Nejste přihlášen/a.
Na elektromobilu mi nejvíce vadí velká hmotnost akumulátoru, který musíte vizit stále sem a tam. Napadlo mne, že u tzv. Mild- Hybridu, který se nenabíjí ze zásuvky, tato nevýhoda odpadá. Podle zákona o zachování energie totiž energii, kterou vynaloží motor při cestě do kopce, zase rekuperace ukládá do akumulátoru, oproti mému diselovému FORDu, který sice uzavírá přívod nafty do motoru při brždění motorem z kopce, ale brzdná energie se proměňuje v motoru v teplo, které se ztrácí přes chladič do ovzduší. A těch 65 km, které ujede Mild-Hybrid pouze na elektřinu, je takový bonus.
Jednou z výhod, co se tu nezmínila je legislativní přístup.
Bere se to jako hybrid, má to výhody na dálnicích, při parkování v zónách apod
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.