Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Proč nejsou u nás v oblibě e-koloběžky u dospělých

Od: elda16 odpovědí: 16 změna:

Jsem student a dojíždím po městě na vlastní e-koloběžce do školy z domova. Je to v době zácpy na silnicích výborný dopravní prostředek jak se dostat na kratší vzdálenost rychle a efektivně do cíle, též je ekologická, a přitom svižná, snadno se nabíjí a její provoz téměř nic nestojí. V doslechu lidí z mého okolí má též dosti odpůrců, kteří ji kritizují, že je to po technické stránce málo dokonalý a nebezpečný dopravní prostředek na kterém je těžké zvládnout rovnováhu a styl řízení bez častého padání na zem.Domníváte se, že opravdu je tak složitá jízda zvládnout jízdu na elektrické koloběžce 250W a vybírat s ní zatáčky jak se mezi lidmi často proslýchá a volají po řidičském průkazu, který by měl zájemce naučit ji v praxi správně používat bez nehod?

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

7x
Na rozdíl od elektrokola nedává "dospělým" koloběžka moc smysl. Přece jen když ti dojde baterka tak na odrážedle moc dojem neuděláš.Pitomci co na tom třicítkou letí po chodníku mezi lidmi moc potlesku nesklidí a pro řidiče na silnici jsou snadno přehlédnutelní a bez znalosti dopravních předpisů nebezpeční sami sobě i ostatním. Mně osobně by dávala koloběžka smysl v autě v kufru když člověk zaparkuje v parkovacím domě a potřebuje si oběhat pár obchůdků kilometr po okolí nebo na dovolené když si chci z nějaké prdelky kde bydlím zajet do vedlejšího městečka do supermarketu. Na to abych to použil třikrát za rok je to ale zase zbytečně drahá sranda. Nehledě na to, že do letadla na dovolenou by mi to nejspíš kvůli baterkám ani nevzali.

smode2
hodnocení

2x
Jakožto (občas) pracujícího mě nikdo nedonutí při cestě do/z práce stát. Raději se rovnou projdu.