Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Chtěji opravdu všichni, aby válka s Ruskem brzy vítězně skončila?

Od: tomkk® odpovědí: 127 změna:

Předem se omlouvám, ano, je to politické téma, které často u méně se kontrolujících lidí vyvolává vášně o které na téhle klidné poradně nestojíme, ale mě to prostě nedá, protože fakt o žádnou válku nestojím a chci věřit, že nejsem sám. Tak jen prosím, klidně napište svůj názor opřený o nějaké argumenty, ale nikoho nenapadejte za jeho, nenadávejte, nepoužívejte slova se zdvojeným s a podobně.

Máme tu už rok hnusnou válku mezi Ruskem a Ukrajinou. A je v zásadě jedno, jestli je to zástupná válka západu s Ruskem, nebo ne, jsou tu statisice obětí, miliony uprchlíků, ohromné materiální škody, všem nám vyskočily ceny energií a potravin, úspory znehodnocené, protože inflace už je velká pomalu jak měnová reforma.

Během toho roku státy EU, ať už dobrovolně, nebo ne, pod tlakem války objednaly především z USA ohromné množství vojenské techniky. Za ČR jsou to zatím vrtulníky CH-47 Chinook za 20 miliard a 24 stíhaček F-35 za 50 miliard korun, ale přidružené výdaje jsou mnohem vyšší.
Přitom údajným snem Zelinského a západních politiků je, kdyby bylo Rusko poraženo nejlépe ještě letos, ideálně rozloženo na menší státy a zbaveno jaderného arzenálu a platilo reparace. Vlastně je spor pouze o to, jestli se to dá stihnout ještě letos, nebo ne. Dobře, tak dejme tomu, že by to vyšlo, EU se zbavila údajné hrozby, že z ní Putin udělá svazový stát SSSR, co bude dál?
Bude dál platit objednávka 24 kusů F-35, primárně nosičů jaderných zbraní? Proti komu je budeme mít? Proti Turkovi? Proti Polákům? proti Ukrajincům? Nebo proti Číně, která je na opačném konci světa?

Takže toto mi vrtá hlavou, byly by po hypotetické porážce Ruska dál obhajitelné takovéto zakázky, pokud by vojenská hrozba klesla? V době kdy není na důchody, výroba aut jde do kopru a vlády nasekaly kopec dluhů?
Co by bylo dál? To bychom my (a celá EU) Američanům řekli, tak už nic, rušíme to, nám teď budou stačit ty Gripeny? Tak snadné by to bylo? Vypadá tato část zrušení obřích vojenských zakázek EU a následný poklidný mírový život jako nějaký reálný scénář?


doplněno 20.02.23 16:09: Ano, nezastírám, narážím na to, že pokud nyní USA velmi dobře vydělávají na dodávkách zbraní a prodeji i přeprodeji surovin, jaký mají zájem na brzkém konci války, který by tento profit mohl ukončit?
zámek
administrátor uzavřel tuto otázku

 

 

127 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

liska5
hodnocení

12x

Stačilo by, aby Rusové opustili ta nezákonně a brutálně zabraná ukrajinská území a je klid a svět zajásá, Teda kromě Putina jeho generálů, kteří jaksi zůstali v 70.letech minulého století. Západ nechce rozpoutat 3. světovou, ani vniknout na území Ruska.

1* a *palec*, *hej* (tleskám)

Liška to ako fakt? A kto nechcel dať bezpečnostné záruky Rusku keď oslovilo všetky štáty západnej Europy aj USA a NATO v decembri-januári 2020-21. Na toto ste zabudli,že to bolo pred uznaním republík a špeciálnej operácie. Možno vám aa lepšie ujasní,ak ani sa západ nepokusil upokojiť konflikt na Dombase,ktorý sľubil. Sama to priznala Merkelova a potom aj Holland. Výsledok vidíte sama a pocíťujeme to všetci.Je na počudovanie,že sa čudujete niekomu do ktorého kopali,že sa postavil na odpor. Podľa vás,ak by som vám dal facku,tak by ste ma pochválili?

slavco, co Vy jste za člověka?

"aby Rusové opustili ta nezákonně a brutálně zabraná ukrajinská území"

přečetl jste to, co napsal liška.

Slavco, opět píšete nesmysly. Putin nežádal žádné bezpečnostní záruky, on totiž Rusko nikdo neohrožoval. To je jen ruské tvrzení pro prosťáčky, jak západ ohrožuje Rusko a to se jen brání. Opak je pravdou, Rusku nikdo nevyhrožoval, nikdo mu nevysílal záškodníky za hranice, nikdo nevyvolával konflikty na jeho hranicích, nikdo mu nekradl území. Tak k čemu by asi potřeboval Putin nějaké záruky, přemýšlejte. Západ bral Rusko jako partnera, obchodoval s ním a snažil se udržovat přátelské vztahy, Putin byl neustále někde na západě, u Merkelové se s ním dveře netrhly. Proč tam jezdil, když je ten západ tak nebezpečný? Ten, kdo do toho všeho hodil vidle byl Putin, nikoliv západ. Začalo to tím, že rozdmýchal konflikt na Donbasu a ukradl Krym. A to co požadoval Putin bylo jen kalení vody, aby se pak naivkům jako jste vy mohlo nakukat: "vidíte, válka nemusela být, kdyby Putina západ neohrožoval a kdyby vyhověl jeho požadavkům". Problém je v tom, že ty požadavky byly natolik absurdní a neakceptovatelné, že na tohle nikdo soudný nemohl přistoupit.

