Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Volba prezidenta

Od: konicek odpovědí: 175 změna:
Volba prezidenta se blíží a já se ptám - koho budete volit a proč?

 

 

175 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

22.11.22 18:40
hodnocení

9x

Babiše

svatyjanz
jo málem bych zapomňel. Snad nevěříte tomu že prezidenta volej lidi. To snad ne lidi otevřete oči ty volby to je jen na oko aby se neřeklo! Prezidenta nám už zvolili v rusku. Vsadim se že to bude zase bejvalej komouš rudej nebo aspoň minimálně estééébááák takže zase žádná změna nebude.
Zdroj: https://www. Poradte. Cz/volna-diskuze/34657-volba-prezidenta. Html

Pane Cibulko copak,copak, u Siderického kyvadélka se nám přetrhl provázek? *mala*

xcbsdfhgsf

Babiš prezidentem... Jako vtip dobry

V lednu se už nebudeš smát
007cz
Včera p. Tomio křičel, prezidentem bude Bašta a basta. On ten p. Babiš má silné soupeře.
Posli odkaz, at se muzu kouknout. Ja videl akorat, ze blekotal neco o procentech a realne sanci.
jendad

Ono je to jednoduché . Kdo vlastní media , tak ten určuje kdo bude prezidentem . Toho koho nechcou oligarchové toho znemožní a určí si kdo v těch medíích bude stále . Babiš , Pavel nebo Nerudová stejně kopou za stejnou ligu (horních 10%)

liska5

Babiš se na tu funkci nehodí, i kdyby byl čistej. Je to manažer a tady bude trpět, svázanej konvencema a protokolama. Bude s tím mít problémy. Neumí moc vážit slova, i když zná jazyky, ekonomiku a osobnosti ve světě. Přesto mimo velká města má bohužel převahu. A zbytek jeho konkurence je roztříštěn na Pavla, Nerudovou, Fischera. Ten poslední by mohl získat nejvíc, jen ty babky na vsi ho nejspíš neznají...On asi nejvíc myslí na svoji imunitu, než na naši prosperitu.

ben®

jendad - takto snadné to asi nebude. Ovšem, kdyby se stal prezidentem pan Bašta, tak by mohl navázat na pana Zemana v tom komickém vystupování, show by pokračovala dál a možná by našel ještě nižší dno, než prezident současný (a naštěstí už jen dočasný). A možná by si nechal i pana Ovčáčka, jestli se nebude stěhovat za manželkou.

jendad

ben.

A o tom mluvím . Bašta v medíích není a tudíž ho nikdo nebude volit .

liska5

Bašta nám tady na periferii přišel do schránek. Vybrazen odhodlaný a s výčtem svých názorů, jako že je pro mír a šťastnou budoucnost...

007cz
Mně se na panu Babišovi líbí, že si soustavně dělá ze svých voličů blázny a oni ho za to na oplátku pořád volí..
nox®
Osobně jsem s Babišem dlouhou dobu problém neměl, považoval jsem jeho politiku za úspěšnou (z dlouhodobého pohledu tedy spíš vidím hlavně zaměření na určitou sortu lidí, kteří ho udrželi u moci a také relativně klidné a prosperující období v celé Evropě, kdy nebylo moc co zkazit), pak přišla krize a ukázalo se, že je to celé jen populismus. Jedno tedy nechápu. Nikomu nevadí, že Babiš nechce do společných debat s tím, že své voliče oslovil jinak? Pro mě je to jasný impuls, že nehodlá být prezident lidu, nezajímají ho názory ostatních, nechce ukázat lidem, že na to má. Má své voliče, kteří ho mohou dostat na hrad, víc není třeba.

 

hodnocení

7x

Volím Danuši Nerudovou, je to chytrá ženská, nezatížená minulostí, a ke všemu sympaťačka *frajer*

aj

Tak v tom jsou bratia Slováci "napřed".

To je druhá čaputová ta ani omylem
raton*

Povhově je asi fajn, ale nesouhlasím s její politikou :c

10x lépe gen. Petr Pavel který má přehled rozvahu a nejančí na př. jak v klidu komentoval dopad rakety do Polska a některé dámy ihned chtěly mačkat knoflíky.

liska5

Sleduji více zdrojů a do této doby se P.Pavel hodí.

 

ben®
hodnocení

6x
avatar ben

Dobrý den, nebudu volit prolhaného zbohatlíka, který neumí ještě ani pořádně mluvit česky, kterému hrozí kriminál (kterému se chce takto vyhnout), opovrhuje občany, bojí se otázek (doufám, že "na tělo") a nepřijde ani do veřejnoprávní TV, kam byl pozván k rozhovoru v přímém přenosu (tak to nemohlo být manipulováno a lhát tam mohl jen on). Zdravím!

 

007cz
hodnocení

5x
Pavla Fischera.

Jo to by byl skvělý prezident.

liska5

Toho bych případně taky brala. Je seriozní, zkušený v mezinárodní politice a slušný.

