Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Oznámkujte prezidenta

Od: nerentier odpovědí: 122 změna:

Zdravím. Prezident Petr Pavel je ve funkci sto dní, pomyslná doba hájení uplynula a je načase vystavit ústřednímu aktérovi vysvědčení. Oznámkujte prosím prezidenta jako ve škole a eventuálně připojte poznámku, proč, nač a zač. Sám nechci nijak zasahovat a ovlivňovat názor jiných. Děkuji.

 

 

122 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

16x
Nevidím důvod hodnotit loutku, komerční produkt. Přesněji ano, roli loutky plní dobře, dává si záležet na vzhledu i vystupování, tváří se a žvaní tak odhodlaně, že nemálo lidí je asi spokojeno, že máme konečně "slušného" prezidenta (i toho bývalého komunistu mu odpustí). Předem nepřipravená vyjádření jsou karastrofa, ale od člověka s IQ105, které je nepochybně nižší i než průměr zdejších rádců, víc čekat nelze.
S těmi důchody se trochu profláknul i zesměšnil (nebyl důvod schvalovat tento zákon ve stavu legislativní nouze), ale na to se zapomene.
doplněno 01.07.23 10:40: Ještě bych dodal, že spousta hlavně starších lidí je nyní spokojena, protože v "nestranné" ČT, která za Babiše a Zemana dštila síru a nenávist a v seniorech tak probouzela nervozitu a neklid a pocit, že vše je špatně, tam v tomto médiu konečně zavládl klid, láska, pohoda a provládní vlezdoprdelkovství. Prostě servilní pohoda jak za socialismu, která mnoha lidem vyhovuje, bez ohledu na to, co se skutečně děje.

 

asd1
hodnocení

16x

Tady je zas nablito od komoušů...

Za mne dobrý, zatím jeden z nejlepších prezidentů naší historie od počátku Československa.

007cz
Pokud jsou příznivci extrémní levice a fašistické strany SPD nespokojeni nebo se dokonce vztekají, tak je svět ještě v pořádku. Já si to užívám.

2

Každý, kdo dokáže pochopit, že u nás není prezidentský systém jako v Americe a hlavní úlohou prezidenta u nás je důstojně reprezentovat stát může snad být spokojený. Hledači pravdy a podobní dezoláti si budou stejně notovat ty svoje kydy a nechápavě kroutit krky jak mohl někdo ve volbách porazit toho jejich agro-Ferdu.
Dobre ty, hodne pamatujes, vsechna cest nekomouši vychvalujic komoušskeho prezidenta.

5

Honzas a ještě sklidil nejvíc bodů:)

 

hodnocení

14x
Co konkretne chcete hodnotit? Jako maskot je to na vybornou. Pokud chcete jit do nejake odbornosti, tak tam uz to pokulhava a radeji se udela krok vzad a nastupuji naseptavaci.
id

 

pepa107
hodnocení

11x

Víc pro něho sedí označení rezident, coby sluha cizích zájmů (USA, EU, Landsmanšaft). Má v tom dlouholetou praxi.

hodnocení: mimo stupnici

liska5

Takže raději Rusku nebo Číně?*alene*

5

Raději nikomu, liško.. ale to bývalorežimové mentalisty nenapadne

pepa107

liska5: Má sloužit České republice.

liska5

O směřování země nerozhoduje prezident. Taky jsme malá, docela rozprodaná zemička, která je na trase postupu rozpínavého Putistánu. Jednu invazi a ztrátu svobody jsem zažila, další nechci!

pepa107

Nemluvím o směřování země, ale v čí prospěch vystupuje hlava státu. Např. ostudný projev v Terezíně ("Na oběti našich historických chyb nesmíme zapomínat. ... Odpovědnost za zločiny, které páchali naši předkové, musíme přijmout, a poučit se z nich."). Čili máme se kát za příkoří proti odsunutým Němcům... Málo se ví, že ti, kteří prokázali protinacistický postoj, mohli zůstat a někteří i zůstali.

Nejsme až tak malá země, jsou v Evropě menší, a funguje jim neutralita. Rozprodanost mají na triku předchůdci 5demolice, hlavně ODS.

Je-li "Putistán" rozpínavý, co je potom Amistán s desítkami rozpoutaných válek a více než osmi sty vojenskými základnami v zahraničí?

Za největší aktuální ztrátu svobody považuji zmanipulovaný vstup do EU, který nás po roce 1990 vrátil do postavení kolonie, tentokrát Západu.

23.06.23 13:39
dylin
Pepa107: díky Bohu, že jsme kolonií EU. Vrátit se zas vláda lidu, kdy největší duševní impotenti to dotáhli nejdál a vládli tu montérkoví bratři z JZD a elita byl horník, tak by se nejeden z toho poblil.
pepa107

Já nechci být v kolonii EU ani Ruska, Číny apod. "Vláda lidu" mi pila krev, stejně jako všechny minulé i současné totality. Akorát nevím, proč se pořád implikuje, že musíme být něčím pudlíkem. To je myšlení otroka vnucované nám po generace.

 

michalverner
hodnocení

11x
Tak podle mého není co hodnotit.Prezident kde nic-tu nic-na nic. Ovšem jako cestovatel využívající státní cestovní kancelář má za jedna.

 

hodnocení

8x
avatar jmlc

Podle čeho by měl člověk hodnotit? Nejsou žádné šablony, zdroje "jak to má být" - vše je pouze o vlastních představách, požadavcích na jihého člověka... - Ať hodnotíme jakkoliv - není to známka toho vybraného člověka ale prozrazení vlastního charakteru a vlastních představ.

Hodnocení v požadovaném formátu je hloupost bulvárních plátků.

 

liska5
hodnocení

8x

Nemohu bodovat, jsem neregistrovanec, ale u mne by prospěl s vyznamenáním.

 

nox®
hodnocení

7x
avatar nox

1

V podstatě bych měl dát za pět, nedostal jsem ještě povolávací rozkaz. Chápu, že spousta lidí má s novým prezidentem trochu problém. Po těch letech opileckých eskapád, urážek, sprostot a mezinárodních ostud, se směřováním na Rusko a Čínu, to musí být šok.