Pane Orione, myslíte, že Vám to Slavco uvěří?

liska5

Ad Slavco31. Měla jsem u sebe dvě sympatické a vzdělané Ukrajinky 52 a72. Na podzim se vrátily, mají tam muže syna a bratry, co zůstali bránit zemi. A jelikož bydlím v Sudetech a zároveň mluvím dobře Rusky, vyprávěla jsem jim po večerech naše dějiny, proč tu jsou německé nápisy a jak na tomto našem pohraničí žili a hospodařili od 13. století spokojeně obyvytelé co mluvili německy /pozvaní k dosídlení prázdných hor./ a pak že tu žila zároveň komunita česky mluvícího obyvatelstva. Vzájemnou nevraživost v nich vyvolal Hitler proklamacemi o utiskované německé menšině. Místní Němci se aktivizovali a začali napadat naše obyvatelstvo. A ty Ukrajinky, že to je ono! Tak stejně to udělal Putin! Přesně, jako Hitler! U nás u Kijeva byl klid, máme ruské příbuzné, ale ti nás poslední roky najednou začali nenávidět. Měli to z té ruské dezinformační televize. Příbuzní v Rusku nám nevěří, že jsme byli napadeni, i když jim ukazujeme na mobilu naše rozbité domy. Osočují nás, že si to děláme sami. Chápete to? Celé ty roky před tím to byla přípravana tuhle válku!

liska5

Opr.: ...mluvím rusky...obyvatelé...příprava na válku...

eta

Líško nepleteš si Hitlera a Henleina? Ten první si myslím že pouze využil toho druhého...

Orione,to fakt,máte tak slabú pamäť, že neviete o tych písomných výzvach?

Milane som človek rovnocenného práva a pokiaľ nebude pracovať s faktami,tak je mi vás ľúto. Možno mi poviete,že kto zabil v rokoch 2015 až do februára 2021 16 000 ľudí na Dombassu?

liska5

Ad Eta: Nepletu. Oni oba jsou na vině. Ale Hitlerem to začalo. Ten už deset let před tím vedl NSDAP a vyhrožoval agresí vúči slovanským národům a Židům. Jak byl jmenován říšským kancléřem, tak otevřeně chystal válku. Téhož roku /1933/ Henlain založil Sudetoněmeckou stranu. A ti pak dělali peklo v našem pohraničí.

Četl jste můj příspěvek? Já o těch výzvách vím, bohužel ty požadavky byly natolik nehorázné, že je západ odmítl akceptovat. O žádné bezpečnostní záruky se nejednalo, protože Rusko nikdo neohrožoval, jednalo se o prachsprosté vydírání.

acotohle
20.02.23 22:43

liska5

A ti sudeťáci byly chudinky utlačované a marně volali heim ins reich, dokud mocnosti nedarovaly v Mnichově velectěnému spasiteli menšin třetinu území naší republiky. Pan Chamberlain vysoupil z letadla a mával papírem Mnichovské dohody a volal - zachránili jsme Evropě mír.

Co dodat - kdo se z historie nepoučí, ten si dá opakování stejného scénáře.

Když vidím jistého Amerického hudebníka, jak vyzývá - dejte Putinovi ten kus Ukrainy a bude mír...říkám si, vem si člověče jednou na cestě ze štace na štaci nějakou učebnici historie a přečti si o mnichovské "dohodě" . Třeba pochopíš kam takové ústupky Putinům a Hitlerům vedou.

Líška5, keby ste nepísali hlúposti, keď sa zamyslíte nad tým,čo ste mi napísali, tak by ste si uvedomili,že si sama protirečite. Kto koho na Ukrajine obmedzoval? Ruská menšina zakazovala Ukrajincom ich jazyk a kultúru alebo to boli ukrajinci ktorý sú pri moci ozbrojeným prevratom. Podľa vás to bol Putin a Ukrajina sa proti tomu postavila lebo nemohli pužívať svoj úradný jazyk. Zaujímavé,že Rusi vám na Ukrajine vadia,no USA v Sírii nie a to nikoho nenapadli,ako aj Afganistan,kde ich armáda nenapadla USA. Naučte sa používať rovnaký meter a nie ten,ktorý vam vyhovuje. A mimochodom,čo to boli za také vlastenky,že s vami hovorili po rusky,veď im to Zelenský zakázal.

Orione,mierové urovnanie konfliktu na Dombase a neutrálne postavenie Ukrajiny bolo sprosté vydieranie?

liska5

Západní část mluví ukrajinsky a taky venkov. Na východní Ukrajině se zase víc mluví rusky a taky ve velkých městech. Tak mi to zjednodušeně vysvětlily. Nestěžovaly si, že by měly být nuceny mluvit jen ukrajinsky. To jen že se Zelenskij učil, tak to byl jakýsi symbol distance od Ruska. Chodila jsem s nimi na ukrajinské srazy na Klub zustričej /éto vstreči/ a ony se bavily oběma jazyky. Podle toho s kým.

jendad

Já si vcelku pamatuji , jak cca rok před utokem Rusu chtěl vyjednávat Putin s NATO . A vždy byl ve zprávách Stoltenberk s tím , že NATO nevyjednává a není o čem mluvit .

Jak říkali analityci po vpádu rusáku , bylo to největší selhání diplomatu . Válka je až následek , nikoliv příčina problému . Pro natvrdlé pan Stoltenberg byl předsedou vlády když utočilo Norsko na Líbii spolu s dalšími . Norsko tam svrhlo nejvíce pum a bylo to proti zákonum jejich vlastní země (musí to odsouhlasit parlament) . Nikdo za to nebyl potrestán a za odměnu byl dosazen na šéfa NATO .