Ale bohužel bez šance...
ltz
Není moc na výběr, ale z těch co tam jsou, by se na prezidentovani asi fakt nejvíce hodil Fiser. Je takový klidný, neafektovany, mluví takovym prezidentskym jazykem. Tak klidně, tiše. Jakoby říkal, mohu vám dělat prezidenta, ale nevnucuji se. Má již v politice zkušenosti. Nevím proč, ale tak trochu mi připomíná prezidenta E. Benese.
aj

Ty pamatuješ Beneše? Jejda to byl intrikán.

okolik

Tak já bych volila Oskara Fišera zaměnuje se ta toho němce, který objevil Altrzheim;).

Tak nějak se udomácnilo v naší zemi zapomínat co kdy kde kdo řekl.

okolik

Na stránkách Pravda o vodě je Fišer proti můžete se přesvědčit.

dylin
Toho bych chtěl taky, ale to je bez šance. Absolutně odporuje životnímu stylu velké části lidí. Zeman to vyhrál 2x po sobě, protože je stejně zapšklej alkoholik chytrák jako jeho voliči. A to se ukázalo, že je takových 52% národa.

 

hodnocení

4x
avatar starejpes

Pavla Fischera.

Připadá mi, že má pro tuto funkci nejlepší předpoklady.

A koho ne:

U Petra Pavla mi vadí jeho vojenské povolání. Obecně nemám rád vojáky a policajty. Jsou to pro mě lidé bez vlastního názoru, ochotní a povinní činit rozhodnutí na základě rozkazu. Svojí svobodnou vůli vymění za peníze.

Danuše Nerudová. Volbu prezidenta nepovažuji za volbu královny krásy, nehledě na to, že výplody Mendelevovy univerzity a jejich absolventů, nekorespondují s mými představami reálného života.

Josef Středula. Odborář, který pracuje až se mu od huby práší. Přesvědčil by mě, kdyby si vzal úvěr, založil společnost, bez dotací státu, zaměstnal několik lidí na základě svých představ a přitom nezkrachoval.

Babiš. Nemám rád urputná hovada. Hovado se živí cizí krví a urputnost nepovažuji za kladnou vlastnost, ale za snahu něčeho dosáhnout za každo cenu.

xcbsdfhgsf

Babiš mi připomíná Lucifera z Kozího příběhu

 

hodnocení

3x

Za mě - stačí, když si sám dojde na záchod.

 

hodnocení

3x

mě mrzí, že to položila Vitásková, pokud budou v druhém kole Pavel a Nerudová tak nejdu

 

hodnocení

2x
avatar jenyk
Tak začni u sebe. Koho budeš volit a proč?

 

makak
hodnocení

2x
Hlavní úkol prezidenta je reprezentovat. Budu tedy volit toho nejhezčího kandidáta. Samozřejmě základní předpoklad je, že umí mluvit česky, což bohužel některé ihned vyřazuje.
prik

Hlavně že je hezkej. Jinak může být blbej.

Vypadá to blbě takhle na rovinu napsané, ale my nemáme prezidentský systém, kde má šéf obrovské pravomoce. Máme systém že prezident má reprezentovat stát v zahraničí a prosazovat to, co mu sněmovna nařídí. Když vidíš uslintanou trosku na vozíčku, tak si denně říkáš... Kde asi voliči udělali chybu? A proč nemáme zákon, že hlava státu by měla být odvolatelná ve chvíli, kdy už dělá státu ostudu.
etana*

Ano, blbej klidně může být. Posledních osm let máme údajně chytrýho a co si budeme namlouvat, je to příšerný prezident, obklopený mafiány, prolhaný, škodolibý, zneužívající své pravomoci, nereprezentující nic jiného než čtvrtou cenovovou. A navíc je teda ošklivej, ale to je ten nejmenší problém.

etana*

vlastně už téměř deset, sorry

aj

Kde asi voliči udělali chybu? A proč nemáme zákon, že hlava státu by měla být odvolatelná ve chvíli, kdy už dělá státu ostudu.

Přesně to si říkám o voličích ve Státech.

 

david*
hodnocení

2x
Andreje Babiše. A jsem asi jediný z celé ČR...
ben®
david - chtěl bych tomu věřit, tak snad to tak bude .

Ale to se mýlíte, už na této poradně je několik takových...

hrdě hlásím, že budu druhý *frajer*

Třetí, ale to je tady známo, manželka čtvrtá, dědeček pátý, babička šestá,my toho Ing.Babiše na hrad dostaneme, ať se všichni p...u
ben®

pavlos - píšete hrad s malým "h", tak to asi myslíte hrad Mírov, kam pana ing. chcete dostat (a to opravdu nejste sám).

Škoda že se ti nedá přidat bod :) a škoda že se ho na ten hrad nesnaží poslat prokuratura
ggjgklk

Babišovo slovenské školství...

Mléko vyrábí krávy v žaludku*smich**smich**smich*

Slunce, Měsíc a Pluto jsou planety...*smich**smich**smich*

twitter.com/...

007cz

youtu.be/...
007cz

 

liska5
hodnocení

2x

Petra Pavla.

Dnes jsem ho slyšela odpovídat na otázky. A včera poslouchala Fischera. Porovnala jsem... a dám hlas generálovi.