 

dotaznik*
hodnocení

7x

Hodnotím známkou 5. Důvod mého hodnocení vysvětlím: jelikož hodnotíme jako ve škole, bereme v potaz, že známka se odvíjí od nějakého průměru menších známek či bodů. PePa ode mě nějaké body dostal, ale narovinu říkám, že jsem mu je udělil pouze za tu perfektní reprezentaci v zahraničí. Nicméně je to prezident České Republiky, a proto mu vletlé chvály za prosazování cizích zájmů na čtverku nestačí. Pojďme si rozebrat, co PePa dokázal za sto dní a jak to pomohlo občanům České Republiky v této opravdu nelehké době. Začal bych nejprve jeho kampaní, kterou bych označil za silně zákeřnou, ale zároveň velice promyšlenou a vymakanou. Zaplatit pár internetovým celebritám a některým umělcům, aby ovlivňovali své snadno manipulovatelné diváky, aby volili vojáka za prezidenta, to je úplně perfektní tah. Všechny ty otravné reklamy, kde jej jeho kamarádi označovali za válečného hrdinu, i když jím za mě rozhodně není, bylo taky fajn. Ale jen do chvíle, než se ty protivné videoreklamy opakovaly desetkrát dokola. Pak tu byl ten druhý faktor, který jeho kampaň podpořil a tím byl projekt AntiBabiš. Pouze lidská závist po prachách a bezmezná hloupost dokázala, že Pavla podpořili a zvolili, aniž by musel hnout prstem. Hned co si jej lepšochytrolidé zvolili jakožto vládního kandidáta za prezidenta, ještě mu ani nezačal mandát a už začal dělat čistky na hradě a oblétávat svět. Působivé, ale tu definici "prezidenta České Republiky, který spojuje lid" zatím postrádám, neměl být spíše ministr zahraničí nebo obrany, když se mu tolik líbí za hranicemi? No nic, přesuneme se k jeho inaugauraci například. Tam se ukázalo, že tento pan prezident nedokáže generovat živě vlastní názory a ta jeho intepretace je uspávající motlitba. Dále během svého slavnostního proslovu nevynechal ani to plácání blátem, kdy začal vyprávět svou mantru o rozpolcenosti společnosti, přičemž sebe přisoudil k té "hodné straně, která proti té zlé, lživé musí bojovat." Prostě nehoráznost a tříáčkovost. Amatérismus, alibismus a arogance v jednom kýbli. Po inauguraci se vyfotil s MPA, PF a MV, aby ještě jednou ukázal lásku ke svojí vládě, za kterou kandidoval. Už jenom za toto orientované a hloupé chování má spoustu mínusových bodů.

Pak dostal mandát a chvíli jsme o něm vůbec neslyšeli. Semtam něco pronesl v rádiu nebo mluvil s opozicí, ale pokaždé jen o Ukrajině. Ekonomické záležitosti, v těch se přeci vůbec nevyzná... prezident České Republiky *smich2*. No takže další mínusové body má za to, že řeší jen Ukrajinu, stejně jako vláda, o které všichni už od počátku víme, že je silně asociální a kontraprogresivní. Paráda. Co tu máme dále? No jistě, abych nezapomněl, další obří mínusy bych dal nejspíše za ten jeho podvod s ústavní stížností. V době, kdy tvrdil, že se rozmýšlí, zda nezákonnou změnu valorizace podepíše nebo nepodepíše, už bylo jasné, že ji podepíše. Takže mínusy už jen za to, že podepsal bez rozmýšlení něco, co bylo v rozporu se zákonem. Okej... Další věc - ústavní stížnost. PePa tvrdil, že pokud opozice nepodá ústavní stížnost, podá ji on. Je to samozřejmě totální nesmysl. Proč by podával ústavní stížnost na něco, co sám podepsal. Ani se nesnažil podat veto a už se snažil z toho vyvlíknout takovýmto "sympatizantem." Další mínusové body za ten alibismus.

Mínusy dostane i za Čaputovou. Od té doby, co spolu jezdí na ty výlety po Evropě, je nějaká unavená, umím si představit, jak ji pan prezident musel vyčerpat. Dokonce se rozhodla, že už nechce příště kandidovat, no nedivím se. Pavel v tom zahraničí tvrdne až moc dlouho. *smich2*

Už je to moc dlouhé a proto radějí udělám krátké shrnutí. Prezident Pavel je dobrý generál, byl by skvělý ministr zahraničí nebo obrany, ale prezident, který by uměl spojovat lidi a improvizovat, to fakt není. Je to stále jen vládní robůtek, který se šel připojit k zabíjačce lidí a na ničím osudu, mu samozřejmě nesejde. Podepíše cokoliv, i kdyby to bylo sebeprotizákonější nebo lidudestruktivnější. Toť alles.

5

Palec! Lidi vidí jen oblek, prázdná schránka jim nic neříká.

nox®

1

Promiňte, ale z tohoto textu necítím ani tak nějaké obecné shrnutí, jako spíš opakování Babišových hysterických proslovů před volbami. Předně, kampaň AntiBabiš rozjel ve svém finále sám Babiš, který svými záchvaty odradil i některé jeho voliče. Jako zákeřnou kampaň bych spíš považoval tu, která cílila na základní pudy lidí, vyvolávala obavy, strach a poštvávala proti oponentovi. Stěžovat si na to, že je PP aktivní už od zvolení, mi připadá směšné, ale chápu, že po těch deseti letech hradního mejdanu je šokující cokoliv nového. Co se týče nějakého spojování lidí, tak je asi naivní si myslet, že prezident bude někdo, koho bude 99% populace milovat. Nicméně už srazy před volbami, které zaplnily celé náměstí a skandování lidí, jsem tu u politické volby dlouho neviděl. Takže tady jsme jednoznačně udělali obrovský krok vpřed. Vaše neustálé narážky na vládního kandidáta opět ukazují jen na papouškování Babišových proslovů. Osobně jsem o PP slyšel od jeho začátku mandátu hodně, spousta informací o jeho návštěvách atd. To, že jste o něm neslyšel, je nejspíše způsobeno nezájmem o tyto informace. Co se valorizace týče, tak každý v této zemi ví (tedy kromě těch, kteří jsou pod parou opozičních argumentů, jak chce vláda obrat důchodce), že úprava je nutná už dlouho. Podle toho, jak se PP k problematice vyjadřoval, byl problém spíše v projednávání, než v samotné úpravě. Proto ta stížnost, přesto podpis. Narážky na Čaputovou přejdu, to ať dělají třeba děcka ve škole.

