Nejste přihlášen/a.
Jsem už znechucená tou reklamou, jak ta ženská vysvětluje manželovi co je ve vaně, že je sprchování levnější a že nechalpuštěnou televii a tak dál. Těch reklam je víc. Také jsem zahlédla, jak radí obléci si nějaký svetr. Oni se už asi úplně zbláznili, nebo mají za idioty nás. Vždyť ty lidi akorát těma radama jak máme šetřit nase.u. Považuji ty reklamy za totálně kontraproduktivní a "otevírá se mi kudla v kapse" proti takové vládě. Vám ty reklamy nevadí?
smode, Vy máte Suzy za idiota? A ostatní taky? Ale já se na idiota necítím.
Myslíte naši vládu, nebo Slovenskou, kde mají podobné? A co další státy v Evropě, kteří navrhují šetření energií a ještě lidem za to připlatí, když ušetří.
Pane Smode, jasně že na čtení mám již brýle, prto jsem přečetl dotaz paní Suzy: nebo mají za idioty nás
Pak Vaší odpověď: Samozřejmě že mají
Co jsem přečetl špatně?
Pravidla jsou daná, žádné nevymýšlím.
Tohle jsem jaksi nepochopil. O co tady jde? Že je vláda poněkud odtržená od reality a nekope za lidi, ale za sebe, tuším už dlouho. Smode2 to jen napsal natvrdo. Z toho neplyne, že Smode2 má zdejší rádce za idioty, ale že za idioty má vláda lidi anebo aspoň chce mít. Já fakt nechci přemýšlet o tom, jestli někde nesvítí žárovka a furt čumět do mobilu, jakou mám aktuálně spotřebu energií... Ode mne bod.
Milane, brýle máte, tak si přečtěte nadpis otázky a pak znovu odpověď od smode2. Třeba vám to dojde.
Někdo tu sklenici vidí poloprázdnou (=urážím), jiný poloplnou (=gratuluji a povzbuzuji). Záleží jak se na to díváte Bene. Ale stát se pozitivním člověkem ze škarohlída lze vždy posílám Vám dobrou náladu
smode2 - odhoďte stud a napište nám to jasně. Je @suzymon dle Vás také debil nebo není? Já si myslím, že ji za debila, který až nyní konečně prozřel, máte a považujete.
Dobrá. Napíši Vám to jasně. Ale něco za něco Vy mi nejprve napište, zda jste očkovaný na covid a kolik těch teček máte
smode2 - nohu mám 43 a to Vám z mého soukromí musí stačit . A už dost, kličkujete, uhýbáte a přestáváte mě bavit.
Tak to je mi líto pane Bene..ovšem obchod je zcela vše zdarma ani kuřátko nepohrabe
tak se mějte hezky a kdybychom se v tomto měsíci už nedali do řeči, přeji Vám pěkné svátky
Jéžiši "kluci", i já se mám kolikrát za debila! A někdy to je úplně oprávněné. Ono také hodně záleží na tom, jakým způsobem se mi to říká, a kdo mi to říká.
Když to někdo říká jenom proto, že mne chce urazit, jde to kolem mne, nedotkne se mne to. Když se mi to říká tak, že mi chce dotyčný otevřít oči a posunout me kritikou trochu dopředu, poděkuji, ale když mne někdo má evidentně za "vola" a ještě ke všemu si myslí, že se mi může vysmívat, tak to už mi docela vadí. No a ta reklama byla ten třetí příklad.
Nevadí mi, jako mi nevadí reklama na kávovar, levnější pojištění, dobrou čokoládu a cokoliv jiného.
Nevadí mi to, páč to není pro mne určené.
Že se lidi nechají vytočit reklamou, to mne překvapilo.
že je sprchování levnější***ale to je fakt..
nechal puštěnou televizi zbytečně***každý spotřebič, který běží zbytečně zvyšuje náklady rodiny.
jak radí obléci si nějaký svetr***rozmazlený člověk, který je zvyklý na 25°C, vezme-li si svetr, sníží si teplotu na 23°C, taky ušetří. Nebo zdravě se otužovat...
Dobrý den, ona to není reklama, ale osvěta. Ty informace tam uvedené řada lidí opravdu ani nezná, protože žila nehospodárně až rozmařile a neměla důvod šetřit. Jestli s tím má vláda něco společného nevím, ale spíše ne. Kdo uměl šetřit/hospodařit už dříve, tak to může považovat za hloupé a zbytečné. Chce to povznést se nad to. Zdravím!