Taky dobrá volba...

Omlouvá vás že jste nebyla dva roky na vojně

Já byl, tak mne to neomlouvá? Z čeho potřebuji omluvu?

liska5

Pavlosi, o vojenské tématice mluvil jen okrajově, když se řešila ekologie ve vojenských újezdech, pak trochu, jak si musel fyzicky máknout v těch vojenských dovednostech. O napadení UA ani slovo. Taky o svém období, kdy ještě věřil v socialismus s lidskou tváří, že bude stačit jen výměna těch nevhodných za kvalitní osobnosti a jak pochopil, že je třeba změna systému. Více ale odpovídal na téma transparentnosti výběrových řízení a jak by je řešil. A co by dělal, kdyby neuspěl. Byl přirozenej, vyrovnanej, pohotovej i vtipnej..

Jo a jak se ho nekdo zepta na palcive dotazy tak je jak arogantni ovad. Ja mu teda neverim ani nos mezi ocima po tom co predvedl. To uz radsi snad toho blekotu babise nez tento zeleny projekt.
nox®
honzas1: Dokud jste nezmínil Babiše, myslel jsem, že je řeč právě o něm. Ale já spíš nechápu, proč lidi toho slovenského dotačního podvodníka a oligarchu, kterého chtěli před časem defenestrovat, najednou tak vynáší do nebes. Vládu neodvolá, jak dezinfo scéna tvrdí, peníze důchodcům nedá, naopak se vyhne případnému trestu a bude o další stupínek výše ve svém byznysu. A jak to vypadá, tak příští vláda bude opět ano, kterého se všichni snažili zbavit a ve spojení s Babišem na hradě to bude v podstatě naplno otevřený kohout. Jestli si někdo myslí, že je to lidumil a lidový člověk, velmi se mýlí, ale treba starším lidem je to jedno, ti si vezmou koblihu a co je jim po ostatních, po nás potopa. Navíc, stačí se podívat na jeho neřízené projevy, například ze soudu. Arogance, neúcta, opovržení, já chci konečně po letech prezidenta, za kterého se nebudu muset stydět.
etana*

nox, nejspíš ze stejného důvodu, proč byl zvolen Zeman...profláknutý kámoš těch největších mafiánů. Natruc.

ben®

liska5 - generál v čele státu je vhodným prvkem do vojenské diktatury, ale ne do zastupitelské demokracie. Tento je sice emeritní, ale stále je to myšlením a "suchým" (nesympatickým) vystupováním voják. Ještě si to rozmyslete a zbavte se dojmu, že nás generál ochrání či spasí před zlým světem.

Noxi. Ja babise nekomentoval. Jen jsem ho zminil v nadsazce. Uprimne ani jeden z topky se mi nelibi a stale nevim koho volit. Pokud vubec pujdu, tak tam ani jednomu z techto marketingovych produktu listek nehodim plus babisovi. Druhe kolo to bude jeste horsi, to beztak bude volba mezi znamym a neznamym zlem. :-D
nox®
@ben Ale nás nemá prezident spasit před zlým světem. Prezident není diktátor nebo vojevůdce, a i kdyby byl zvolen generál, neznamená to, že bude vojenský převrat nebo že protáhneme na Rusko, jak se píše ve zprávách důvěřivým důchodcům. Jeho úkolem bude kromě ústavních záležitostí důstojně a slušně reprezentovat naši zemi, navazovat kontakty v zahraničí, říkat lidem věci, které jsou nutné a neprohloubit ještě větší nenávist ve společnosti. Zatím jsem se na kandidáty nijak detailněji nedíval, ale Pavlovy komentáře vypadaly na úrovni a s nadhledem, takže za mě je tohle v pořádku, pro zatim.
@honzas1 Já vím, že jste ho jen zmínil, ale jak jste mluvil o arogantním ovádu, tak se mi vybavil Babiš bez notiček, co má kdy a jak říkat.
ben®

nox - nemyslím si, že by pan Pavel osnoval nějaký převrat, ale mozek má stále stejný, jako když byl generál. Mimochodem, to, že je prezentován jako (bývalý) generál mu výrazně škodí. Ovšem, je to jeho minulost a tu mu nikdo "neodpáře".

 

liska5
hodnocení

1x

Nemám jasného favorita. Ani tam není nějaký ideál. Asi bude rozhodující postoj k válce na Ukrajině. U Petra Pavla i Danuše Nerudové to víme. Kdyby byl Babiš stejného názoru, přišel by o gró svých voličů. Tak se zatím neprojevuje...Asi je mi nejbližší Nerudová. Aj manžela má schopného právníka coby prvního dámu :-D, nebo jak se to říká?

okolik

Liško, tak si něco nastudujte zřejmě nechcete platit korunou a pouze úhrady platební kartou. Je toho více...

liska5

A jak je na tom Fišer s placením v eurech?

okoik

Liško, zatím jsem u něj nedohledala... pokud natrefím vložím odkaz. Počítám, že také žádná hitparáda. Mne oslovila Ali, ale bohužel odstoupila.