Moje shrnutí je, že PP není dokonalý prezident, spoustě babišovcům leží v žaludku a nejspíš stále čekají s obavami na povolávací rozkazy, stejně tak komunistická minulost není zrovna třešnička na dortu. Ale když vezmeme v úvahu, že lidé a názory se mění, co dotyčný udělal pro svoji zemi a jestli své předchozí jednání zvládl odčinit, tak po deseti letech hradní ostudy alespoň můžu říci, že se za naši zemi nemusím stydět.

Jinak o té prázdné schránce bych u zdejších mlátičů prázdné slámy, pomlčel. Stále můžeme říci, že PP toho pro naši zemi a v životě dokázal více, než většina zdejších diskutérů dohromady.

Jinak otázka do placu. Když už byly jasné plus mínus šance na výhru nebo postup uchazečů, koho byste si tedy raději místo PP zvolili? Oligarchu Babiše, který šel do politiky zcela určitě jen kvůli tomu, aby pomohl lidem a čirou náhodou ztrojnásobil svůj majetek?

asd1

Pětkaři - by mě zajímalo jakou známku by jste dali Mylošovi když 5 je nejhorší možná. A že by byli nastejno tak to ani omylem... *smich*

dotaznik*

O něm jsem se ale nevyjadřoval. Já hodnotil Pavla, je to diskuze o Pavlovi nebo Babišovi? Pavel je prezident, zvolili si ho lidi, protože závidí Babišovi majetky a je velmi negativně působící osoba pro všechny ty "fsdělance." Mně osobně ten člověk nic neudělal, takže ho nemám důvod nenávidět, ani mu nezávidím prachy. Ten kdo fabuluje a různě kortikuluje se slovy "ovečka", "chcimír", "babišovec" apod. si zaslouží taky známku 5. Nezájem

nox®

1

Jestli si myslíte, že lid zvolil Pavla, protože závidí Babišovi jeho majetky, máte velice omezený pohled na věc. Také se to dá nazvat jako fabulace a ve spojení s "lepšochytrolidé" a "fsdělance" můžete dát bůra rovnou sám sobě. Psaný text snad chápete.

1

dotazníku,

zvolili si ho lidi, protože závidí Babišovi
Jak jste na to přišel? Nebo podle přísloví, podle sebe soudím Tebe?

dotaznik*

Nejvíce mě u internetových trollů baví to, jak útočí v těch svých předem domluvených grupách. A nezáleží na tom jestli jsou provládní nebo proruští. Je totiž hrozná zábava tu havěť sledovat tak jako tak *smich2*

nox®

1

Je dobře, že své působení zde berete tak s humorem.

5

Asd kupodivu bych dal Zemanovi lepší známku a to z důvodu, že tu byl pro lidi, nesahal jim na peníze, měl nebo ještě má paměť jako slon a měl jsem tu čest ho poznat osobně přes našeho předáka odboráře Škromacha. Žádné velké zlodějské akce jako za ODS se ho netýkaly. A ruku na srdce, kdo z nás se občas neožere? Jasně,nemuselo to být veřejně,ale na rozdíl zlodějských rukou se z té opice vždy vyspal. Taktéž nemoc si nevybírá a postihne kohokoliv z nás. Smutné spíše je, že tady byla generace lidí, kteří uměli makat rukama, přesto byli ve svém produktivním věku okradení hned několikrát. Vysoká inflace po 89 roku, neprovedená privatizace, kde se kradlo, co se dalo,lidi chodili domů bez výplat, odstupné neexistovalo a přesto tito lidé makali až do důchodu. Dalo by se říct, že už by se mohli mít fajn, ale za Kalouska, nejlepšího ministra financí dostali max 40korun k důchodu navíc. Pak přijde do vlády mladý fialový človíček, kterého právě tito lidé zvolili, stejně jako svého nového prezidenta a ti je vezmou na hůl. Navíc je třeba si uvědomit, že inflace u této skupiny - důchodci, je daleko vyšší než u běžných lidí, protože důchodci platí bydlení, potraviny a energie a to není "jen" 16%, ale násobně více. A aby toho nebylo málo, poslední vláda se snaží rozdělit lidi, nůžky mezi příjmy se rychle rozevírají, takže už i ten kopeček zmrzliny si nemůže dovolit kde kdo, ale jen určitá skupina lidí s vyššími příjmy, která se ještě dokáže navazet do důchodců, jako by jim ten důchod záviděli. A právě tato vláda si nechala vyplatit z ČEZu veškerý zisk, který byl osm krát vyšší - 80mld kvůli jakože drahým energiím, které samozřejmě platili i ti důchodci. A přesto má táhle vláda pořád málo i přes to, že vybrala díky drahote násobně vyšší DPH. Smutné je, že díra v rozpočtu neustále narůstá, protože ministerstvo financí se neumí dopočítat. Evidentně je teď pro vládu velice výhodné držet inflaci vysoko, jinak by ta díra byla černá a bezedná. No a když si připomeneme váhavého premiéra, který byl už od září několikrát upozorňován na vysokou inflaci a potřebu valorizovat jak v lednu nad rámec,s tím, že inflace poroste i po novém roce, takže bude nutná další valorizace nad rámec v červnu, tak tohle vůbec neřešil. Místo toho stihl nakoupit do zásobníků ten nejdražší plyn a zrovna v době, kdy zároveň byla koruna hodně slabá. No proto budeme mít i letošní zimu hodně drahý plyn, protože ten levný není kam dávat. No a když přičteme váhání že stropem cen elektřiny, který zastropovali hodně vysoko, tak na to už ani není co říct. Pak zbývalo jediné, dosadit svou hezkou loutku do role prezidenta, který jim půjde na ruku.
007cz
"Navíc je třeba si uvědomit, že inflace u této skupiny - důchodci, je daleko vyšší než u běžných lidí, protože důchodci platí bydlení, potraviny a energie a to není "jen" 16%, ale násobně více"... naštěstí nejsem důchodce a nic z toho neplatim a zaměstnavatel mi několikrát ročně valorizuje důchod, pardon mzdu. Kam na ty moudra chodíte?
Štíre, když si důchodci sami platí bydlení, potraviny a energie, ostatním lidem to platí stát, nebo jak tomu mám rozumět?
Prdlajz. Zajdou na socku. Ja zajdu na socku a ukazou mi fakac. Nemyslim si, ze vetsina duchodcu umira hlady. Ted jsem byl na poste a prede mnou brala babka o holi los za 200. Pokud se sejdou dva v jednom kvartyru, tak jsou na tom mnohdy lip nez kdejaka bezna rodina s prckama. Ve finale zalezi na tom, jake za sebou tahnou naklady na zivot. A to muze vyt diametralne odlisne. Pak je vysmatny duchodce a duchodce ve zpravach na nově.

