Nejste přihlášen/a.
Stávat by se to nemělo, ale jsou to taky jen lidi...Žádnou stížnost bych nedávala, sama nejsem neomylná ..
Terminus technicus ve zdravotnictví se takové situaci říká Mimořádná událost a při ranním podávání hlášení se řeší v lékařském kolektivu.
Bohužel v našem banánistánu doktoři jsou lepší lidi, tak když bys chtěl náhradu škody (cestovný, ztráta času, nervy z novýho odběru), tak budeš za potížistu a daj ti to sežrat = arogance, úmyslně zaškodit atd., tak nejvýhodnější řešení je moc neprudit, znova zajet na odběr a stěžovat si leda na lampárně...
V práci nic nadělávat nemusíte, pokud doložíte potvrzení z laboratoře s tím, že odběr nemohl být proveden jinde (blíž):
Příloha k NV č. 590/2006 Sb.
1. Vyšetření nebo ošetření
a) Pracovní volno s náhradou mzdy nebo platu se poskytne na nezbytně nutnou dobu, bylo-li vyšetření nebo ošetření provedeno ve zdravotnickém zařízení, které je ve smluvním vztahu ke zdravotní pojišťovně, kterou si zaměstnanec zvolil, a které je nejblíže bydlišti nebo pracovišti zaměstnance a je schopné potřebnou zdravotní péči poskytnout (dále jen "nejbližší zdravotnické zařízení"), pokud vyšetření nebo ošetření nebylo možné provést mimo pracovní dobu.
Můžete si stěžovat na ztrátu vzorku a chování personálu, můžete požadovat náhradu nákladů na druhou cestu - první je tvzení proti tvrzení leda byste ty ztráty prokázal (protivnou sestru těžko), nicméně se zřejmě omluvy dočkáte; u druhého bude nutno doložit kolik požadujete (cena jízdenky, cesty autem...) a asi dostanete - ale upřímně, stojí vám to za to?
Ptáte se, jestli máte podat stížnost, ale ve Vašich komentářích je vidět, že jste rozhodnutý ji podat - proč se tedy ptáte?
Vaše komtntáře jsou "arogantní" a taková je asi i Vaše krev, že by to byl důvod, proč se někam ztrácí?
Jde Vám hlavně o to, aby se před Vámi pokořili a omluvili se.
Oni Vás nepotřebují, ale Vy potřebujet je, tak buďte pokorný a ohleduplný a vděčný, že se starají o Vaše zdraví.
K dalším Vašim dotazům: Mě se to ještě nestalo, Postupoval bych tak, že bych zašel na opětovný odběr. A laboratoří je dost, tak pochybuji, že musíte jezdit do jiného města, jistě by stačilo zajít na místní odběrové místo. (Například já chdím na místní odběrové místo, krevní vzorky plsílají do laboratoře, která je vzdálená přes 120 km, a výsledky mám druhý den ráno na odběrovém místě.)
Pokud něco pos., tak omluva je základ slušnosti. Jestli mu ztratili vzorek a místo omluvy mu jen suše oznámili ať si přijede znova, tak arogance je tu hlavně od toho zařízení. Nedivim se že je nasr. a chce z nich aspoň tu omluvu dostat silou. Ovšem reakce na to bude přesně jako ta tvoje - "potížista" a dáme mu to sežrat, co si vůbec dovoluje kritizovat nebo dokonce uvažovat o náhradě škody (ta jednoznačně vznikla - musí si zařídit nový odběr a to mu sebere čas i prostředky) - nabídnout náhradu by mělo být automatické a ne že by to musel vymáhat. "Buď pokorný a vděčný" - to myslíš vážně? Až si z krámu přineseš shnilý párky (zjistíš až doma), tak si taky pokorně a vděčně zajdi koupit nový, tvoje blbost že ses pořádně nepodíval že jsou zelený. Jíst přece potřebuješ ty a ne obchod
Hm tak to máte hodně blbý. Bydlím na vesnici a když potřebuji vyšetření z krve zajdu v 7hodin ve čtvrtek do ordinace PL,
sestřička mi odebere krev.(Lékař ordinuje až od 8 hod).
Mezi 9-10hod. přijede sanitka pro převoz krve, krev si vezmou a hromadně - nejen z této ordinace jí převezou do laborky okr. nemocnice k vyšetření. PL si pak zavolá pro výsledky, resp mu je pošlou mailem...
Bžl se mi za 40 let stalo také jednou,že se jim prý krev srazila a musel jsem znova na odběr. Také se mi moc neomlouvali,
ale to bylo ještě za totality. Je to v lidech...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.