Nejste přihlášen/a.
Zdravím. Chci se zeptat, zda podporujete některou ze stávkujících skupin zaměstnanců, případně stávku proti 5k jako celek, nebo naopak ne. Pokusím se anketu formulovat tak, aby v ní uspěli i penzisté a OSVČ. Děkuji a přeji hezký den.
...v anketě jsem zelený. Zaměstnanci našeho podniku nestávkují a i kdyby, dnes mám volno. Nicméně stávkující podporuji, zejména neakademické zaměstnance školství.
Pracuji jako zaměstnanec a odmítám stávku
Jako bývalý nepedagogický zaměstnanec jednoho zrušeného školního statku nepodporuji stávku. Tenkrát většina zaměstnanců jsme pracovaly za minimální mzdu, hodně přesčasových hodin a na vejplatnici jsme jich nikdy nedopočítaly. Učitelé pracují pod střechou v teple, přesčasů málo, na výplatě měly o půlku více, dodnes mají pořád málo.Učila jsem desítky let a nikdy jsem za plat nestávkovala. Vždycky to takhle podala média, ale nám kantorům šlo o systém, osnovy, programy, zbytečnou byrokracii..To se ale těžko vysvětluje...
Paní Liško, učitelské povolání je poslání, proto spousta učitelů je jako Vy. Ale jako vždy se najdou vyjímky a nadávají na cokoliv.
Vůbec nevěřím tomu, že by učitelé vyšli do ulic s vulgárními transparenty, které byly vidět snad ve všech TV mediích.
.
Kdyby nemrholilo, tak mávám na náměstí osobně. Podpora. Poslechnout si odbory. Jenže je to o nastydnutí, jak se zdá - a ten výsledek/následek si pamatuji ze stávky v listopadu 1989, prorokovala mi ho moudrá babička...
Všimli jste si, jak se ráno honem rychle rozpovídal o dnešní stávce předseda vády? Čím víc si myslím, že ve vládě jsou ignorantští neokomunisté v nemalém zastoupení.
Ještě, že se ta blbost s Nutellou odehrála. Alespoň má Babiš se svými markeťáky na půl roku co cpát do hlavy svým slabším kouskům.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.