P.S. Za debila se nepovažuji.
suzymon - já jsem psal o těch osvětových spotech na ČT. Jestli je něco takového i na TV, které vysílají pouze reklamu občas přerušovanou částí pořadu nevím, protože je nesleduji.
A zhasínat bude kdo "Medvídek"?
Jojo, rozmohl se nám tu takovej nešvar. Najednou nás budou učit jak máme šetřit, kolik svetrů si vzít na sebe, atd..atd..-
Někde sem četl krásný komentář
Loni touto dobou nám nakazovali sprchovat se po každé cestě ven, dnes nám sprchování zakazují.
*
Před rokem jsem se měřil, zda nemám moc vysokou teplotu těla, dnes měřím, zda nemám moc vysokou teplotu v pokoji.
*
Loni jsem bez roušky nemohl zazvonit u sousedů a dnes se mám se sousedkou koupat v jedné koupelně a péct kuře v jedné troubě.
Vadí mi všechny reklamy, zejména proto, že přerušují pořady. Proti vládě se mi kudla v kapse neotvírá, zlatá diamantová, aspoň chvíli není středem vládních aktivit jen, jak vytáhnout premiéra z kriminálu. Ale chápu, že jsou občané nasraní, že by měli šetřit energiemi, občanstvo, které je štont utratit ze svých údajně prázdných peněženek sedm miliard korun za pár dní black fridays (a nejspíš i podobnou sumu za vánoce) a přitom natahovat ruce po dávkách nemá šetření v krvi. Hlavně že všichni vzpomínají na staré zlaté časy, kdy každá hospodyňka skákala pro pírko Proto souhlasím, že tato reklama (Objednala ji vláda? Pokud vím, je to reklama Centropolu) je kontraproduktivní. Jako všechny podobné reklamy.
Zahlédl jsem ji před chvílí. Jediná má reakce byla - Takhle žít nechci! Naopak, ten svetr jako jediný mě pobavil, přišlo mi to jako jemná provokace. Dva by byly lepší...
Už jsem dole vysvětlila, proč mi ty reklamy byly proti srsti. Už na to kašlu, je za tím Centropol a tím pádem to má pro mne úplně jiný význam. A právě ten svetr ve mně vzbudil podezření, že místo toho, aby se snažili nás z toho dostat, tak nám radí, abychom si oblékli svetry. Ona to fakt ta Pekarová veřejně radila, tak proto jsem podezřívala z publikování těch reklam vládu.
Tak zase tak traumatizovaná jsem nebyla, abych letěla honem pro ovladač a přepínala. Já totiž u té telky nesedím a nečumím na ni s ovladačem v ruce, ale pořád u toho něco dělám, takže ho v ruce nemám a kolikrát ani nevím, kam jsem ho zase položila. A navíc, když ho po ruce zrovna mám a snažím se někam přepnout, tak buďto tam jede reklama také, nebo tam dávají takovou kravinu, že raději protrpím tu reklamu.
Vždycky když šéf začne prudit, říkám si: Člověk řeší jen takové problémy, na jaké má. Tím chci říct, že blbec řeší blbosti a ještě k tomu blbě (tím mířím do "vyšších míst"). Zatím máme co jíst, máme čím topit a že jsme pokusní králíci v rukách šílených experimentátorů? To je sice fakt, ale nikdy to nebylo jinak. Dneska jsem si začal zpívat. Manželka na mě chvíli koukala a pak utrousila: No, slušně nám vymyli mozek. Takovejch let a ty to máš pořád v hlavě. Na programu byla nějaká budovatelská. 30 let po revoluci .
Užívejte dne a blbce berte s nadhledem.
Suzy, je to marketing. To, že si to pamatuješ a ještě to sem píšeš znamená, že reklama bezvadně funguje a je vrytá v paměti lidí stejně jako rreklama na Alzu a Alzák.
Nemám televizi už 10 let a jsem spokojený. Nepotřebuji ji k životu. Ale jsem mladá člověk, co hodně využívá a je zvyklý na internet.
ý...překlep vedle
Debilové nebo úplně mimo mísu jsou ti, co tyhle reklamy vymýšlí. On snad v dnešní době ještě někdo netuší, že spotřebuje méně energie, když nebude doma přetápět a bude vařit s pokličkou na kastrůlku?