1

Sdělit, že Zeman je lepší jak Pavel, to chce odvahu prosazovat svůj názor na svět.

I ojedinělý názor je přeci názor a je třeba ho respektovat.

racio

@stir Vy jste neuvěřitelný plácal. Tolik nesmyslů a polopravd se vidí opravdu jen málokdy. Zkuste nabídnout spolupráci panu Vrábelovi, v jeho vzdělanostní bublině budete superstar.

Kdyz nekoho nekonkretne narknete, tak jste jistym zpusobem taky hrozny placal :). Ale v klidu. Takobych je.

5

A kde vidíš ty nesmysly?

pepa107

racio: Žádného p. Vrábela neznám, ale jsou dva veřejně známí Vrabelové - Ladislav "organizátor demonstrací" a František "semantický vizionář". Oba s většími než malými dluhy.
Ten druhý se proslavil hláškou, že dezinformace může být i celá pravdivá. Tím se mu rozšiřuje pole působnosti na boj proti pravdě i nepravdě.

5

Jenyk spotřební koš je u každé určité skupiny lidí odlišný, takže inflace je pak pro každou skupinu jiná. Nejvíce zdražily energie a potraviny -stovky procent. Jiné skupiny obyvatel kupují třeba oblečení, elektroniku nebo paliva, které nezdrazilo tolik nebo vůbec anebo mají možnost jezdit za nákupy za hranice (jako třeba Pavel do Polska). Takže spotřební koš je jiný a dopad na celkovou inflaci zmírní. Důchodci vesměs nikam často nemusí jezdit, oblečení kupují méně často nebo vůbec,ale jíst a topit musí, tedy většina výdajů. Neříkám, že ta tisícovka měsíčně je spasí, ale jen letos je to sedm tisíc a pak každý další rok 12tisic, prostě navždy. Za to by si mohli třeba přitopit nebo si i dovolit lepší léky, což zase jiná skupina obyvatel nepotřebuje.

 

hodnocení

6x
avatar stir

5

Já myslím, že voliči museli být ihned v šoku... poté co je hned okradl o důchody stávající i budoucí napořád!
007cz
A nejezdí na EV motorce, octup!
kveta1

Chybně nastavená valorizace důchodů okradla celý národ na desítky let dopředu. Hanba bezohledným nenažrancům.

5

A proto bude v lednu důchod navýšený v průměru jen o čtyři stovky!

Prezident nastavuje valorizaci důchodů?

5

Schvaluje

Dobrá. Neschválí, vrátí sněmovně a ta veto přehlasuje. Co může dělat dále?

5

Kdyby to nepodepsal, tak už by to do konce března nestihli!

28.06.23 12:58
Myslíš?
007cz
Mě by spíše zajímalo, má prezident konat ve prospěch všech (většiny), nebo jen nějaké (jakékoliv) zájmové skupiny? Obojí má své pro a proti.

5

Vím, však o tom mluvili.

5

Podepíšu zákon, se kterým nesouhlasím a podám proti němu ústavní stížnost pro porušení ústavy :) Jeho slova...

No nevím, ať byl Zeman jakýkoliv, stál si vždy za svým názorem a nepodepsal nic s čím by nesouhlasil.

007cz
"Podepíšu zákon, se kterým nesouhlasím a podám proti němu ústavní stížnost pro porušení ústavy :) Jeho slova..."
Ale to vůbec není pravda, všechno překroutíte jak se vám hodí.

5

Řekl, že podá stížnost, pokud to neudělá opozice. Jednoduše nechtěl udělat rozhodnutí, které by šlo za ním. A podepsat musel, protože vláda by nestihla vetovat do konce března.
007cz
Musíte posoudit rozhodnutí jako celek. Nevytahoval jen některé pasáže a ty si následně upravit jak potřebuje.
seznamzpravy.cz/...

5

Však to tam máte černé na bílém. Podepsal a vzápětí se svého rozhodnutí zbavuje stylem, ať rozhodne někdo jiný. Nezapomínat že je to voják a ti nikdy neponesou vinu. Zároveň to dlužil "své" vládě, která ho dosadila, takže elegantně se z toho vyvlekl a zároveň si udělal dobře před "svou" stranou. Zajímavé, že rozmrazení platů vládních činitelů nezabránil. Proč asi? A vláda teď dělá přesný opak toho, co slíbila. Zvyšuje daně a teď mají na mušce rodičovské příspěvky. Takže po duchodcich jsou na řadě matky na mateřské. Zatímco si Stanjura cucá čísla z prstu, protože prostě nemá ani nejmenší šanju o rozpočtu. Výdajová stránka ho nezajímá.
007cz
Já tam čtu, že si není jistý způsobem schválení zákona (není ústavní právník), proto chce aby toto posoudili ústavní soud. Jeho slova, jak píšete, že se zákonem nesouhlasí jsou kde? Možná víte od Zdenála něco více než veřejnost.
zaseja

007 špatně posloucháš svýho oblíbenýho prolhanýho lampasáka, jasně to řekl v televizi a to nikdo nepřekrucoval.

007cz
zaseja, je problém se vyjádřit srozumitelně a slušně?

5

Přesně tak, jasně to sám řekl v tv. Prostě šel na ruku straně, která ho nominovala. Musel podepsat, protože veto by už neprošlo. Holt asi zapomněl, co pár dnů předtím sliboval voličům, takže se pěkně vybarvil. Přitom vláda už půl roku dopředu byla upozorňována opozicí, že je vysoká inflace a že bude i po novém roce. Jenže váhavý Fiala si jen mlel tu svou a jen vysílal signály, stejně pomalu váhal se stropem na energie a poté ještě zazmatkoval a nakoupil ten nejdražší plyn při nejslabší koruně na dvě zimy dopředu.
zaseja

A copak se ti na prolhaným lampasákovi zdá neslušnýho a nesrozumitelnýho?

