Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Taky vám zdr. s. nebere telefon?

Od: brosskvicka odpovědí: 9 změna:

Od včera marodím, ale dívala jsem se do mobilu a zjistila, že mám celkem 60 x voláno na číslo, než to sestra zvedla a zařídila neschopenku. Buď obsazeno nebo dlouhé vyzvánění a pak to skočí do hlasové schránky.

Mejl jsem na ní neměla. Volala jsem 35 x včera, a 26 x dneska. Sestra v pohodě. V pondělí ráno jsem volala do práce a ujistila je, že mám neschopenku, takže to bylo docela urgentní.

Vím že má hodně práce. Nechci hejtit, jenom se ptáááááám *mir*

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar milancukrar

Pane broskvičko,

Moje zdravotní sestřička, když mi nebere telefon, vím, že má práci. Taky když tam sedím, zvoní telefon, někdy ho zvedne, jindy dodělá práci...
Ale v 99% si píšeme emaily.

brosskvicka
Ok. Pravidla ale nezakazujou zeptat se anonymně?

Jasně, ptejte se, jak uznáte za vhodné.

 

hodnocení

2x
avatar promon

No, a teď si představte, že té sestře volá více takových, co jsou schopni volat 60x za sebou. K tomu si samozřejmě, musí plnit i jiné povinnosti, není tam jako telefonistka.

Ostatně - sice nejsem zdrav. sestra, dělám servis strojů, ale i mě běžně volají zákazníci o radu , nebo když potřebují něco řešit. Obvolávám je, až mám možnost, ale takovým, kteří jsou schopni otravovat 30x za sebou se ani nenamáhám volat.

 

liska5
hodnocení

2x

Zavolám 2 - 3x a pak čekám na konec ordinační doby, kdy mi volá zpět lékař. Takto většinou chodí.

 

hodnocení

2x
avatar babajaga

Pokud je každý takový nezmar a volá 60 x, nesmíte se divit, že sestra telefony nezvedá. To bych snad hodila telefon raději do kbelíku s vodou.

Pokud nemarodíte s nohama, měla jste si raději zajít k lékaři osobně. Ten Vás uvidí, prohlédne a neschopenku vypíše hned. Po telefonu to jde špatně. Třeba jen, když musíte do telefonu říct Áááááááá...

Na naší poliklinice se k doktorům NEVOLÁ VŮBEC. Doktor léčí, sestra asistuje, musejí mít klid. Volá se tudíž na recepci, kde sedí 3 sestry a berou telefony. Podle žádostí volajících pak zařizují vše potřebné. Volám si tam třeba, když potřebuji léky. Sestry si zapíší vše potřebné, zařídí, když má lékař volněji a recept mi pošlou na telefon. Není to okamžitě, ale vždycky do druhého dne ano. Nebo se tam objednávám na různá vyšetření, lidé si tam objednávají sanitku... Jde to jen přes ně, objednají, zařídí a lékař má čas vykonávat v klidu svou práci. Na to ještě soudruzi u vás nepřišli? Divné. *smich* Jaga.

 

makk
hodnocení

2x

Mám dost podobné zkušenosti. Po mailu komunikovat odmítají a telefon neberou. Skoro mi to připadá, že dělají problémy úmyslně. Podobné je to s objednáváním. Jak je možné, že kdekoliv jinde (třeba magistrát a pod.) se objednám a čekám max 10 minut, jen u doktorů je to někdy i několik hodin?

 

guma
hodnocení

2x

Stejný problém.

Telefon neberou, až třeba za hodinu a email odmítají. Chápu, že tam je něco nemocného.

 

ml
hodnocení

2x

Je to standard. A je to logické, každému říkají, ať si zavolá.

Naštěstí jsem ještě celkem zdravý, takže to zase tolik nepotřebuju. A když, tak radši dojdu osobně, má to zhruba stejný efekt.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]