory, a oba z toho něco pobrat. Každý člověk ve společnosti úspěšný dokonalý nebude, a kdyby svět byl jen o tom, vždycky by se našel někdo o trošku víc úspěšný než ten nejlepší doktor/právník/učitel ve městě.

slaneseminko3
hodnocení

Ještě věřte, že ne každý dítě má doma tu domácnost takovou, aby získal výchovu a své know-how od rodiny, někdy tuto funkci plní učitelé a nejsou placeni za to být vychovávateli těch dětí. Proto je dle mého důležité aby ty děti se setkali někdy v životě s někým, kdo umí předat více než jenom učivo.

vni

Kritizovat je snadné, to umí každý druhý.

Ale realně věci řešit? Tak to umí málokdo!

Navíc, malé děti, i na občany, nejvíce platí vzdělání příkladem! To je vědecky ověřený fakt.

A proto pro politiky, soudce, profesory platí, že pokud se v soukromém životě budou chovat nepatřičně, budou odejiti. Váš příklad s bezdomovcem je tedy v globále invalidní.

 

hodnocení

0x
avatar babkazov

Melete stále svou, aniž byste přemýšlel. Nejste jiný. Jen kritizujete, tak jako 12 milionů lidí v tomhl státě, ale světu nic nepřinášíte. Navíc, kritizujete to, do čeho vám je kulové. S přehazovačkou.

Nemůžu s tím klidně žít #2

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]