Nejste přihlášen/a.
Zdravím chtěl bych se zeptat na dotaz, mám za sebou autoškolu u své střední školy, ale rupl jsem na technice u náklaďáku.. jinak jízdy u B a C skupiny mám prospěšné.. zajímalo by mě pokud nedám techniku ani na třetí pokus, dají mi aspoň B skupinu nebo jak to je?
Pokud si to Cčko teprve děláš a nemáš, tak by ti melo B zůstat funkční. Pokud bys měl C, a dělal třeba na motorku, měl bys obhájit nejvyšší skupinu C. A B by bylo v pozastavení. Takhle to měl kámoš, ale ten vyletěl na 14 dní, za málo bodů z testu.
No jakoby já dělám B a C zároveň akorát u C jsem udělal jízdy na PROSPĚL a u auta taky jsem PROSPĚL, ale vyletěl jsem z techniky, teď půjdu na druhý pokus.. a chtěl jsem vědět jestli pokud neudělám techniku u C skupiny tak jestli mi aspoň to B dají že jsem prospěl?
No,čo chcete počuť,že točiť kolečkom trochu viete a predpisy neovládate,lebo sa ich pravdepodobne veľmi neučíte.
@slavco31: Předpisy ovládá, ale neumí vysvětlit technická řešení konstrukce nákladních aut. Uměl bys ty?
@mikesh05: Jsem ochoten vsadit, že to B dostaneš. Na druhý a třetí pokus (každý za 200,-) máš rok, ale udělal bych je hned a až pak zažádal o řidičák.
P.S. Úplně mi nějak uniklo, že se změnil ten proces opakování (teď jen 3 pokusy, pak kurz jen na propadlou část, další 3 pokusy a pak opakování celého kurzu).
Ten teoretický test je opravdu jen jeden. To v zákoně, když jsem ho četl naposledy, také myslím nebylo.
Áno vedel by som tú konštrukciu vozidiel s určitosťou, som vyučený strojný mechanik a podľa katalógu dielov rozoberiem a poskladam auto alebo stroje ,neberme do úvahy rakety a lietadla, to by som sa musel doučiť.Priznávam sa,že elektroniku neovládam,v tej dobe ešte to nebolo rozšírené,že sa to bežne študovalo.