Takže já mám vcelku skepsi v krátkodobost této války. Rusko bude zničeno (ekonomicky na odpis) a zadrátuje se a odstřihne od evropy . Bude se orientovat na asii kde je šestkrát více spotřebitelu než v evropě . Evropa to odnese také a nic pěkného nás nečeká . Plyn budeme brát z Qataru . A stejně jako při ropné krizi šejci budou za to něco chtít . Vždyt si tehdy prosadili mešitu proti europarlamentu :)

A stejně jako na ukrajině nejde o ukrajinu , tak v dovozech plynu nepujde jen o plyn . Budeme se ještě divit jak šejci budou vyjednávat . Své o tom ví paní MPA .

Jinak zde je pěkně řečeno , že pujdem do kýblu casopisargument.cz/...

hulin

Myslíš Markétu Peka...?

Ano půjdem do kýblu, to přesně usa i čína i Rus chce.

hodnocení

@liska5: Ta paralela s Němci u nás a Rusy na Ukrajině je opravdu velká, tak má smysl to rozvést a couvnout ještě kousek zpět do minulosti. Ona to totiž zase taková selanka nebyla a ten Henlein se tu nevzal z ničeho nic.

Píše se rok 1918 a vzniká ČSR, národní stát Čechů a Slováků. Jenže co se nestalo, ono v hranicích nového umělého (to nikdo nezpochybňuje) státu zůstalo zavřeno i 3,5 milionu po generace zde žijících Němců. Jenže co s nimi, nová republika předstírala, že tu nejsou, slavilo se osvobození Čechů a Slováků od jha rakouské monarchie, znárodňoval se majetek cizáků, pochodovali Sokolíci a Junáci, ale co s těmi zpropadenými Němci? Vzdyť pod nimi jseme staletí trpěli, nechceme je tu. Tak se jim aspoň za křivdy minulosti pomstíme a v roce 1920 vydáváme protiněmecký jazykový zákon

Jazykový zákon - /...

Dřív jme my museli mluvit německy, tak teď vám zakážeme němčinu a naučíte se česky. Nebo táhněte. Co na tom, že vlastně nejste menšinou, když je vás víc jak Slováků. A začala růst vzájemná nenávist, repiblika patřila Čechům a Němce už tu neměl kdo chránit.

Asi i slepý vidí paralelu s obdobným protiruským jazykovým zákonem na Ukrajině z roku 2019.

Ukrajinština jako/...

Je to jako přes kopírák. Msta budí jen další mstu a nenávist. Zde i bez Německa za zády sudetských Němců hrozila občanská válka. Spolu se zájmy Německa už to byla tutovka.

A nejde jen o vášně, mít v demokratickém státě Čechů a Slováků 3,5 milionů Němců znamená, že každé volby nebudou soubojem tehdejších řekněme třídních stran, ale soubojem národností, protože ohrožená menšina drží a volí spolu. Však také Sudetoněmecká strana v roce 1935 v ČSR vyhrála parlamentní volby! Takový stát s velkou národnostní menšinou aktuálně nepřátelského státu nemůže nikdy demokraticky fungovat. Ale jak se těch Němců zbavit? Nemůžete je jen tak postřílet. No, u nás se to vyřešilo bezprecedentním násilným odsunem hned po válce. Důvodem samozřejmě nebyla nějaká jejich vina, byli to lidé jako my, důvodem bylo zbavit se nepohodlných voličů (přitom už pár let poté za socíku by už jejich hlasy už ničemu nevadily *smich*)

No a pokus o "dobrovolný"odsun sledujeme na Ukrajině od roku 2014. Někteří před válkou utekli, někteří zůstali a zavolali si na pomoc ruské vojáky "na dovolené". Teď už tu máme i tu horkou válku, pokud ji Ukrajina vyhraje, nepochybně přide ten odsun.

A tehdy i dnes jsou tu za tím samozřejmě současně zájmy velmocí.

Když někdo křičí Heim ins Reich, tak je nejlepší mu zabalit kufry ať si jde. Kdyby car Putin řekl těm utlačovaným nešťastným chudákům co jim na Ukrajině tolik ubližují.. Pojďte domů matka Rus se o vás postará, mohli si vsichni užívat klid mír a prosperitu. Car by byl za hrdinu spasitele a státní kasu by to stálo určitě miň peněz než rakety a tanky. Jenomže jemu o nějakou záchranu lidí a ochranu jejich práv vůbec nejde. Jemu jsou lidi ukradení. Proto je bez mrknutí oka, po tisících posílá na smrt. Lidem se ale něco říct musí, takže se ochrana práv národnostní menšiny hodí. A kdyby to nezabralo, přihodíme pohádku o tom jak se Západ připravuje nás ( Rusy) sežrat. A hlavně ať nikoho nenapade se zeptat, co by asi tak Západ v Rusku chtěl. Tu bídu, svrab a neštovice jak se říká? Říši s ekonomickým ročním produktem jaký má Itálie která už desetiletí zpátky balancuje na hraně hospodářského bankrotu?
hodnocení

To si takhle spokojeně po generace žijete v zemi české Rakousko - Uherska (vaše předky sem pozvali čeští králové, nesebral jste tu zemi nikomu násilím), mluvíte si svojí rodnou němčinou, která je i úředním jazykem, budujete zde svoje rodinné hospodářství a nejednou se probudíte v zemi, která se nenazve v pořadí populace Českosudetoslovensko, nebo Českoněmeckoslovensko, ale jen Československo a zcela bez respektu k tomu, že jste druhým nejpočetnějším národem v zemi, je zde státním oficiálním jazykem ustaven jakýsi "jazyk československý" a s vaší němčinou se už s novými úřady nedomluvíte. Tohle byl prostě nenávistivý akt odplaty, který je třeba pochopitelný, ale stejně tak je pochopitelná i reakce "jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá".
Tedy ani vy, ani já bychom na jejich místě jistě nevolali "Sláva Československu!" Ani by se nám nelíbilo sebrat si uzlíček, vše tu nechat a odejít "zpět" do Německa, kde by na na miliony utečenců také nebyl nikdo zvědavý.

