Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Opět jsem se zamiloval do první lásky

Od: pedro* odpovědí: 10 změna:
Ahoj, vlastně nejde ani tak o otázku, jako spíš o určitou "zpověď". Je mi 25, studuji VŠ, připravuji se na státnice. V 18 jsem měl první opravdovou lásku, se spolužačkou jsme se do sebe vzájemně zamilovali a měli půlroční vztah. Oba dva jsme spolu přišli o panictví.
Rozešla se se mnou z důvodu, že jsem se k ní nechoval dobře - až zpětně po nějaké době jsem si dovedl uvědomit, že jsem se choval toxicky, nedával ji prostor, který potřebovala a tak dále.
Paradoxně mi v té době velmi pomohla, kdy jsem souhrou dalších událostí byl psychicky na dně a donutila mě problém řešit s psychiatrem. Jsem ji za to vděčný, i když jsem se choval jako idiot. Během dalších let jsme se vídali jako spolužáci, kdy jsem k ní stále cítil něco víc. Ale postupně to vyšumělo doztracena na neutrální emoce a po střední jsme se potkávali, na kafi, jezdili jsme spolu na výlety a trávili hodně volného času, ale již jsme spolu nic neměli. Během posledních dvou, tří let si postupně začal jít každý svoji cestou, ona začala studovat na VŠ v městě na druhé straně republiky.