007cz
Štíre,Přidávate stále další a další vaše spekulace. Nechcete si napřed raději obhájit vaše starší zavádějící výroky? Pokud chcete vést monolog, zkuste napsat nějaký blog.
007cz
zaseja, snažím se respektovat tvoje buranství, ale já ohledně nesrozumitelnosti a neslušnosti nemluvil o prezidentu...snad to pochopíš.
zaseja

A copak se ti na tom zdá jako buranské a nesrozumitelné, když se napíše pravda? Měl by ses nad sebou zamyslet.

 

ruskyspion
hodnocení

5x
Známkuji 5 .
Škodí lidem!. Je to šašek a omezený exot vysavávajicí z lidí peníze.
Ten kdo tohle volil ten jen podporuje vládu asociala Fialky.
racio

Oni už konečně snížili sociální dávky? Dobrá práce. Díky za info.

 

hodnocení

5x
avatar jmlc

Vážení, je naprosto zřejmé, že toto téma jakkoliv výbušné je zbytečně plné emocí. Občas jsem do různých diskusí poslal otázku, kterou i zde můžu napsat. A věřte, že na 19 z 20ti diskusí se mi nikdo z těch naštvaných lidí nedokázal rozepsat či vůbec odepsat, na tom jednom mi odpověděli jen vulgarismem.

Všichni, co jsou proti tomu aktuálnímu dle zákona zvolenému prezidentovi! Akceptuji vaše názory a rozhořčení, ale prosím o vyjádření k této otázce!

Takže otázka zní:

Dokážete mi napsat konkrétní jméno člověka v prezidentském věku, vysokoškolsky vzdělaného, který neutekl za hranice za lepším životem (tj. sobecky zradil svou vlast), který neměl nikdy nic společného s KSČ (nebyl ve straně, neměl stranické rodiče s funkcí terorizovat ... apod.)?

007cz
24.06.23 23:10
007cz
pepa107

Třeba já a přede mnou můj otec a matka a před nimi prarodiče z obou stran. Jediný komunista (prospěchář) v rodině byl tetin manžel. Do dalších stran ale už nelezl.

Nejvíc jsem si vážil dědy z otcovy strany, který byl s manželkou předválečným členem Socdem a když se po válce násilně slučovala s KSČ, tak ty komouše, kteří za nimi přišli s přihláškami, prý málem srazil ze schodů.

Pepo a 007 - jsem rád, že se našli alespoň dva lidé v ČR, kteří by byli vhodní na prezidenta... bohužel, nekandidovali jste. Proč? Vždyť jste přeci ideální kandidáti...

007cz
Proč jsem nekandidoval? Protože si nemyslím, že těch vašich několik kritérií dělá z člověka ideálního kandidáta.

Ano - a přesto právě tato kritéria jsou prezidentovi vyčítána.

007cz
Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde.
Možná tito oponenti mají krátkou paměť, nebo chtějí na hradě z nostalgie zase Slováka.
To se prece vylucuje, kdyz je rec o komoustvi. Ani jeden ani druhy. Mel jsem na vec jiny pohled, ale myslim, ze se mi preskladaly priority v zebricku a ta hlavni by mela byt nezavislost, suverenita. Pokud prezident nekomu pricmrndava, tak to je pouhopouha loutka bez vlastni vize a mysleni, ktere neni treba prisuzovat nejaky vetsi vyznam. Takze jo ozrala neni, drzi basu s ostatnima, pokud nebude nejak radikalni valecnik, tak ostudu predpokladam neudela.

V pozici prezidenta, který fakticky nemá žádné zásadní pravomoci a mohl by pouze ublížit svým chováním vlastní zemi, považuji také aktuálního prezidenta za nejmenší zlo z možných kandidátů. A proto na něj nemůžu házet špínu a nadávat - prostě The Best OF z těch, co se o funkci snažili a měli nějakou reálnou šanci se tam dostat. Mimochodem - já ho v prvním kole nevolil. Možná mimo vás dva, kteří by splnili požadavky většiny, je dalších pár set lidí - ovšem nikdo z nich neměl dostatek chuti a asi hlavně "ty koule" zkusit reprezentovat celou zemi.

Za mne - stačí mi, že nebude veřejně hovořit o kundách a padat ze schodku v přímém přenosu kvůli rýmě. A že nebude všechny nesouhlasné hlasy označovat za póvl a žumpu.

A me zase, ze nebude placat moudra o valceni a hrat si na havla v jugoslavii. Pak budu spokojeny, protoze uslysim, ze se maximalne nekde prohadel sudetakumpo place a to uz snad prezvejknu.
pepa107

jmlc - Zde výjimečně shoda s 007. A protože si cením soukromí a taky by mě určitě bolely ty rány razítkem na poště. *smich*

Můj známý je senzibil a popsal mi svůj zážitek, když jednou viděl Pávka na letišti:

Mel velmi arogantni chuzi, jako pan sveta. Kdyz jsem se na nej podival, tak jsem videl obrovskou budovu, kde se delaji rozhodnuti o tom, jak ma jednat. Je sluhou teto budovy. Videl jsem jemnohmotne, ze tam jezdival, a trenovali ho tam, co bude delat. Proto se neboji brojit proti Rusku, protoze ma za sebou pany, o kterych si mysli, ze jsou velice mocni. Ta budova je nejake ustredi NATO, nebo mozna CIA, spise NATO. On veri, ze kdyz bude plnit jejich prikazy, tak bude ochranen. Takovy zvlastni pocit, podilet se na rozhodovani svetovych udalosti, a myslet si, ze jsem jeden z tech, ktery to vsechno ridi. Podle mne by mu ani ta valka proti Rusku moc nevadila, aspon by mohl projevit svou moc. Veri, ze nas v tom Americane nenechaji, a ze by posilali spoustu vojsk a techniky a on by to ridil.

asd1

Takhle věštit minulost bych uměl taky, nebyl jeho fotr náhodou Africkej šaman? *smich*

pepa107

Nic ti nebrání napsat, co bude, a časem se uvidí, jak ses (ne)trefil.

