Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nákup na Allegro.cz za 0 Kč

Od: hlavicka odpovědí: 2 změna:

Před měsícem jsem na Allegro.cz koupil sekačku na trávu a možná mi někteří nebudete věřit, ale nakonec mne tento nákup vyšel na 0 Kč a mám ji tak zcela zdarma. Sekačka kterou jsem už delší dobu zvažoval koupit se běžně v různých obchodech (nejen na Allegro) prodává za +/- 7 - 9 tisíc Kč. Na Allegro.cz jsem ji ale našel slevněnou na 5912 Kč což je dost dobrá cena a tak jsem příliš neváhal a koupil ji. Dopravu jsem měl zdarma a dostal jsem od Allegro kupón na slevu 250 Kč se kterým mne to tak vyšlo na 5662 Kč. Po doručení a rozbalení zásilky jsem ale zjistil, že mi byla bohužel zaslána trochu jiná verze té sekačky než kterou jsem si objednal a zaplatil za ní. Napsal jsem proto e-mail prodejci (Mall.cz) a sekačku tak reklamoval. Bez problémů mi byla nabídnutá možnost sekačku vrátit s tím, že by mi zajistitli na jejích náklady svoz odemne a pak mi vrátili peníze. Sekačku jsem už ale měl rozbalenou a smontovanou a tak se mi to už příliš nechtělo rozebírat a balit a navíc bych tu sekačku za tak dobrou cenu už asi nikde nesehnal. Byl bych ochotný tu sekačku sbalit a vrátit pokud by mi ji vyměnili za tu správnou kterou jsem si objednal, ale to odmítli s tím, že na Allegro výměná zboží není možná. Nabídnul jsem jim proto, že jsem ochotný si tu sekačku nechat pokud mi nabídnou tějakou slevu za to, že mi zaslali trochu jinou sekačku. Na to mi nabídli kompenzaci v podobě slevového poukazu v hodnotě 700 Kč na nákup na Mall.cz a nebo vrácení na účet 10% z částky což je 590 Kč. Souhlasil jsem s vrácením těch 590 Kč a zaslal jim i číslo účtu na vrácení peněz tak jak mne o to požadali. Informovali mne, že se vrací platba v hodnotě 590 Kč na můj účet a byl mi zaslaný i opravný daňový doklad na tuto částku. Zároveň mi zaslali i jinou zprávu, že prodejce mall-cz vrátil celou částku ve výši 5912 Kč za nákup, což mě docela dost překvapilo a udivilo. Následující den k mému překvapení na můj účet ze kterého jsem za nákup platil kartou přišla platba (karetní transakce) od allegro.cz v hodnotě 5662 Kč což znamená, že mi byla vrácená celá platba kterou jsem zaplatil. Zároveň mi na allegro.cz vrátili i kupón který jsem při nákupu použil. Předpokládám, že se asi jedná o nějaké pochybení někoho kdo tu slevu měl odeslat a proto jsem jich o tom informoval a předpokládal jsem, že asi budou chtít ty peníze vrátit zpět. Na to mi bylo odpovězené, že vše bylo předané k prověření na příslušné oddělení a že kolegové z kompetentního oddělení se se mnou spojí ohledně dalšího postupu. Prozatím se ale ani po třech týdnech se mnou nikdo ohledfně toho nespojil. Předpokládám, že se na to asi vykašlali a nebo to jen tak zametli tzv. pod koberec aby to nemuseli řešit. Udělali chybu v jejích neprospěch a tak by mělo být v jejích zájmu to řešit, ale když to neřeší tak mne to snad nemusí příliš zajímat. Nehodlám jim vnucovat vrácení těch asi nesprávně mi zaslaných peněz když mne o to nepožádali. Za této situace mám tu sekačkuá zcela zdarma a předpokládám, že se na tom asi už nic nezměni. Nerad bych ale aby po nějaké třeba i delší době při nějaké kontrole zjistili, že jim tyto peníze chybí a nezačli je po mne požadovat vrátit zpět i s nějakými úrokami mebo sankcemi.
Zajímá mne co si o tom kdo myslíte nebo jaký máte kdo na to názor.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jkj
hodnocení

0x

uroky a sankce ti zatim nehrozi, ale do 3 let se ozvat o vydani bezduvodneho obohaceni mohou, anebo si to strhnou z karty, zvlaste, kdyz se s tim takhle chlubis, a az pak, pokud bys neplnil, by ty uroky a sankce mohly byti narokovany.

zatim nic resit nemusis, kazdopadne titulek je zavadejici, melo by tam byt: obchod mi vratil vice penez nez mel vratit

hlavicka
hodnocení

O jaké bezdůvodné obohacení by mělo jít? Já jsem jich v ničem nepodvedl ani ty peníze od nich nevylákal. Oni mi ty peníze sami zaslali. Upozornil jsem jich na to a tak jak jsem byl informovaný měl se někdo z kompetentního oddělení se mnou spojit ohledně dalšího postupu. To, že se na to vykašlali, zapomněli, dali to uhradit někomu kdo to zavinil nebo já nevím co, by měla být jejích věc jak si to vyřeší. Já přece se snad nemusím doprošovat aby si požádali o vrácení příslušné částky. Z karty by to bylo asi problematické strhnout, protože tam na účtu nemám většinou žádné peníze a na kartě mám limit pro internetové platby nastavený na 0 Kč a zvýšuji si ho pouze když tou kartou potřebují platit. Promarnil jsem už mnoho času několikadenní e-mailovou komunikaci s ními ohledně toho všeho a a další komunikace s ními mne už příliš nebaví, hlavně když vidím, že k tomu přístupují docela dost šlendryjánský.
Pokud jde o titukek (předmět otázky) tak by se to dalo nazvat různě a je to asi věc názoru každého jaký nadpis si kdo myslí, že by mohl být lepší.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]