Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Intimní problém

Od: jindrichk odpovědí: 10 změna:
Studuji na VŠ a jsem už několik měsíců zamilovaný do holky, která se mnou chodí do stejného ročníku. Nyní máme úplně stejný rozvrh, každý den se vidíme, každý den spolu sedíme v lavici a povídáme. Mám problém, že když sedím vedle ní, jsem úplně vzrušený. Každou chvíli mám erekci a tvoří se mi preejakulát, že vždycky se musím jít utřít na záchod. Když sedím, tak to je ještě v pohodě, ale bohužel se mi to minulý týden stalo na ulici, když jsme spolu šli. Ona táhla cestovní kufr, tak jsem jí nabídl, že ten kufr vezmu, a v ten moment, kdy jsem přebíral z její ruky ten kufr, se mi to spustilo, naštěstí jsem zacal z toho být na ulici plné lidí nervní a erekce začala včas ustupovat a úplně se nerozvinula.
Myslíte,že to je normální, nebo je to uchylný? Navíc jsem z toho zmatený, jelikož jsem si o sobě dlouho myslel, že jsem teplej, ale teď najednou zažívám toto s dívkou...

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

4x
Jste mladý muž,zamilovaný do dívky a v její blízkosti pociťujete velké vzrušení. Taková reakce je normální,i když chápu,že je trochu obtížné celé to vybalancovat. Ale rozhodně na tom není nic úchylného.

etana*
hodnocení

1x

Úchylný jsi, protože tě hlavně vzrušuje vypisovat takové věci neznámým lidem a představovat si, jak to přijmou, co to s nimi dělá, jak nad tím přemýšlejí.

Je to zde celkem časté.

Ale pokud jsi byl až do letošní zimy vlčí dítě a vychovávaly tě srny, tak se ti omlouvám, pak možná opravdu netušíš, vo co gou. To jsou ty důsledky zrušení povinné vojenské služby, tam to vysvětlili i naprostým mimoňům.

dylin
Běžte radši porovnávat komunistická mýdla s moderníma. Tomuto chlapci nemáte co poradit. Není uchyl. Je to normální a kam se má jít asi zeptat, když ne do poradny?
etana*

Dyline, běžte raději porovnávat hrušky s jablky, poznáte starou belu. Pěkný den.