Nerudová má spoustu obrovských sponzorů ...zajímavé a podivné zároveň.

okolik

Jana Bobšíková reportáž ,, Aby bylo jasno,, pavel Fišer

Proč by měl rozhodovat ve volbě prezidenta jeho postoj k válce na Ukrajině proboha *zed*

okolik

Milé děti,

Bobošíková rozebírá autobiografii jeho dvě polohy jeho vlastními ústy o ,,udajném životě v podzemí,, a poté dětství ve Švýcarsku a následná studia...

Stačí poslouchat.

Možná rozdvojená osobnost.:-D

okolik

V podstatě můžeme my zde volit kandiidáta z přispěvovatelů - rádců.*smich*:-D:)

Tak jedéééém.

A)

B)

C)

 

racio
hodnocení

1x

Někoho normálního, kdo má pro výkon funkce základní předpoklady:

- alespoň několik let pracoval mimo politiku a veřejnou správu,

- není obecní ožrala a opakovaně soudně uznaný prolhanec,

- nepodporoval a nepodporuje mafii, či tajné služby nepřátelských zemí,

- má slušné chování a vrozenou inteligenci,

- je schopen navazovat osobní přátelské vztahy s ostatními politiky ve světě,

- je jazykově vybaven (min. 2 světové jazyky),

- má dobrý zdravotní stav, který mu umožní řádně pracovat, cestovat a bavit se ve prospěch této země.

Snad se za těch 600 tisíc korun měsíčně podobný člověk najde.

Bašta odpovídá asi jako jediný, že ..

007cz
Pan Bašta (viz obr) splňuje všechny požadavky, navíc p. Okamura křičel, že má podporu 60 procent voličů... není tedy už rozhodnuto.
Volba prezidenta
racio

ra252 Pan Bašta je skvělý kandidát, vzorový flastenec, skvělý rétor a myslitel. Vítězství ho nemine.

 

hodnocení

1x
Škoda,že Babiš nemá podle mě moc šancí, ten aspoň u nás dává lidem práci, platí daně , je vzdělaný,zná řeči,má to v hlavě srovnané , ale ostatním nějak nemůžu věřit. Zatím mu nikdo neprokázal žádné podvody, to jsou jen řeči, ale bez důkazů. Dřív se mi nezdál, ale co všichni brojí proti němu, tak si říkám, že v tom je něco jiného. Pokud je proti někomu vedená taková kampaň, tak tomu nevěřím a hledám odpovědi. Kdyby všichni měli takové průšvihy, jako má údajně on, tak by u nás věznice nestačily. A pokud by stát znárodnil všechen nakradený majetek, třeba bychom byli v plusu. Ale to se nehodí. Pokud slyším nějaké rozhovory cizích např. ekonomů, kteří veřejně vystoupí , ale i našich , nemůžu pochopit, jak je možné, že to málokdo vidí. Ono ti,co zbohatli, tam je to jasné, ale ti,co nic nemají, tam nechápu. Proto k volbám půjdu, abych mohla aspoň nadávat.

Ono je to trochu jinak.pokud kradete v řádu tisíců ( rohlíky), zavřou vás. Pokud odkláníte ( případně čerpáte) v řádu miliard, máte právníky na to,aby to patřičně vyčistili...

etana*

A je i hezkej.

Jen škoda, že se při všech těch znalostech cizích jazyků nenaučil i česky, když chce být českým prezidentem.

ben®
etana - ona ani ta jeho Monike není zcela ošklivá .
To by byla první dáma.
etana*

Monike je pěkné, ale blbé. Takže by jen navázala na tradici prvních dam v ČR (existuje pár výjimek, Monike to nebude).

etana:

neumí česky? Máte problém mu rozumět? Jaké jazyky ovládáte vy, tak aby nebylo poznat, že to není vaše mateřština?

Tyhle kydy mám opravdu rád *bzum*

nox®
@bmbx Ale sám tu očividně kydáte. Předpokládám, že etana není jiné národnosti, tak proč by měla cokoliv takového dokazovat? Navíc nekandiduje na prezidenta. Jinak ty tuny vtipů a narážek na Babišovo vyjadřování asi nevznikne z vysoké úrovně vyjadřování.

nox:

požadoval jsem nějaké důkazy? *smich**smich*

007cz
Paní Monike si o panu předsedovi myslí, že je debil, když si vezme čepici, my ostatní, když promluví..

 

asd1
hodnocení

0x

Koho chci, protože mám možnost volby.

petruna

Volba mezi Nerudovou a Pavlem je stejna volba asi jako v USA mezi demokraty a republikány. Věř dál, že tam bude tvůj člověk. Víra tvá tě zachrání

 

konicek
hodnocení

To právě ještě úplně nevím, proto chci znát i názory ostatních. Myslím, že na tom není nic špatného.
Takže budeš volit podle ostatních? Nikoliv podle sebe?
Aha, tak to jo.
konicek
hodnocení

To určitě ne, ale myslím, že je fajn znát i názory ostatních, a pak si dle svého utvořit ten svůj.

Na názory ostatnícch bych moc nedala. 70% lidí nezvládá svůj život a přitom volí prezidenta?