Budete se divit ale spousta sudeťáků se cítila být součástí Československeho státu a ještě v polovině třicátých let byla ráda že republika je bohatá a politická situace daleko klidnější než poměry v Německu. Ještě v době kdy probíhaly přípravné práce pro stavbu ČS opevnění udávalo 65% německy mluvících Sudeťáků ochotu bránit zemi v případě německého napadení. Teprve pak zvítězila Goebelsova a Henlainova propaganda.
jendad
Pane totak. Nelakujte si to na růžovo.
Vznik české republiky po válce byl hektický. Četl jsem pěkný článek o Rašinovi. Rakousko bylo po válce v bankrotu a tak si Rašín půjčil v Anglii obrovské množství liber aby podpořil korunu. Ty se musely splácet ( vysoké daně) . V kombinaci se silnou korunou a povalecnym stavem docházelo k bankrotu podniků ( nekonkurenceschopnost). Tyto podniky vlastnil německý a rakouský kapitál. Bankrotujici podniky skupoval naopak lidé okolo vlády napojení na zivnobanku za pakatel. Došlo tedy k obrovské nezaměstnanosti a demonstracim ( střelba do lidí). Pak byla další krize - americký černý pátek a situace se opakovala. V článku tak vyznělo, že vlastně to byl důvod, proč po válce tak hodně lidé volili komunisty. Když se moc utahuji šrouby reakce tomu odpovídá.
První republika byla v žebříčku desteti nejbohatších států světa. Po rozpadu Rakousko Uherska byly na našem území dvě třetiny průmyslových podniků celého mocnářství. V době kdy v Německu panovala hyperinflace sem z Německa pašovali pašeráci tuny zboží aby uložili svůj majetek do stabilní české koruny. Politicky to samozřejmě žádná sláva nebyla protože jsme za těch 20 let měli jestli se nepletu asi 19 vlád ale hospodářsky stát fungoval na jedničku.
jendad
Pane totak. Vy nechápete jednoduchou věc. To , že stát je bohatý neznamená, že většina se má dobře. Polopate řečeno, záleží u koho to bohatství končí, neboli jak kdo si z koláče ukousne.
Další věc je nastavení trhu. My jsme za posledních 30 let ohromně zbohatli, ale když se podívám na živobytí, tak pořídím méně než dříve. Tam se nastavili regulace tak, že ceny určují bohatí .
A tak jsme se od hrdinného ochránce menšin prohádali až k tomu, jak se máme kvůli kapitalistům špatně :) zbývá ještě pohádka o tom jak by nám bylo skvěle kdybychom dál budovali tábor míru a socialismu až na věčné časy ámen.

Přesně! To byla velká chyba dát ruským bratrům košem a spolčit se s tou proradnou Evropou a s válečným štváčem USA. Vláda by to řídila správným směrem, protože na vše by dohlížel velký taťka Putin, podobně jako dohlíží na Lukašenka, a mohli jsme se mít tak skvěle jako se mají v Rusku a Bělorusku :-D

jendad
Naopak. Měli by jsme kopírovat to čím je úspěšné USA ( tedy masovou spotřebu) neboli kapitalismus. To že se vracíme k feudalismu, kdy jen bohatí se mají dobře bude velkým problémem. O slovech jako svoboda nebo nezávislost se vůbec nehovoří, jen když chtějí politici na hlavní úrovni ještě více moci a peněz.
hodnocení

No výborně, @orion, já věděl, že nakonec přijdete k rozumu. *smich*

 

makak
hodnocení

9x
Celá tvoje uvaha nedává smysl,úvaha jak od žáka základní školy.

No,ak ste toto nepochopili,tak ani tú základku ste neukončili.

 

etana*
hodnocení

6x

Neustále mě udivuje, jak lidi, kteří nejsou schopni sami ani zařídit, aby jim neparkoval soused pod okny nebo neví, jak podat daňové přiznání přesně ví, jak a co má dělat která vláda, co kdo financuje a proč a jak sjednat mír mezi dvěma velikými zeměmi.

21.02.23 17:28

Yes! *zdravi*

 

007cz
hodnocení

6x
Máme tu rok řádění teroristů z Kremlu, našel jsem nějaké shrnutí, tak se podělím.
Chtěji opravdu všichni, aby válka s Ruskem brzy vítězně skončila? #2

Tupej dezolátnej lúze dal možnosť prejaviť sa ako priaznivci víťazstva ruskej agresie.
Trefné*blee*

 

 

007cz
hodnocení

5x
Ukrajina je závislá na pomoci západních spojenců. Jak tedy může ta válkychtivá Amerika (a další spojenci) vydělávat na finančních darech a darovaných zbraních? Zkuste se oprostit od komunistických dogmat.

Ako,jednoducho,všetko sú to pôžičky a zmluva Zelenského s americkým dôchodkovým fondom na obnovu Ukrajiny.

