Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jsem normální?

Od: tomas0002 odpovědí: 9 změna:
Je mi 24 let a už delší dobou strašně trpím samotou. Před třemi lety jsem se přestěhoval kvůli škole a práci od rodičů do jiného města, od té doby si uvědomuji, že jsem jaksi přestal "žít". Nedokázal jsem si v novém prostředí zvyknout, najít přátele apod. Velmi jsem se snažil, ale nepodařilo se mi to. Studuji peďák a bohužel jsem tam příliš nezapadl, jsou tam ve většině holky, kluci příliš ne. Nemohu říci, že bych tam měl kamarády, z čehož jsem smutnej a také kvůli tomu plánuji magistra dostudovat jinde. V práci je kolektiv hlavně žen, ode mě starších. Tam jsem si tedy taky žádné extra přátele nemohl najít. Z toho všeho jsem zoufalej a nevím, kde si nějaké kamarády najít. K tomu všemu jsem od puberty, celou střední až do prváku na VŠ, žil v tom, že jsem gay. Úplně jsem se vžil do této role, díkybohu jsem ale kromě jednoho člověka toto nikomu neřekl. Začátkem druháku na VŠ, tedy v mých asi 22 letech, jsem se poprvé v životě zničehonic zamiloval do holky, do spolužačky, když jsem vedle ní jednou seděl. Trvalo to dlouho, ale opětované to nebylo. Poté jsem se zamiloval ještě do jedné, ale ani s ní to nevyšlo. Jsem tedy ve svých 24 letech panic. Z toho jsem čím dál tím víc nervní, myslíte, že je to normální? Nechapu vůbec, co se to se mnou poslední dobou děje. Nikdy jsem takové psychické problémy neměl. Teď nevím, co se sebou. Řeším jen samotu, panictví a budoucnost (výběr školy), budoucí zaměstnání, budoucí život. Bývá mi ze všeho často hodně špatně a jsem z toho hrozně unavený. Pomáhá mi sport, posiluju a jezdím na kole, ale většinou to pomůže jen na chvíli a pak mi je zase špatně. Poradili byste mi, jak z toho ven. Nebo máte/měli jste někdo podobné pocity?

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x