Doma máme 18-19°C, jinak mi je horko. Dost často se sprchujeme tak, že voda neodtéká jen tak do odpadu, ale vana je zašpuntovaná a pak tou vodou po dětěch zaleju záchod, vytřu, nebo v ní namočím prádlo, nechám pěkně odmočit a v pračce to jen protočím a vymáchám na nejkratší 15min program, díky odmočení je prádlo vyprané líp, jen je to víc práce. Když vařím vajíčka, horkou čistou vodu jen tak nevyleju, ale naleju do kýble a vytřu s ní. Umím nakupovat a vařit, takže nakupuju pouze v akci do zásoby a vařím ze základních surovin, není problém za stovku navařit 6 porcí. A včil mudrujte rádcové a raďtě mi, jak si mám doma snížit teplotu a naporcovat kuře. Ještě bychom mohli být prasata, nemýt se denně, v tričku chodit týden, ručníky měnit až smrdí a v povlečení se válet měsíc. Jo to by šlo.
Děkuji všem za odpovědi. Zajímalo mne, co si myslíte. Já měla za to, že ty reklamy jsou vydané vládou, proto mne to iritovalo. Působilo to na mne tak, jakoby se nám ještě ke všemu vysmívali, a dělali z nás blbečky. Ale pokud je za tím Centropol, tak už to ztratilo to psychologické pozadí, a nevadí mi to kecání. Takže bylo dobře, že jsem otázku položila. Mne to tady prostě vždycky nadzvedlo ze židle, a teď už to se mnou ani nehne. Já jsem si totiž říkala, co teda bude dál, když nám vláda místo toho, aby se snažili vymyslet něco, co by lidem opravdu pomohlo, tak nám jako maým dětem začnou radit, jak máme energiemi šetřit a co nám má stačit. A že se třeba za chvíli objeví reklama o tom, kolikrát za den máme jíst a co máme jíst. Že třeba úplně stačí jíst jenom ráno a večer, a že člověk vůbec nepotřebuje k životu ty a ty potraviny, a může je nahradit něčím jiným, co bude v tu dobu dostupné a levné. A je docela možné, že od takových reklam nejsem zase až tak daleko. A to budu zvědavá, kdo teda bude autorem takových reklam. Obchodní řetězce to podle mne nebudou.
paní @suzymon není nad Brazilské reklamy
Třeba něco takového: "Čůrejte ve sprše! Zachraňte atlantický deštný prales!
Ani nevím, reklamy beru jako nutné zlo.
a na TV jako takovou skoro vůbec nečučím a když tak u reklamy vypínám zvuk a při sledování na vyladěné telce v NTB přeskakuji s výjímkou primy-tu jsem už úplně vypustil. ,Nakonec od včera ani nemám naisntalovanou (je ve skříni uložená stará LCD co neuměla dvbt) -dal jsem ji dceři skrze pohádky pro vnuka, její telka se poondila a půjde na sběrák.
Televize se nejlíp sleduje ze záznamu. Prima je dobrá, její reklamní bloky mají pevnou délku 8 minut, to se dobře přeskakuje (stačí poskočit o 8 minut dopředu).
Reklamy nesleduju, ale občas něco zaregistruju. To, že "sprcha je zdravější a navíc ušetříte až 30% vody a energie" nám říkala jedna z minut ekologie, to byly takové zhruba minutové šoty vysílané počátkem devadesátých let. Díky tomu vím, že při sprchování spotřebuju daleko víc vody (stačí si dát do vany špunt, a je to vidět, proteče daleko víc vody, než bych si do vany napouštěl). A to zdraví je taky sporné. Možá by ty minuty ekologie mohli oprášit, řada těch věcí je platná i dnes, jiné jsou překonané.
Tuto kampaň vnímám hlavně v novinách, kde je čas od času, teda docela často, nějaký ten článek v tomto smyslu, jak máme vyhodit lednici A++ (kdo má lednici horší jak A to se už roky nedělalo) a místo ní si koupit daleko úspornější lednici C. Teda oni nějak doufají, že lidi už zapomněli, co doma mají, tak se ani nepokouší ten nesoulad vysvětlit (asi před rokem došlo k přeznačkování).
Ta reklama není pro vás, ale pro debily! Třeba pro takové exoty kteří posílají prachy Zitkovy..
Toho člověka jsem neznala, ale teď jsem si ho vyhledala. Nechce se mi věřit, že by bylo u nás tolik tak hloupých lidí, co by tak pochybné existenci posílali nějaké peníze. Nečetla jsem teda úplně všechno, co se té osoby týká, protože za to mi ten člověk nestojí, ale strašně se divím a nechápu, že vůbec může někoho "oslovit". Už jenom ta jeho tvář nevzbuzuje vůbec pocit, že je ten člověk pro takový post důvěryhodný.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.