Tak tak. Přímá volba prezidenta byla jedním z největších omylů naši novodobé historie. Ze začátku to vypadalo jako skvělý nápad ale realita ukazuje, že to není nejlepší cesta.
liska5

Sisi, Totak *palec*.

okolik

V podstatě zde můžeme zvolit kandidáta z přispěvovatelů.

Tak koho navrhuje?*smich**andel*:)

A)

B)

C)

 

jendad
hodnocení

0x
Ještě nevím. Nebyly zatím žádné diskuse a rozhovory. Média samozřejmě tlačí své favority. Ale nevím jak tito lidé k tomu došly. Asi vrchnost už má jasno koho máme zvolit.
liska5

...a favoriti jsou tlačeni svými médii... ..Jsou rozhovory, třeba na ČR Plus. Ale Babiš nechce do žádného duelu, že si to vše probral s lidmi na svých cestách po republice...

 

aj
hodnocení

0x

Moje základní politické kritérium: zastává kandidát zájmy ČR nebo zahraničních subjektů (US-fil, EU-fil, Rusofil, Čínofil, Germanofil)? V danou chvíli vím jen o třech, kteří připadají v úvahu, říkám jim "3B". A neidealizuju si je. Do skutečně dobrého kandidáta typu císař a král Karel IV. mají daleko. Rozhodování mezi Vonty Losnou a Mažňákem, tedy Burešem a Pávkem, považuji za tragické.

Doplnil bych -zastává zájmy ČR nebo jen své vlastní

aj

Pokud jsou jeho zájmy odlišné od zájmů ČR, je pro mě nevolitelný/á/é.

 

fram
hodnocení

0x

Podle priorit vlastních je:

Občan se zkušeností v něčem voleném (zastupitelstvo) nebo něčem veřejném (neziskovka?, děkanka VŠ?)

Podle doporučení odborníka, tj. prezidenta. (2 osoby?)

Nakonec si prohlédnu / přečtu o kandidátech, jejich odbornost a prezentaci směrem k veřejnosti. Ten ekonom bez mlžení, nepravd, naivit...

 

22.11.22 18:23
hodnocení

0x
avatar juraja

Menší zlo;)

 

svatyjanzpek
hodnocení

0x
Dobrý den předešlá prezidentská kampaň stála 50 milionu korun českých každého z uchazečú. Chtěl bych prosím vás vědět kolik za ní kandidáti zaplatí letošní rok po tom šíleném zdražení všeho zboží a služeb. Děkuji za odpověď

 

svatyjanzpek
hodnocení

0x
jo málem bych zapomňel. Snad nevěříte tomu že prezidenta volej lidi. To snad ne lidi otevřete oči ty volby to je jen na oko aby se neřeklo! Prezidenta nám už zvolili v rusku. Vsadim se že to bude zase bejvalej komouš rudej nebo aspoň minimálně estééébááák takže zase žádná změna nebude.

Tak zrovna Vy byste měl mlčet. Vy teda nejste vůbec důvěryhodný, měníte si "přezdívky" a asi si myslíte, že si toho nikdo nevšimne.

svatyjanzpek: není vám hanba nebo se stydíte za svůj názor? Přemýšlejte trochu, možná zkuste luštit křížovky nebo sudoku, mozek se musí trénovat, jinak dopadnete špatně, už máte na to náběh.

 

liska5
hodnocení

0x

Z těch výpovědí tady usuzuji, že to bude zase osobnost, která rozdělí společnost. A dál se bude chodit do ulic...

Zase jen papouškování médií... Kde na světě prezident spojuje společnost? Vždy se společnost rozděli na ty co jej tam chtěli a na ty co tam chtěli toho druhého. Takový co by společnost nerozděloval tak moc, by musel vzejít z úplně jiné volby než přímé.

michalverner
Liska5...rozdělovat společnost.Co si mám pod tímto absurdním sloganem představit?Jednotu názoru v celé společnosti na všechny otázky?Vládu jedné strany?Kandidát na prezidenta musí získat 100% hlasů?
Ale voni v televizi rikali. Nekonecny kafemlynek. Ja si uprimne dost dobre nedokazu predstavit prezidenta, ktery bude spojovat lidi. Asi tak jako by jste chtela stmelit vernera s agentem. Nerealne. Spis by to musel byt prezident, ktery nebude stvat ani jednu stranu, prezident kompromisu, takový bezzuby strycek fido a stejne by to pravdepodobne neustal. Lidi se spoji az budou fakt ve velkem pruseru, a to temer vetsina z nich. Pak zacnou tahat za jeden provaz v zajmu predevsim svem vlastnim. Coz se ted nedeje. Ted je apatie a opojeni z dostatku vseho neboli flegmatismus
007cz
Prezident má tu moc, pokusit se najít společnou řeč s příznivci i odpůrci ve společnosti, nebo může,jak se říká přilévat olej do ohně. Tomu se říká, že buď sjednocuje nebo rozděluje společnost. Tak je to jednoduché.
liska5

007cz, děkuji, že jste za mne odpověděl. *placni*

aj

Společná řeč s příznivci i odpůrci je jen teorie. Oheň a voda nejsou ze své podstaty kompatibilní. V praxi při minulé volbě podporovaly Drahoše masmédia jediné pravdy. Nyní můžeme čekat repete v podobě jejich podpory aspenistů.