Podle mě to, co píše, dává smysl. Pávek je loutka, která se považuje za něco, co není.

Vy tady furt píšete, jakou má moc a jak je loutka ... - ale co takový prezident může vlastně ze zákona udělat? Ze zákona ČR? - Zjistil jste si, jaké má náš prezident pravomoci?

Kdyby nakrásně chtěl v ČR obrovskou základnu amerických vojsk - může chtít, ale to je tak všechno - nemá pravomoc!

pepa107

Pravomoci prezidenta a hodnocení toho předchozího jsou tady:
poradte.cz/...

Jednou z nich je vrchní velitel ozbrojených sil.

Tak to zkusme s konkrétním a korektním webem ... mocr.army.cz/...

Povinnosti a pravomoce prezidenta Petra Pavla jsou směrem k vojákům poměrně omezené. V čele armády totiž stojí generální štáb, který ji řídí. Jeho náčelníkem je generálmajor Karel Řehka. Civilní řízení a demokratickou kontrolu armády pak zajišťuje Ministerstvo obrany s ministryní Janou Černochovou. Jaké pravomoce tedy prezident ve vztahu k armádě skutečně má, jaké povinnosti na něj "zbývají”?

Prezident jako vrchní velitel ozbrojených sil podle Zákona o ozbrojených silách ČR:

schvaluje základní vojenské řády,

jmenuje a odvolává náčelníka Vojenské kanceláře prezidenta republiky,

propůjčuje čestné nebo historické názvy vojenským útvarům a vojenským zařízením,

propůjčuje bojové prapory vojenským útvarům a vojenským zařízením.

Pravomoci prezidenta ČR podle Ústavy České republiky:

Pravomoc s kontrasignací - Rozhodnutí prezidenta v rámci pravomocí s kontrasignací vyžadují spolupodpis předsedy vlády či jím pověřeného člena vlády. Za tato rozhodnutí je odpovědná vláda.

Jmenuje a povyšuje generály

Tuto pravomoc má prezident jak vůči armádě, tak i vůči bezpečnostním sborům - Policie ČR, Hasičský záchranný sbor, Celní správa, apod. V armádě jsou čtyři generálské hodnosti (brigádní generál, generálmajor, generálporučík, armádní generál) a v bezpečnostních sborech tři (brigádní generál, generálmajor, generálporučík). Obdobou práva jmenovat a povyšovat generály je i právo prezidenta odejmout generálskou hodnost (degradace) za úmyslné zvlášť závažné porušení služebních povinností. Do prezidentovy velitelské pravomoci patří i právo jmenovat náčelníka generálního štábu armády. Toto právo je upraveno zákonem o ozbrojených silách.

Je vrchním velitelem ozbrojených sil

Přijímá vedoucí zastupitelských misí

Další aktivity ve vztahu k vojákům:

Bezpečnostní rada ČR

Co se obrany a ochrany státu týká, prezident má také právo účastnit se schůzí Bezpečnostní rady státu, vyžadovat od ní a jejích členů zprávy a projednávat s ní nebo jejími členy otázky, které spadají do jejich působnosti. Bezpečnostní rada státu je orgánem poradním a přípravným, který vládě navrhuje opatření v oblasti bezpečnosti.

Služba v cizích ozbrojených silách

Klíčovou roli pak prezident ve vztahu k vojákům hraje v případě, že chce český občan sloužit v cizích ozbrojených silách - může, ale jen se souhlasem prezidenta republiky. Žádost se podává prostřednictvím Ministerstva obrany, které ji předloží prezidentu s vyjádřením ministerstva zahraničních věcí a ministerstva vnitra.

Bojová zástava

K 8. květnu nebo 28. říjnu propůjčuje prezident republiky na návrh ministra obrany ČR útvaru ozbrojených sil, tzv. bojovou zástavu. Jde o symbol vojenské cti a statečnosti.

 

hodnocení

4x
avatar milancukrar

1

29.6. ve 13:30, průměr 2,77.

Skvělé, a to ještě nepromluvila mlčící většina.

Ještě bych rozšířil dotaz pro pětkaře, kdo by měl nahradit současného prezidenta. Dále ve kterém státě je na tom prezident s podporou lidu lépe, nežli zde?

Kde se na prezidenta nenadává?

asd1

Největší podporu lidu má Kim (100%) a nenadává tam na něj nikdo *smich*. Zakázal i sebevraždy (takže když se někdo zasebevraždí tak nejspíš jde do lágru celá rodina *blee* )

1

asd1, ale tam snad nikdo nechceme žít...

asd1

No hned několik týpků v týhle diskusi by tam žít nejspíš chtělo *smich*

1

asd, omlouvám se, že tentokrát s Vámi nesouhlasím, nechtěli by tam žít, jen kopají a nadávají...

5

Ono stačí jet do Ruska a nikdo nic nekecne ani slovo, protože má každý strach. Podobně jako u nás za komunistů. A přesto si lidi po víc jak třiceti letech opět zvolí za prezidenta komunistu. Taky se nadává ve Francii, tam se to může. Ale Frantici si za to můžou taky sami, protože šli volit "menší" zlo. No a teď zapalují auta, úřady atd atd a to se jim posunul odchod do důchodu jen mírně, oproti ČR. U nás nic, úplně v pohodě, Češi na sebe nechají kakat. Sice malé stávky byly,ale to česká televize nemohla vysílat,aby se o tom nevědělo.

1

ale to česká televize nemohla vysílat...jak to víte?

Proč to nevysílaly ostatní televize?

5

Protože ČT to nevysílala.
pepa107

Sice jsem nehodnotil 5, ale nahradit současného prezidenta by mohl některý z vyřazených kandidátů, kteří podle podivné netransparentní sčítací metody nedosáhli požadovaného počtu podpisů.

Ve kterém státě je na tom prezident s podporou lidu lépe, nežli zde, to nevím, vyžadovalo by dost času to zjišťovat.

Kde se na prezidenta nenadává? Logicky tam, kde ho nemají. To je další možné řešení, rozdělit jeho pravomoce mezi ostatní nejvyšší potentáty.
A např. v Thajsku je urážka krále trestná, tak jako u nás za c.a k. mocnářství.