Žádně pôžičky, to jen další výmysl, většina z toho jsou dary. Však snad i vám musí být jasné, že Ukrajina tohle nikdy nebude moci splatit, to by byla zadlužená na tisíc let. I tu obnovu Ukrajiny bude muset aspoň zčásti zaplatit západ, jinak to tam budou dávat dohromady po dvě generace.

eta

Bude muset? A to jako proč?!

ať si to tam dávají dohromady klidně po 3 generace komu to bude vadit. ukrajinci masivně emigrovali posledních 30 let 12 000 000 na západ...

007cz
Slavko jaké smlouvy má Zelenský s ČR, SR, Polskem, Německem nebo s Japonskem? Ty jseš případ...

Písal som s USA.

007cz
A já psal o západních spojencích, buď objektivní, ne zaujatý.
michalverner
007...hovořit o západních spojencích v kontextu s ČR je opravdu úsměvné - snad až najivní.
007cz
Vernere, i když se to Jekatěrině Konečné a jejím příznivcům nelíbí tak ČR je naštěstí právoplatný člen NATO. NATO je označováno jako "západní spojenectvi",z toho plyne, že i jeden člen (ČR) je "západní spojenec".
michalverner
007...to nic nemění na tom, že je to úsměvné a najivní.
007cz
Vernere pokud máte nějaký softwarový problém, tak někdy pomůže přístroj restartovat.
michalverner
007...buďte objektivní ne zaujatý.

 

fram
hodnocení

4x

Všichni chtějí, aby válka (jakákoli) skončila. Příměřím, jak jinak.

Vis např.: petice.com/...

Nebo rozhovor ČR-plus s chytrým pánem: plus.rozhlas.cz/...

Bohužel další moudro je, že diktátor válčí až do sebezničení... (Čínská bajka)

eta

Jakmile někde vidím tvrzení všichni,, tak mě napadá cosi o hlouposti protagonisty.

NIKDY NIKDY NIKDY to nebudou všichni...

Oni to tak soudruzi mají, když řeknou všichni a kdyby náhodou někdo měl pocit, že není ,,všichni´´ tak šup s ním do gulagu.. K vidění to bývalo i u nás v poměrně nedávné historii

fram

Takyindivi...? Zajímavá je i válka mezi Tureckem a Kurdy, také nekonečná... Vážení, válka je hloupá věc. A polovina lidí si to nemyslí, to je pravda. Ta polovina, kerá neví jak je těžké dávat život. Homo vůbec není sapiens, vis dva příspěvky do pranice výše...Pa.

 

etana*
hodnocení

3x

Také musím pochválit hezky dlouhý text, skoro jako ten, co tu ondyno líčil trable s šílenou matkou. No a stejně k němu přistupuji.

eta

A co tím svým výkřikem přesně míníte? Buď máte něco k věci, anebo nemarni the čas svůj ani ostatních...

Samozřejmě 99% lidí je zblbnutých propagandou... autor příspěvku resp. dotazu by měl objasnit, jakým mechanismem a kdo přesně a na čem konkrétně vydělává.? Vysvětlíte mi to?

 

orionn
hodnocení

3x

To jsem si myslel, že tahle návštěva pořádně nadzvedne Putinovy podporovatele. To je přece eskalace války, takhle ho provokovat!

 

hodnocení

2x
avatar milancukrar

Hezky dlouhý text, velmi vhodný úvod, za který Vás chválím.

Na odpovědi by bylo třeba několik stránek A4, ale zkusím jen jednu odpověď.

Bude dál platit objednávka 24 kusů F-35, primárně nosičů jaderných zbraní? ***Ano, bude platit.

Proti komu je budeme mít?***Proti nepříteli.

Jasne Milane, nepriateľa si stále elity najdu, aby bizniz fičal.

 

hodnocení

2x
avatar pansvacinka

Celá Rusko-Ukrajinská válka je příběh vyprávěný od půlky.

Asi takhle:

Hloupý a hnusný Honza šel a usekal hlavy hodnému a hezkému drakovi, který pak chudák nemohl sežrat Honzu a princeznu, takže umírá hladový.

007cz
Nechystá se Honza na dalšího draka?
seznamzpravy.cz/...

Agente, třeba tady zase budou proruští kolaboranti tvrdit, stejně jako před rokem, že Rus nikam nevtrhne. Že si bude hezky doma.

007cz
"Rusko nemá hranice"... teroristé z Kremlu.

 

nerentier
hodnocení

2x

Když příběh nedává smysl, sleduj peníze. ;)

Jakože Evropa tímhle konfliktem bohatne? Nebo Rusko? Aha.

hodnocení

Správně, Evropa ani Rusko to není. Nikdo další už vás nenapadá? Někdo třetí, který teď Evropě prodává násobně předražené suroviny i zbraně? Někdo třetí, ke komu se teď z Evropy stěhují firmy, protože při evropských cenách energií nepřežijí? Někdo třetí, který se teď směje, až se za břicho popadá, protože nejenže se teď vzájemně řežou dva jím nemilované východní národy (které on považuje prakticky za jeden, ale to je jedno), ale ještě se zbaví Evropy svého ekonomického konkurenta, od kterého teď právě dostává tučné výpalné.. Furt nic? ;)

Není nad to, mít přesné, zaručeně správné informace.

Od toho jsou ekonomické časopisy.

ben®

tomkk - na tuto kvízovou otázku odpovídám, že to bude Čína. Co jsem vyhrál?

hodnocení

Výborně, Čína je to taky. Tak špekulujte dál.
ben®

tomkk - že by v tom měl prsty Vatikán? No, možná to je spojenec Číny.

