Nejste přihlášen/a.
Zdravím, dnes jsem zaregistroval, že koncesionářské poplatky by nově měli platit i lidé, kteří nevlastní televizi či radio. Upřímně mi to přijde jako sviňárna...jsem student, bydlím v nájmu a televizi mám odpojenou od antény a sleduji tam jen Netflix a podobné předplacené platformy pro sledování seriálů a filmů. Na normální televizi se vůbec nedívám. Proč bych to jako měl platit když to nevyužívám? To je dobré zvěrstvo...a to nemluvím o tom, že to chtějí zvednout na 215 Kč...To nemají nějaké slitování vůči studentům nebo seniorům či lidem, kteří nevydělávají hodně a 215 Kč je u nich docela vysoká částka a jak jsem psal, zvěrstvo vůči lidem, kteří televzi absolutně nesledují a rozhals neposlouchají.
Myslíte si, že to projde a opravdu se to zvedne a budou to muset platit i lidé jako my, kteří televizi nesledují a rozhlas neposlouchají?
Zpravodajský tv kanál musí být dostupný nekódovaný. Ostatní zakódovat a platit za to, co si vyberu a zaplatím.
007cz... jakou roli měla veřejnoprávní média v komunismu? Potlačení pravdy a reality růžovou masáží? Jaký je rozdíl dnes? K čemu jsou v demokracii? Aby se lid koukal na to, jak se hádají děcka ve školce? Ten mi ukrad svetr a ten zas čepici? Moje korýtko je větší než tvoje, tak si zařiď u ovcí, aby jsi měl větší?
Drobný dotaz.
Prosím, dle jakého kliče,kriterií, určujete, přidělujete nálepku (Vy) že je někdo populista.sektář,atd..?
@ben... OK, totalitní beru.
007cz... asi většina lidí umí žít jen v době, ve které se narodí. A každý režim má svá pro a proti. Jde jen o to, jak se kdo přizpůsobil, aby se měl dobře a co akceptoval. Komu bylo fuk, co bylo za hranicema a byl spokojený dělník, aby si vydělal na auto za půlku života nebo byt, potom se měl dobře.
Dnešní doba nikoho za ručičku nevede a je jen na každém, jak své příležitosti využije. Je to ovšem cesta trnitá.
Kdo obrazně řečeno půlku života házel lopatou, tak na potenciál dnešní doby nikdy nedosáhne a bude na vše nadávat.