5

Jediný Hilšer měl ty kule říct, že debata není rovnocenná, když tam Babiš a Pavel nebyl. Jakoby už bylo rozhodnuto. Takže popřál zbývajícím kandidatum a z tv odešel. A měl pravdu. Proč by měli být dva kandidáti zvýhodnění předem...? Další věc byla, že kandidáti co měli málo hlasů nabádali své voliče, aby dali svůj hlas svému oblíbenci. Začala s tím Nerudová. Ono pak to vypadá tak, že ta většina tam byla jen jako křoví, aby roztříštili hlasy a tyto pak doporučili svému protějšku... takové ovlivňování u voleb by nemělo být.

nox®

1

Že tam budou ostatní jako křoví, tak to vědělo 90% národa. Včetně samotných kandidátů.

@stire - tak s tímto komentářem souhlasím ... nicméně aktuální stav je prostě jaký je - a možná je to právě kvůli tomu, že naši dva kolegové, kteří by se na tu funkci hodili (viz. můj dotaz na vysokoškolsky vzdělaného nekomunistu a nezrádce...), neměli tu chuť jít kandidovat.

Třeba je jejich rozhořčení nad lidmi České republiky natolik nakopne, že do kandidatury půjdou - a já jim věřím a hlas jim dám.

pepa107

: Že tam budou ostatní jako křoví, tak to vědělo 90% národa. Včetně samotných kandidátů.

To se "osvědčilo" už při minulé volbě. Rozmělnění hlasů je účinná manipulativní taktika. Sice zákonná, ale narušující důvěru lidí ve férovost volby.

: Třeba je jejich rozhořčení nad lidmi České republiky natolik nakopne, že do kandidatury půjdou - a já jim věřím a hlas jim dám.

Já se nerozhořčuji ani tolik nad lidmi, kteří jsou oběťmi manipulací, jako nad samotnými manipulátory.

Proč nebudu kandidovat, aneb jaké má kandidát možnosti:

- stranický: musí získat souhlas parlamentní strany a její finanční podporu v řádech desítek milionů Kč (10 mega pro p. Baštu od SPD letos vylétlo komínem)
- nestranický: finance v řádu desítek milionů Kč z vlastních či jiných zdrojů, pokud je ve hře o sponzor(-ři), už není nezávislý
- musí být veřejně známý: je iluze myslet si, že má šanci nějaký noname člověk, i když slovenský film Kandidát z roku 2013 naznačuje, že to může zařídit dobrá PR agentura...

další stupeň:
- počet podpisů: zde v gesci MVČR pohoří kandidáti, které "nahoře" nechtějí
- podpora mainstreamových medií: ditto, zde na 108% neprojdou vlastenci

Takto se do finále dostanou dva favorizovaní kandidáti sloužící zahraničním zájmům, jak jsme viděli v letošní volbě.

 

hodnocení

3x
avatar jenyk
Proč nezačneš jako první?

 

hodnocení

3x
Na to je ještě moc brzy.

 

hodnocení

3x
avatar bimbam

Známkovat nebudu. Ale od první chvíle mě napadá parafráze na text Jiřího Šlitra. On je švarný, ona švarná, jaký je to krásný pár. Není v tom z mé strany ironie ani obdiv, prostě takový neutrální nápad.

 

hodnocení

3x
avatar juraja

Hodnotit nebudu, ale někde sem slyšel že je jak Plastelína.

Plastelína je hrudka plastické hmoty používaná jako hračka pro modelování a vytváření libovolně tvarovaných předmětů, ale také jako pomocník při vytváření uměleckých návrhů a modelů. Plastelína se prodává v pestrobarevných blocích, které se mohou spojovat a kombinovat, což dává další tvůrčí možnosti.

Dříve se místo plastelíny využíval jíl, který měl podobné vlastnosti, ale měl nevýhodu, že po vysušení byl již nepoužitelný, kdežto plastelína zůstává v plastickém stavu po dlouhou dobu.

007cz
Jak říká staré japonské přísloví "kolik třešní, tolik višní"

Chápu ;) Jen ať si pindá, na to my jsme zvyklí


007cz
Aligátor...

 

kveta1
hodnocení

3x

Úplně v pohodě. Kompetence má minimální, takže není co zkazit, vizáž reprezentativní, oblečení čisté, odpovídající módním trendům, očividně neholduje alkoholu, takže nevystupuje jako ožralé degenerované hovado, nepomočuje se, sám dojde k pomníku i zpátky, ... takže prozatím opravdu velká spokojenost.

dylin
Právě jste definoval, proč tolika lidem vadí :-D

 

makk
hodnocení

3x

Kdyby nemluvil, tak je dobrej.

 

 

hodnocení

2x
avatar milancukrar

1

Pár místních pětkařů to nezmění, jak se na něj dívají ostatní.

01.07.23 17:27

5

Mladí...

1

vysokoškolské studenty

Záporné známky často dostával taky od lidí mezi 45 a 60 lety a lidí se základním vzděláním

Kam kdo patří si odpoví každý sám.