 

ben®
hodnocení

1x
avatar ben
Dobrý den, myslím, ze jsem Vás text/záměr pochopil. Vycházíte z bolševické rétoriky, ze USA vyvolávají ve světě konflikty, aby tam potom mohly dodávat své zbraně a proto je pro ne ukončení války na Ukrajině finanční ztrátou. Nebojte se o ekonomiku USA - pan Putin jim svým agresorskym chováním zajistil u (nejen) evropských státu takové kontrakty na zbraně, jaké možné nikdo nepamatuje (musí se zbrojit na obranu před RuSSkem a kupovat jen to nejlepší, což mohou USA dodat). Zdravím!
P.S. Už nikdy zde nikomu neurčujte, kolik muže psát S.
007cz
Dodávat zbraně a krást ropu... také jsem vyrostl v reálném socialismu:)
ben®

007cz - ano, a další soudružská poučka zněla: "USA šíří pomocí zbraní demokracii tam, kde je ropa." . Jo, to bylo vymývání mozků a jak je vidět, tak mnohým to zůstalo v hlavě stále, resp. ti mladší už na to zase slyší aneb "vstanou noví bojovníci" (proti USA).

jendad
Nedávno jsem četl komentář, že usa vojáci jsou stále v Sýrii a chrání kurdy. Je to samozřejmě území, kde se těží 80 procent ropy Sýrie. Tedy stejný scénář jako u Libye. Jak se říká musíme rozšiřovat svobodu a demokracii, ale tam kde z toho něco kyne.
hodnocení

Nene, to je jen shoda okolností a vy prý trpíte komunistickou indoktrinací. ;) )
jendad
Pane Tomkk. To jste špatně pochopil. USA je pro mě etalon demokracie. Ale ta funguje směrem dovnitř systému ( státu) . Něco jiného je zahraniční politika. Tam je to běžná imperiální politika. Rusaci na Ukrajině prohraji. Nemají na to finančně. Ale nedelejme si iluze o USA. Každý háji své zájmy a koná co je pro něj výhodné. Jen nechápu naši vládu. Za koho vlastně kope? Za lidi u nás to není. Jaké zájmy na Ukrajině má? Co z toho budou mít? Beru to čistě pragmaticky.
hodnocení

Reagoval jsem na momentář o přítomnosti Američanů v Sýrii a souvislost s přírodními zdroji. A to už zde právě výše zaznělo, že dívat se takto na Ameriku, že by mohla válčit jen kvůli prosazování svých zájmů, je komunistické dogma.
ben®

. . . a už zde bolševické mozky lezou z děr ven a ještě se pošťuchují . Proletáři všehomíra, nezapomínejte na své spojení a spojenectví . Safra, kde je ten @ra252, se kterým zde byla vždy slušná legrace (toto je jen nudný odvar).

pckop1

Bene, vy ho, i když z druhé strany, plně nahradíte.

 

hodnocení

1x
Západné elity robia všetko preto,aby vojna s Ruskom bola,aby bolo Rusko porazené,no aby oni neboli v konflikte zapojený a nemali škody. Nevedia ako to začať,tak skúšajú rôzne taktiky. Teraz je to taktika B9- čiže Bukurešťská deviatka,blok 9 krajín NATO, asi sú to krajiny niečim výnimočné. Lepšie,odhodlanejšie, lepšie vyzbrojené, múdrejšie,lepšie ovladáteľné,nepodstatné, obetovateľné? Možno sú to krajiny pre ďalší Mníchov. Nech si každý vyberie podľa svojej úvahy. No všetko sú to krajiny bývalej Varšavskej zmluvy. Teraz boli na pokec vo Varšave,po inštrukcie. Naši politici sa už pýtajú,ako to bude s vyslaním vojakom. To,čo bolo pred dvoma mesiacmi hoaxom,teraz vyšlo najavo,že je to na papieri. Prípravy na vojnu sú už v plnom prúde.

007cz
Slavko, přestaň lhát a šířit proruské hoaxy.

Môžete my povedať, čo je tam hoax?

 

hodnocení

Skoro nikdo nedočetl až do konce (vnímavější mohl pochopit dřív), aby zjistil, že se vlastně ptám, zda konkrétně USA mají v tomto okamžiku zájem na rychlém vítězství Ukrajiny. Protože ekonomicky to smysl nedává. Přinejmenším do doby, dokud bude z čeho zbraně platit, nebo bude co zadlužovat.

007cz
Tak USA vydělává nebo se zadlužuje? Nedivte se, že jsou mnozí z vašeho projevu zmateni.
jendad

Pro USA je Ukrajina jen malý srpek zbrojařského rozpočtu . Prostě vyprazdnuje sklady a bude testovat nové , které pak bude vyrábět . Pro USA to je jen epizoda , nijak jej neohrožuje . Primární je pro něj dnes čína . Tam bude budoucí konflikt.

hulin

Můžeš jasně napsat, co ti tedy dává smysl?! Myslím že se vyjadřuješ jak zmatený člověk, anebo v tom sám nemáš jasno?

v dnešní přehumanizované době si politik něco myslí, a něco jiného říká, předtím se 4 krát rozhledne, co se chce, aby říkal...

Bohužel za mě já vidím jednoznačně, že se roztahuje NATO směrem k Rusku a nikoliv naopak ... Rusko by nikdy nešlo dál než do Ukrajiny, nemá na to zdroje, nemá na to potřebu, nemám v tom žádný rozumný zájem...

Pokud by se na to ne roztahoval směrem k Rusku, Stávající konflikt by imo nebyl... Ale třeba se pletu.

