Nejste přihlášen/a.
Tak v New Beetlu snad ani žádný úplně problémový motor nebyl, když už je řeč o motoru. Z naftových je volba skoro jasná, protože silnější TDI (81 kW pro "rotačku" a 96/110 kW pro PD) se do VW NB ani nemontovaly. No a z benzinových, to už je otázka volby, ale 2.0 benzínu bych se snažila vyhnout, protože to nejede a žere.
Doporučovala bych spíš 1.6 pro fajn poměr spotřeby + výkonu + spolehlivosti a servisní náročnosti, nebo rovnou 1.8 T (ať už 110, nebo 132 kW pro Sport S) pro výkon a vlastně i relativně slušnou spotřebu.
S kontrolou celkového stavu nejde než nesouhlasit, asi stejně jako u každého auta. Nicméně na New Beetlu (hlavně do roku 2000) jsou i určitá specifika, takhle z hlavy mě, speciálně pro VW NB napadá třeba důsledně zkontrolovat, jestli neprší do kufru, jestli drží všechny plynové vzpěry, jestli správně funguje čidlo teploty motoru...
A k otázce tazatele - New Beetle je obecně tak trochu holčičí auto, ale to přece neznamená, že si s ním nemůže jezdit i kluk. Případně vybrat správnou barvu a vyladit tak, aby byl klučičím autem, fantazii se v rámci legálnosti meze téměř nekladou.
S Fiatem 500 už bych tak striktní nebyla, prostě fajn autíčko, no, a takhle jako New Beetla ho zhodnotit neumím.
Nevím, co řešíte. Podstatné jsou 2 věci: jestli máte řidičák a jestli máte peníze. Jinak vůbec nezáleží na značce a typu vozu, hlavně když jezdí, nemá velkou spotřebu a neprší na Vás.
Měli jsme velkého Forda Mondeo. Kvůli zaměstnání jsme potřebovali další auto. Jenom prostě na tu dopravu. Tak jsme někdy v roce 2007 koupili za 10 tisíc Malucha. Jistě víte, co to je. Polský maličký Fiátek 650, říká se mu "nákupní taška". Jezdila jsem s ním já i manžel, podle potřeby. Všude jsem zaparkovala bez problémů. Měl i autorádio. Jen mi do něj trochu pršelo. Na střeše byl totiž šíbr a ty gumy nějak netěsnily.
Když jsem jela sama, bylo to v pohodě. Když jel manžel /nebo oba dva/, občas se nám lidé smáli. Když si představíte chlapa, 120 kg, jak se souká postupně opatrně z Malucha, chápu, že se jen málokdo udrží.
Kupte si, co chcete, žádné auto není pro smích. I to sebehorší je lepší, než jít pěšky. Jaga.
To je on? Máte jej ještě? Některé střešní okna nejsou utěsněna a zatékání do interiéru způsobuji ucpané-upadlé hadičky na odtoku
@diesel: Už ho nemáme. Sloužil nám asi do roku 2015, kdy jsem šla do důchodu a do práce přestala jezdit. Koupil si ho velice levně nějaký invalida až kdesi od Hořic a už jsem ho nikdy neviděla. Ale ráda si na něj vzpomenu, dovezl mě v pohodě vždycky. Jaga.
Gumídku, ono to je trochu o autech, která jsem kdysi řídil a zbavil se jich. Teď je tak mít... Tatra 603, škodárna 1000 MBG, fiátek 850, nějaká sportovní verze fiatu (možná spider), maluch, i ten blbý trabant... Že já je poslal do světa anebo do šrotu...
No nevím, kolik by mi muselo být let, ale o Favoritu už bych nechtěl ani slyšet . I když do menšího terénu to bylo supr auto.
Jde o to, co od toho auta chcete. Já bych chtěl původní pětistovku, původního brouka už mám, jenže ne na běžné ježdění. Vy tím asi chcete běžně jezdit a hlavně se učit, bo čerstvé papíry. Ta auta někdo vymyslel jako dyzajnovku, něco, co nemá každý. To znamená, že díly budou dražší. NB je mslm obyč pětka, možná šestka golf, jen má jiný plechy. Takže pro radost - New Beetla anebo líp Beetla, na ježdění šestku golfa...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.