Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak často kontrolujete svůj bankovní účet?

Od: juraja® odpovědí: 12 změna:
avatar juraja

Otázka je daná.

Já se přiznám, že vlastně po každé platbě kredit. kartou. (Jak v obchodu, nebo přes internet)

Vim je to trošku paranoidní, ale už 2x během půl roku, se mi stalo že mi při platbě kartou byla částka stržená 2x.

Naštěstí po urgenci v obchodech a čekání do uzávěrky mně peníze vrátili.

Ale i tak nevšimnout si, tak jsem chudší o 2000kč

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

5x
avatar gotrekzagary

Někdy párkrát do týdne, jindy sotva 2x do měsíce.

 

hodnocení

4x
avatar milancukrar

Dobrý den, pane Juro.

teď již tak 1x týdně. Ale před odchodem do důchodu i několikrát denně, páč jsem měl hodně pohybů na účtě a podle nich jsem musel reagovat,

Ještě nikdy se mi nestalo, že by mne strhli platbu 2x.. Jen jednou se to stalo, že jsem se domníval, že strhli placení 2x. Od stejného obchodníka, stejná částka ve stejný den byla 2x uhrazena. Pak si manželka vzpomněla, že jsme skutečně platili kafe 2x, páč paní namarkovala jen jedno kafe, pak namarkovala i to druhé.

Přeji krásný týden,

 

mathew
hodnocení

4x
Minimálně jednou za měsíc, když jdu zaplatit pravidelnou platbu, která ale nemusí být pokaždé stejná takže nejde nastavit na automatické placení.

 

ben®
hodnocení

4x
avatar ben
Dobrý den, nemusím kontrolovat. Všechny pohyby na účtu (-,+) mně hlídá nastavení v internetovém bankovnictví a při změně zůstatku dostávám okamžitě zprávu do emailu. Zdravím!

Čim jste to nastavil, diky

ben®
aja1946 - přímo v Nastavení účtu u ČS. Jak to jde či nejde u jiných bank, tak to nevím.
hodnocení

Bene - vidíte na tohle sem úplně zapomněl. Budu se muset podívat do IB jestli tu funkci tam mám.
Prozatím mě chodí informace o zůstatku 1x denně, vždy v 8hod. ráno.
ben®
juraja - mailové denní informace o zůstatku na účtu jde v IB u ČS také nastavit (ale tuto funkci nevyužívám, nemám časté změny).
hodnocení

Bene mám UniCredit, takže musím pohledat.

 

mll
hodnocení

2x

Podle potřeby, většinou po výplatě (chodí obvykle třetí pracovní den v měsíci (někdy čtvrtý nebo pátý), no zhoršili se, dostávali jsme výplatu prvního) a pak pokud cítím potřebu, což může být několikrát do týdne a nebo třeba jen jednou.

Ne že by se mi nestalo, že se platba objevila dvakrát nebo třikrát (stává se to typicky po neúspěšné platbě na internetu), ale to pak zase zmizí (tak za 2-3 dny někdy za pár hodin) a zůstane jen ta správná (blbý je, že dokud se tak nestane, jsou peníze blokované). Nevím, jestli je nějaká lhůta na reklamaci takové platby, respektive určitě je, ale netuším jestli je to týden, měsíc, rok... tím by bylo dané, jak často to kontrolovat. O tisícové částky se nebojím, ty jsou hned vidět, ale maniaci, co platí kartou úplně všechno snadno přehlédnou řekněme padesátku strhnutou navíc.

Ale to se tu už snad řešilo.

 

ia
hodnocení

0x

Pár sekund dejte videu a přesně tam popisuje váš problém, Čemu se naučila vaše hlava


lexa

Nějak nevidím souvislost mezi videem a dotazu tazatele. Kdyby tazatel psal, že si bankovní účet kontroluje každou chvilu, i když ví, že žádné peníze neodešly ani nepřišly, tak potom by tam souvislost byla, ale takhle tam není.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]