007cz
Není zač Liško. :)

 

jojotoja
hodnocení

0x

Nekoho z Moravy

 

ben®
hodnocení

0x
avatar ben

Dobrý den, a už jich je jen 9 z původních 21 - "zahustilo se". Zdravím!


doplněno 25.11.22 18:45:

Je to klaun, volaly děti :

idnes.cz/...

 

hodnocení

0x
Vyřadili blázna Janečka
doplněno 25.11.22 18:54: Matematik se přepočítal

 

hodnocení

0x
Proc nam porad sijou do generala? Takovy hodny strycek to jest.

 

smode2
hodnocení

0x
Preziden měl, má a vždy bude mít v 99% těch nejdůležitějších případů čistě roli loutky. Takže nikoho. Překvapuje mě ta neuvěřitelná neznalost a absence poučení se z minulosti u většiny obyvatel. Ale kdo chce kam...dál to znáte :)
Je to docela prca, pokrytec vedle pokrytce. U jednoho vriskaji, u druheho to nevadiiii... Jak je pak muze clovek brat vazne :). Spis se razi heslo svazaci sobě.
prik

Pamatuj. Nikdy žádného bývalého komunistu. Jenom Kubera a teď Generál nevadí

 

hodnocení

0x
avatar infantilni

Volit nebudu nikoho. A proč? Protože je to jedno, jestli tam je jezevec z Vysočiny, Kaťuša anebo doktor House. Je to k ničemu.

 

hodnocení

0x

příběh kovaného komunisty
liska5

Kdo to čte? To není jeho hlas.

Takže ho volíte?

Čte Zbyšek Pantůček, je to namluvený životopis, prezidentského kandidáta Petra Pavla, který sám sepsal v roce 1987.

liska5
14.12.22 13:23

Chyba 2x

liska5

To se psalo, co chtěli slyšet a ne pravda! Jinak byste nikam neprošel, nikam vás nepřijali.. Já jsem taky plno věcí zamlčela, když jsem se hlásila do zaměstnání. Přece nenapíšu, že tátu sesadili z ředitelského postu, protože v rozhlase odsoudil vojenskou invazi v srpnu 68, ale nechám tam, že úspěšně vedl socialistický podnik. Vynechám, že se sestra nedostala na školu z politických důvodů, ale vyzvednu, jak bratr slavil pracovní úspěchy v Brigádě socialistické práce,... kde se angažoval sotva týden, než zdrhl za hranice...Tak se to běžně dělalo! Vymýšleli jsme předkům dělnický původ, o sobě zdůrazňovali angažovanost v mírových hnutích, kde se to dalo těžko ověřit..

Když čtu své životopisy z těch dob, tak se nepoznávám..

liska5:

ano dělávalo se to, ale asi málokdo měl ten životopis tak procítěný a na víc než půlhodony čtení *haha*

Aby to bylo vyvážené, tak by to ještě chtělo životopis dalšího prominentního komunisty ing. Babiše, který si vesele jezdil po světě, zatímco doma utahovali šrouby.
BTW: jednoho komouše pomlouvat a druhého adorovat a volit, není to nějaká duševní rozpolcenost? To bych nepodceňoval :-D

Je to tak, akorat vsichni babise znaji na rozdil od pavka.

 

liska5
hodnocení

0x

Včera byl na ČT24 Karel Diviš. Ten taky není marnej. Bystrej kluk to je, orientuje se... Jen šancí moc nemá, a málem ho zatratili. Pořád se mi nechce do tý Nerudový. Něco mi tam prostě nesedí...

ben®

liska5 - to je normální. Vadí Vám, že je to žena, že je relativně mladá a relativně hezká.

liska5

Ne ne, vůbec ne tenhle prvoplánový postoj. Spíš mám pocit, že z ní nevyzařuje potřebné charisma, že bude málo repre dáma. Jak někdo někde napsal, trochu jako od plotny... Možná se mýlím a překvapí.

ben®

liska5 - tak by to byla taková prezidentka od plotny . Ovšem, blbka to není a vysoké funkce už také zastávala.

liska5

Pořád ještě nejsem rozhodnutá. U některých mám jasno, že ne. Ještě proberu s rodinou. Ti politiku sledují bedlivěji.

etana*

charisma, od plotny...ježíši, deset let tam strašil mstivej notorik, předtím deset let ješitnej oportunista, tak si budeme vymýšlet, že teda ten další musí být charismatický světák a světec současně. Upřímně, dilema je snadné. Buď dalších deset let pod taktovkou slovenského hlupáka s jedinou motivací, vyhnout se kriminálu a První dáma štětka (no, nebyla by první) nebo nějaký necharismatický troubelínek. Tépichy na Hradě už jsou stejně propálené od vajglů, tak je v podstatě jedno, kdo tam bude, já osobně bych to tam vysvětila a žádný prezident, není absolutně k ničemu. Nikdo ho nikam už dvacet let nezve, nikoho nezajímá, ničemu neprospívá.

liska5

Etano, bodujete! *smich* Nechcete jí dělat ovčáčka?*smich2*

etana*

Ani ne, Liško. Mně je ta osoba zcela ukradená. Zatím u mě boduje jen tím, že není Babiš ani Středula. Jako vždy to bude volba nikoliv Nejlepší, ale Nejméně hrozný. Život mě naučil nemít na prezidenta ČR moc velké nároky, po všech těch kašparech, co už na Hradě seděli.