Co se týče Hitlera, tak to byl psychicky nemocný člověk, mnichovskou smlouvu nedodržel, byl to regulérní blázen a zaútočil nalevo i napravo, takovou válku nemohl nikdy vyhrát

hulin

@jendad V Číně že bude konflikt? A to jsi vydedukoval z čeho prosím tě? Tam by dopadli jak v Afganu! Přece si nemyslíš, že někdo bude bojovat v Číně, proboha!

etana*

Já to dočetla do konce, ale pochopila hned po nadpisu a nicku autora. A vývoj debaty jen potvrdil mé závěry.

jendad

Hulin .

Tam už se zbrojí . natoaktual.cz/...

Já to dočetl do konce, ale pochopil jsem hned po nadpisu a nicku autora. A vývoj debaty jen potvrdil mé závěry.
Proto jsem odpovídal jen na jednu část.

(děkuji, paní Etano, za vzor)

 

hodnocení

0x

Na diplomatické ukončenie je priskoro. Ukončenie vojny je nežiadúce. Šéf európskej dip/...

No samozřejmě. Putin chce mermomocí válku ukončit, ale amíci a EU mu do toho neustále hází vidle, a tak chudák musí válčit furt dál. Někteří diskutéři jsou opravdu případ *alene*

Ano - typicky "případ" Orion .. ;)

 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

Snaha jednat o míru na Ukrajině s ruským prezidentem Vladimirem Putinem je bláhová, protože je to zcela jiný druh člověka, který pochází z odlišné kultury a vždy si vezme, co bude chtít. V rozhovoru pro Novinky to řekl izraelský profesor a renomovaný bezpečnostní expert Dan Schueftan.

zdroj:

hodnocení

Máte pravdu, že po přiznaném podvodu s Minskými dohodami, který na Putina ušili západní politici, bude Putin jakýmkoli dohodám těžko věřit. Jak praví to japonské přísloví, podvedeš-li mě jednou, hanba tobě, podvedeš-li mě podruhé, hanba mně. Takže ano, na něco podobného už Putin jistě podruhé tak snadno neskočí.
iportal24.cz/...

Tome, často máte rozumné příspěvky, proto je mi záhadou, jak je možné, že takový člověk žere tu ruskou propagandu i s navijákem. Přečtěte si něco o minských dohodách také jinde, a ne jen na webech s ruským průjmem. Ten, kdo porušuje dohody a lže jako když tiskne je Putin.
Už jen ten závěr článku hovoří za vše: kdokoli kdykoli v historii vztáhl svůj nenechavý pařát na ruskou zemi, se zlou se potázal

007cz
Aeronet, Tass, je to nutné? Nemáte tu informaci z nějakého neruského, nezávislého média? Takto lze o věrohodnosti úspěšně pochybovat.

tomkk, prosím, "přiznaném podvodu s Minskými dohodami, který na Putina ušili západní politici" rozviňte mi tu Vaši větu, pokud to je věta od Vás. Nebo je to někde převzaté?

Děkuji mnohokrát.

hodnocení

Fakta jsou jasná a nezpochybňují je ani mainstreamová média, Německo a Francie se staly garanty Minských dohod, které Ukrajina, až stihla dozbrojit, následně odmítla plnit s tím, že je podepsala pod nátlakem a garanti dohody tomu jem mlčky přihlíželi. Merkelová pak přiznala, že dohodu podepsali jen proto. aby získali čas pro vyzbrojení Ukrajiny, jejich plnění na Ukrajině garanti nevymáhali, nebylo v plánu dohody splnit. Tedy to byl podvod. Jistě, pokud to bereme tak, že účel světí prostředky, byl to "dobrý"podvod, ale stále podvod.
Tokle médium vám vyhovuje? Proukrajinštější médium proukrajinského majitele (fakticky Ukrajince) snad v ČR ani neexistuje.
novinky.cz/...

Tak a další to píšou kde?

Zde?

Tady?

Každý má svoji pravdu, které věří. Věřte i své pravdě a nenechte si jí vzít.

hodnocení

Mimochodem, ten odkaz, nad kterým ohrnujete nos, jsem dal proto, že na rozdíl od mainstreamu je v něm citace toho, co Merkelová řekla, ne jen volný upravený význam, který používal mainstream.
hodnocení

A co se týče toho izraelského experta. Izrael Izrael, nenní to ten stát, který byl uměle a násilím založen na území, kde Židé byli jen národnostní menšinou a který si vyhrazuje právo beztrestně preventivně bombardovat okolní země, pokud má pocit, že by pro něj mohly být hrozbou? Neměl by tedy zrovna Izrael mít pro obdobné počínání Ruska pochopení? ;)
007cz
hodnocení

Jinak Milane, v tom máte samozřejmě pravdu, pravda není jedna, každý má svou a každá "pravda" vypadá zcela jinak z různých úhlů pohledu. A každý se dívá z té strany, ze které se chce dívat
007cz
Pokud výrok Merkelové nebudou proruská média vytahovat a upravovat z kontextu výsledek bude úplně jiný, jak jinak. Není lepší originál a pak si udělat úsudek?
ct24.ceskatelevize.cz/...
hodnocení

Ale tady ji právěže necitují, jen volně komentují. Proto jsem dal odkaz s citací. Přiznám se, nedíval jsem se, odkud to je, balast článku jsrm nečetl, jen v mobilu nakopíroval odkaz. Info ohledně dohod jsem sbíral už dříve. neměl jsem potřebu číst starý článek.

