Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Plácám se životem

Od: lokotka odpovědí: 5 změna:
Dobrý den,
Pořád se tak životem plácám s rodinou si nerozumím a proto mám v plánu ji již nenavštěvovat, tak často. Kamarádek moc nemám a přítele taky ne. Jsem ve stavu toho, že nemám nikoho k sobě a trochu mě to brzdí. Všechno mi přestává dávat smysl, když už nemám milující rodinu ani téměř přátelé a přítele už více. Spíš se na mě lepí muži, kteří jsou pod moji úroveň. Nejsem namyšlená, ale lepí se na mě muži, kteří mají určité komplexy a já si myslím, že už jsem se sebou docela smířená, jen mi chybí někdo blízký k sobě.
Jsem introvertní studentka, ráda se občas s někým pobavím, ale blízké vztahy nemám.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Nejprve musíš začít milovat sebe samu. Přijmout se se vším, tedy i se vším špatným. Všechno se pak změní a začnou se dít věci :)

nerentier
hodnocení

2x

Žádný zásadní problém u vás nevidím. Svými postoji a zázemím reprezentujete přibližně 90% populace. *nevi*

p23®
hodnocení

1x

Dobrý den.

Jste studentka, jste mezi svými vrstevníky, mladými lidmi. Tak studujte, bavte se, užívejte si, dokud jste svobodná. Nyní je na to ten pravý čas. Jistě se časem najde někdo, kdo se Vám zalíbí, s kým si budete mít co říci. Vybírejte. Více optimismu. Zítra může být vše jinak.

Bude líp.

zapomenuto*
hodnocení

0x
Ahoj, popřemýšlej nad návštěvou psychologa/psychoterapie. Můžeš se svěřit, osoba té vyslechne, nebude soudit a poradí. Neměj absolutně žádné předsudky, tyhle služby využívají jak skvělí a bohatí podnikatelé aby byly ještě lepšími například.
Je to stejné jako když si budeš chtít postavit dům. Uděláš to sama nebo si najdeš projektanta a najdeš si stavební firmu. Sama by jsi to samozřejmě také zvládla ale bylo by to mnohem náročnější.
Dogma že k psychologovi atd. chodí jen lidé s těžkými problémy bohužel ve společnosti stále přetrvává ale je to nesmysl.