Kašpar má dnes výročí.11 let co to jeho prochlastana játra z vizouru z tuzu a vyhulené plíce z camelek nevydržely.
výtka
Upozornění od sys milancukrar 18. 12. 2022 17:14:03
prosím, zkuste to bez urážek. Děkuji.
novinky.cz/... to bude tady pláče a prasklých žilek:)
ben®

pavlos - ale ta dobrá zpráva je, že Váš idol, pan ing. Miloš Zeman, bude volit pana Babiše. Tak tomu se v politice říká polibek smrti .

V druhém kole by Babiše porazil kterýkoliv (z kandidátů), vyplývá z průzkumu agentury STEM pro CNN Prima News
Na čích ksichtech ty žilky asi budou praskat *smich*

hana*

Hlavně na těch děckých


 

liska5
hodnocení

0x

Zatím se tu neřešil P. Fischer. Vypadá, že je v obraze. Na něj asi nic Bobošíková nemá. Vymáchala generála v jeho výmyslech a Nerudovou, za turbostudia, která svedla na děkany..

21.12.22 00:32

Ale má *smich*


liska5

A jé je! Tak ten už vůbec není svatej! Kdo nám tam zbyde?

Nakonec to bude Diviš :-D
ben®

honzas1 - bude to pan Bašta. Když pomineme ten jeho úlet s milenkou a nemanželským děckem, tak je čistý (a estráda, jako za pana ing. Miloše Zemana, by mohla pokračovat, protože i on umí pobavit).

liska5

Diviš též není marnej. Je sice taky rozvedenej, což někomu vadí...Ale je to bystrý a elegantní slušňák, který má přehled a umí se ozvat. A má své charisma.

taktak*

Zatím je to u mě od Nerudové, Diviša, Hilšnera, Fishera, Středuli, Pavla, Zimy, Babiše po Baštu.

taktak, a podle dlouhodobého předpokladu úspěšných kandidátu to je tedy

Zatím je to u mě od Nerudové, Diviša, Hilšnera, Fishera, Středuli, Pavla, Zimy, Babiše po Baštu.
Páč asi překvapení zespodu nebude...

ttt

Myslíte si, že ti, co jim v přeběžných průzkumech nedávají šanci, jako by nebyli?

ttt, ano, myslím si to, spíše jsem přesvědčen, že nemají šanci.

liska5

Ono se vlastně těmi předběžnými průzkumy dá hodně ovlivnit. Jak jsou objektivní? Dělala jsem jako brigádu kdysi průzkumy jedné agentuře a dalo se šidit snadno. Když předem stále porovnávám určité tři kandidáty, tak veřejnost podvědomě tlačím k volbě jednoho z nich. A zároveň předem ostatní odsunu mezi ty bez šancí..

ttt

Takže předvolební průzkum Vám vybere kandidáty a vy si volíte jenom mezi 2-3 menší zlo? To jste opravdu přesvědčen, že vybírání pomocí popularismu je správná volba?

Kdyby to udělal každý... tak tady nebude žádná změna, protože každá nová neznámá vznikající strana nebo kandidát by byli předem předurčeni k prohře. To pak tady nebude demokracie? Toho by mohl někdo zneužít a předvolební průzkumy, by mohli někoho diktovat. Nevím zda to souvisí, ale Pavel Fisher byl ředitelem STEMu a ten dělá taky předvolební modely, asi na to neměl vliv. Ale co když většina id*otů si označí do průzkumů kandidátské id*oty a Vy jako popularista volíte menší zlo mezi id*oty? To jste taky volil Ksč před rokem 89, protože byla populární nebo že jste musel?

To máte jako les, majtel si udělal průzkum, zjistil co je ve slevě-tento a tento druh, tak si vybral dva nebo tři druhy a zasadí je nějak fifty-fifty. Nebude taková skladba chudá? Přiletí škůdce. A je rázem potíž, půlka frrr, pryč. V politice to máte stejně.

Jste neupřímný. A možná, že se nepopulární neprotlačí to předních příček, protože existují lidé jako Vy.

Já jsem neupřimný, že si dovolím říci svůj názor? Klidně na mne zaútočte..Umíte nahradit vulgární slova něčím jiným?

Všechny agentury, které dělají průzkumy, se shodují, v sestave na prvních třech místech. Vy klidně zburcujte tu další část, ať vyhraje Váš favorit.

Milane, vase role obcana je vybrat zodpovedne nejlepsiho kandidata podle sveho úsudků a ne si nechat podstrcit. Ono se i ty pruzkumy pletou, jinak by tu zeman nemel co pohledavat.