To čo priznala Merkelova,priznal aj bývali francúsky prezident Holland.

Slavco31, NATO bombardovalo, Putit může taky.

NATO je špatně, Putin je OK?

Takto to máte nastavené?

S Vámi to je celkem 7 států, proti je 141 států.

Milancukrár. Rusko upozorňovalo na vznik Kosova,že to bude precedens a stalo sa. Milane,keď odsudzujete Putina,tak prečo neodsúdite aj NATO. Keď sa má stiahnuť Rusko z Ukrajiny,tak prečo nekričíte,že USA má vypadnúť zo Sírie? Prečo na diane vo svete máte dvojaký meter? A čo sa týka OSN,to už stratilo svoju akreditáciu. A keď už ste pri tom hlasovaní,tak prečo ste nespomenuli aj tých čo sa zdržali. Na rozlohu a počet obyvateľov,by ste zistili,že sú v menšine,no toto nemá zmysel tu riešiť, lebo vplyv na OSN od USA je známy celosvetovo. Kedy sa začnete pozerať na konflikty vo svete nestranne,z nadhľadom a zisťovať si sled udalosti a príčiny vzniku konfliktov?

Vy sa tu viete na poradni lepšie orientovať,tak si to tu určite nájdete. Jeden prispievateľ, tu predložil legislatívny návrch vašej vlády,kde bolo napísané,že môžete vyslať svojích vojakov mimo republiky,ak bude ohrozená bezpečnosť republiky. To si vaša vláda už pripravuje legislatívu na to isté,čo spravil Putin na Ukrajine? Naša už chce vyslať vojakov na Ukrajinu,len akosi majú problém,lebo sú len dočasný a nemájú už takú právomoc. Viete si predstaviť,čo by to znamenalo,poslať tam oficiálnu armádu?

Slavco, proč má 141 států jiný názor, nežli Vy?

 

etana*
hodnocení

0x

A při pátku hrajeme na přání pro Slavco a další píseň z roku 2015


Se nedivím, když si to pouštíte každý den před spaním, že jste z toho nevrla. Raději si pusté šlágr, stejně jako vaší vrstevníci a hned vám bude hej.
michalverner
V tomto případě administrátor nebude promazávat či upozorňovat na to, že se odpovědi přímo netýkají otázky a jde o porušování pravidel? V tomto případě nezaujatost neplatí?
etana*
Nejspíš bude, michalverner, až se vzbudí. Mezitím si můžete pěkně tazpívat.
michalverner
Etana...mazání probíhá pouze u toho co se "nehodí".

Etana,keď vám došli argumenty,tak idete robiť podrazy. To je tipycké pre určitý typ ľudí.

A tu ešte raz pre Etanu, no z neupravenými titulkami a verziou.


hodnocení

Tak samozřejmě na západní tvorbu to nemá. Ale zase kdybych si musel vybrat.. *smich*



Co si pak asi myslí Rusové a vůbec "zbytek světa" o nás.. *ee*

Chtěji opravdu všichni, aby válka s Ruskem brzy vítězně skončila? #3
Chtěji opravdu všichni, aby válka s Ruskem brzy vítězně skončila? #4

No,čo už musíme sa s tým zmieriť,že kráva je kockatá,lebo dáva krabicové mlieko.

24.02.23 19:07
hodnocení

:-D

 

hodnocení

0x
To snad chtějí všichni.kdo by si přál válku?Jen se modlete.at není mobilizace.S generálem v čele státu nám toto hrozí.Nechapu jeho voliče.

Nikdo si nepřeje válku, jen minumum lidí, třeba jak pan Putin.

Mobilizace, pokud by hrozila, nemá nic společného s (ne)přáním prezidentem.

Nechapu jeho voliče.

Nechapu, že tomu někdo věří.

Přečtěte si něco o mobilizaci na netu, ať nejste za blbku. Jestli je prezident generál ve výslužbě nebo oligarcha Babiš na tomto procesu naprosto nic nemění.

výtka
Upozornění od sys milancukrar 24. 02. 2023 19:40:43
Prosím, mírněte se.Děkuji
Kačko, zkus to rozchodit. Procházka lesem jen prospěje. Člověk si vyčistí hlavu a někdy i projde na to, že uvěřil nesmírným nesmyslům.

Aha - takže gen. Pavel může za válku na Ukrajině a tím, že jsem ho volil tuto válku podporuji. Tak tomu říkám logický kotrmelec.

A co se týče mobilizace - to myslíte tak, že když se Putin rozhodne obsadit ČR jako svou bývalou kolonii, tak máme stát na kraji silnice a vítat osvoboditelská vojska? Tím to jako vyřešíme?

hodnocení

@orion: prosím brzděte, argumentujte, nesouhlaste, ale neurážejte. Takový projev vypovídá více o vás, než o tom, na koho útočíte.

 

hodnocení

Osobně se v zásadě ztotožňuji s opatrnými názory pana Jaromíra Novotného, diplomata, bezpečnostního experta a mimo jiné náměstka ministra obrany v době našeho vstupu do NATO. Je označovaný za architeka našeho vstupu do NATO, tedy asi těžko mu lze přisuzovat nějakou "rusofilii". Samozřejmě, komu se názory těchto lidí nehodí, může o nich beztrestně tvrdit, že je zřejmě náhle postihla demence, podobně jako to třeba prozápadní média udělala v případě držitele Pulitzerovy ceny Seymoura Hershe, který za strůjce aktu státního terorismu - zničení ropovodu Nord Stream, označil Američany a Nory.

radiouniversum.cz/...

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]