Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Koupě auta

Od: lok odpovědí: 14 změna:

Dobrý den, milý rádcové,

studuji ještě VŠ, ale cítím, že je potřeba jednat samostatně a koupit si auto. Něco málo našetřeno mám, horší je ten problém, že se jako ženská duše v autech nevyznám a bojím se koupit v bazaru nějaký křáb. Mám sice bratry a otce, ale ty na kvalitu moc nekoukají spíš na cenu. Hlavně si ho chci koupit sama, abych mohla být samostatná. Problém vidím v tom, že kdybych si nějaký auto koupila bojím se kvality a hlavně, že budu vypadat za blku o autech opravdu nic moc nevím maximálně základy z autoškoly a nemám k sobě nikoho, kdo by mi poradil.

Co byste mi poradili, abych svůj problém vyřešila. Líbila by se mi škoda fabue tak do 20 tisíc maximálně, a hlavně nevím ,co je všechni potřeba zařídit při koupi auto. Vím, že se platí přepis, musím platit povinné ručení a havarijní, ale jak autoceloročně udržovat taky nevím, ale snad bych to někde nastudovala. Jsem docela praktická žena, ale hold těmto věcem úplně nerozumím.

Co myslíte, je žena schopna samostatně koupit kvalitní auto a dokázat ho udržovat bez mužské ruky?

Předem děkuji

doplněno 29.01.23 16:43:

Chtěla bych být silnou a nezávislou ženou, ale nevím jestli to zvládnu

doplněno 29.01.23 18:00:

Co třeba toto:

auto.bazos.cz/...

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x