Pane Honzo, děkuji za poučení, ale já se řídím vlastním úsudkem, proto tvrdím, že se bude rozhodovat jen o těch třech.

Můžu mít takový úsudek, nebo mám úsudek změnit podle nějakého rádceho?

jendad

liska 5

Máte pravdu . Media nám stále tlačí velkou trojku . O ostatních není ani slechu . O kom se mluví ten se vtiskne lidem do paměti . A z čeho ty pruzkumy vzešli je v nebesích . Já mám obavy , že lidé jsou nasra... a tak natruc pak zvolí bureše . Protože ti zbylí dva představují současný svrab.

Media nám stále tlačí velkou trojku

to je asi jen jednostraný náhled, páč co jí vím, tak všechny televize dělají debatu se všemi kandidáty, některá média stráví celý den s kandidátem...

Chtěl jsem Vám dát několik odkazů na debaty, ale je jich tolika, že nevím kterou vybrat...

Kouknete se sám, že se mýlíte?

jendad

Asi nemám čas sledovat stále televizi . Jen se podívám na zpravodajství a tam dávají pruzkumy . Asi nejvíce budou tedy informovaní duchodci co jsou nalepení na tv .

Asi nemám čas sledovat stále televizi

a co rádia a tisk?

Nebo co vlastně sledujete, že nevíte, že debaty jsou všude se všemi?

Milane, evidentne vlastnim usudkem se neridite, kdyz se opirate o nejake průzkumy. To je trosku protireceni. Protoze, kdyby zadne pruzkumy nebyly, tak mate 9 kandidatu, a ze by jste zrovna skoncil u jednoho z techto tri, to se mi nezda. Jste chytry chlap a tahle trojka je jeden "lepší" jak druhy.. a jeste tady vyskrtavate kandidaty, o kterych uvazuje jiny radce. A necekane dle pruzkumu. Hlavne si nelzete do kapsy. Vy asi hodne date na to, co vam reknou v televizi. To je mi lito.
etana*

Nikdo nezná všechny kandidáty osobně a tak dobře, aby mohl posoudit jeho kvality. Všechny informace máte zprostředkované zcela neznámými entitami.

Každý jsme tedy ovlivněn médii, politology, samotnými kandidáty, okolím, svým založením a svými zájmy. Výsledkem je deduktivní úsudek, při čemž proměnné nejsou ověřené.

Žasnu, jaký jste odborník.

Nevíte o mě nic, na jaké diskuze koukám, kolik kandidátů jsem viděl, co jsem o nich přečetl.

Ale klidně napíšete:

evidentne vlastnim usudkem se neridite, kdyz se opirate o nejake průzkumy***jen tipuji, že vyhraje někdo z nich.

...Media nám stále tlačí velkou trojku . O ostatních není ani slechu...Asi nemám čas sledovat stále televizi . Jen se podívám na zpravodajství a tam dávají pruzkumy...

Nesledujete, ale víte více, nežli ti, co sledují?

a jeste tady vyskrtavate kandidaty, o kterych uvazuje jiny radce. A necekane dle pruzkumu***to jste tedy nepochopil můj text, páč tím vyškrtnutím jsem tipoval, pro projde do dalšího kola.

Koho tipujete Vy, když sledujete jen odhady, nikoliv diskuze?

Vy jste poznal, kdo je mým favoritem, popřípadě favoritkou?

pckop1

Dávat odkazy na "vlastní" názor a je jich tolik, že se nemůže žádný vybrat. Fór?

Milane, delate si ze me legraci, ze ano? Vy neco napisete a v dalsim prispevku to zas poprete jakoze to jsou vase myslenky. Ja osobne tipovat nic nepotrebuji. Vy sazite nebo co? Nevidim nejmensi duvod se zaobirat propagovanym triem jakozto hotovou veci. Pockam si na debaty v lednu a uvidime. Tam se bude lamat chleba, jak jsou kandidati pevni v kranflecich.
liska5

Taková debata kandidátů na prezidenta bude např. 4. 1. 2023 ve 20.15 na Primé

Ta videa s Bobošíkovou bychom asi měli brát s rezervou. Vžďyť ona kandidovala na prezidentku za komunisty. Nemůže mít nestranný pohled.

ahoj*

@honzas1

Kramflek, ne kraNflek!

Říct vedle u mě kandidát, tak skončil :-D Pavel neumí počítat, Babiš kašle na Švejka a Nerudova na kupčení s diplomy ;)

a co další kandidáti neuměji, nebo zavinili?

 

a minulé volby taky nevyskočil nikdo zespodu...Jen favoriti, proto se domnívám, že vyhraje někdo z té trojky.

CNNPrima 22.12. ve 12:35, politolog pan Korecký.

" Je boj (Nerudová a Pavel), kdo půjde do druhého kola s panem Babišem"

Vůbec žádná šance pro ty, co mají okolo 4-8%

ahoj*

@milancukrar no Hilšer kouká na Porno, ten Skončil! ;-D

A stejně si myslím, že vyhraje Andy. Navzdory Bookmakerům:

Volba prezidenta #2

 

ahoj*
22.12.22 13:28
hodnocení

0x

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]