dotaznik*

To docela sedí. Ti vzdělaní a "chytrolepší" si pokaždé zvolí někoho, za koho se pak stydí a mají slepený pysky. No a těmto individuím přiklonění trollové jsou potom zaseklí v čase, protože si moc dobře uvědomují, že je za to jejich plkání na sociálních platformách nikdo neplatí, a tak se ani nesnaží vymýšlet nové výmluvy pro jejich "zaukrádce." Jen si vytváří desítky falešných profilů a snaží se útočným způsobem přesvědčovat ostatní, že máme zdárné a hodné a lidmi milované představitele, kteří to s námi myslí dobře a to chudí lidé způsobují inflaci! :D My lidé při smyslech a žijící v realitě se pak můžeme jen domnívat, který ze zastánců má negativnější vliv na společenskou náladu, jestli ten který šíří populismus nebo zastánce vlastizrady, řízeného chaosu a podvodů. Již několikrát se prokázalo, že "fsdělanci a pohatí" všechno akorát vždycky doslova pohatí, když to hodně slušně nazvu unáhlenou, závistí řízenou, "modrou volbou." Musím se přiznat, že trpím taky negativním pocitem vůči některým typům "pohatců" a tím pocitem je zášť. A ne není to Babiš, ani žádný miliardář, ale lidi, kteří se neumí chovat a padá jim celý život všechen majetek, štěstí a peníze do klína. Tihle bulánci jsou za mě jeden z nejhorších virových oparů pro společnost. A nemám teď na mysli milionáře, které člověk běžně nepotkává. Mám tím na mysli běžné lidi, se kterými se člověk potkává dennodenně a chovají se jako by jim patřil svět. Tito lidé jsou podle mého názoru určitě hypernarcisti, sociopati a delokajové, kteří se neumí ovládat a jejich samotná existence nebo povědomí o ní jsou supertoxické. Jejich volby v sociálním životě ukazují jejich obrovskou závist vůči pracovitějším a majetnějším, protože dámy a pánové, o tom je ten narcismus a to vysoké ego. Pokud vezmeme v úvah, že to je kupříkladu 30-40% nebo více voličů vlády Petra Fialy, Pávka a členů jejich eurotimrmanského trolícího klubu, můžeme si domyslet, čím je ta jejich volba asi ovlivňována. Závistí, nedostatkem peněz nebo fanatickou láskou? Tak fanatická láska je hlavně pro eurohujery a fetuše s tlustýma špagetama na hlavě, takže to asi ne. Nedostatek peněz to asi taky nebude, když podobní lidé zdědí byty, pozemky nebo firmy - o některý majetek se ani častokrát nepodělí s jinými příbuznými, kteří mají také nárok, pronajímají je a prodávají za vysoké částky a přesto je to asi málo. No zbývá závist, takže hlavní příčinu, proč voliči volí "už jenom na pohled ty nejvhodnější, nejpoctivější, nejdůvěryhodnější a nejoptimálnější" představitele do vysoce postavených pozic už asi známe.

No a, abychom tuto bezednou jámu blbosti a stupidity uzavřeli názorně, můžeme si ještě opět čistě subjektivně zašpekulovat, co za voliče Petra Pavla a Fialové vlády bude ten zbytek. Tak určitě důchodci v domovech pro seniory, těm kterým to už moc nemyslí a snadno se ovlivňují. Stačí jen, aby najmutý referent agent podstrčil 600ti důchodcům v jednou důchoďáku lístek v obálce s tím, že je to nejlepší volba *smich2*. A po volbách všichni dojdou k závěru, že s tím komise v některých okrskách manipulovaly, o podvodu věděli, a hlasy protikandidátů byly z nějakého důvodu a samozřejmě čirou náhodou neplatné. Něco podobného se zrovna odehrálo tento rok :) Další druh voličů jsou zajisté mladiství, kteří do politiky a její šedé zóny nevidí jasně, průhledně, dokonce mnohdy ani průsvitně. Takže za mě určitě také dost snadno manipulovatelná vrstva, tím spíše když jim to ve školách cpou do hlav, jak jsou vládní metody řešení sociálních, národních a mezinárodních problémů efektivní a podobné srajdy. Tak to je jasné, když učitelům vláda pořád přidává na platech, zatímco kupříkladu policistům, hasičům a zdravotníkům nedá nic. Jednoduché na pochopení a člověk ani nepotřebuje slovíčkařit a vysvětlovat zakrývacím způsobem, jako to dělá současná vláda "demokratů a lidomilů" :D. Ale nejen učitelé ve školách, ale i influenceři na sociálních sítích, ti kteří dělali ty obrovské marketingové skvosty Pavlovi v prezidentské kampani jsou jasným důkazem, jak zrádní a vlivní tihle lidé jsou. Za peníze by i nohy olizovali, jak je známo.

Jako dalším typem těchto ukvapených voličů jsou jednoznačně čeští zahraničáři, kteří tu nežijí a z nějakého důvodu mají zákonem povoleno srát se nám do voleb, i přestože ze svého statusu rezidenta rezignovali.

1

Prví dvě věty a urážky ostatních, dále jsem to již nečetl..

5

Milane je to tak, odpověděl jste si sám. Mladí do politiky nevidí a ti starší na to mají prostě jiný názor, protože to vidí co se děje, co se slibuje a jak se to pak otočí proti nim. 007 chce důkazy, nejspíš nesledoval předvolební debaty, nejspíš neviděl ostatní protikandidáty, kteří tam šli jen proto, aby nasbírané hlasy darovali a manipulovali, ovlivňovali. Jak to dopadlo po volbách s okrádáním nejslabších sociálních skupin jsme také všichni viděli na obrazovkách. To je poděkování za to, že tihle lidi šli vubec volit. Ať má člověk sebelepší oděv a sebelepší vizáž, to není nic proti tomu, když se chová jako lhář a dělá opak toho, co sliboval. Ať vypadal Zeman jakkoliv, křivák rozhodně nebyl a dělal to co slibil.

nox®

1

Tolik slov a takové prázdno...
Noxi na to ze mate 1, tak to neni moc hezke hodnoceni prezidenta. Bohuzel mnohny dost trefné.
nox®

1

Jsem rád, že i méně bystřejší si v mém komentáři najdou to svoje.

5

Chlapi tak už se nehadejte, nemá smysl si tím zatěžovat život a navíc vše podstatné bylo řečeno.

dotaznik*

Moderátor? Ok, mažu si tu ihned účet.

dotaznik*

Jako aby tu takovýhle psychopat, který je arogantní a provokuje s internetovými trolly neseriózně pod diskuzemi, byl moderátor, tak ta poradna nemá význam.

 

A mame po legraci.

 

hugo
hodnocení

2x
5 tak dám tomuto komunistickému rozvědčikovi agentů Pávkovi taky pětku ať si místní honorace nemyslí že je nás pár

 

fram
hodnocení

1x

To hodnocení se musí rozdělit:

A. Vzhled: dobrý, připomíní staročeskou tváři Přemysla Oráče (nevíme jak vypadal, ale "ASI" takhle). Známka 2. (I s odíváním)

B. Vyjadřovací schopnosti: Dobré, tedy za 3. Na Zemanovy bonmoty už nebude mít nikdo.

C. Vzdělání: Bez urážky: Zelený mozek. Jenže: Tahle znalost se do současné ukrajinské situace hodí. O zbraních, strategiích... Vyznamení za chrabrost. ...Známka 6. Ne válkám! I když asi umí i anglicky.

D. Životopis, tj. minulost v politicko - společenském smyslu za 5 ("Člen"...)

Známka: 16 děleno 4 jsou 4.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]